середа, 1 липня 2015 р.

Туш L´Oreal Paris Double Extension Beauty Tubes Mascara

Коли я вчилась у школі, в одного мого однокласника були розкішні вії: темні, довгі, драматично підкручені і взагалі - не вії, а мрія. Мені здавалось вселенською несправедливістю, що таку красу природа дала хлопцеві, а не дівчині) Адже мої власні вії настільки непомітні, що вони чи є, чи нема - я не особливо бачу різницю XD Тому інтерес до тушей у мене завжди був дуже великим і я перепробувала море всього в пошуках ідеалу. Істина в тому, що ідеалу не існує, але є засоби, котрі дозволяють до нього наблизитись. І Туш L´Oreal Paris Double Extension Beauty Tubes - один з таких засобів.

When I was at school, one of my classmates had a stunning eyelashes: dark, long, twisted and overall just a dream! I thought it's qite not fair, that nature gave such a beauty to a boy, not to a girl) because my own eyelashes are so invisible, that it doesn't make sense, if I have them or if I don't XD That's why I've always had a great interest to a different types of mascaras and I tried a lot of them to reach my ideal. The truth is there's no ideal, but there are items to help you to reach it. And L´Oreal Paris Double Extension Beauty Tubes Mascara is one of such items.


Ця туш підкорила мене з першого застосування) У чому її супер-супер технологія? Як ви бачите на фото, туба має дві частини. У білій - база, котра повинна видовжувати вії, зміцнювати і живити їх, а у бордовій половинці власне чорна туш. Щіточка найзвичайніша, середнього розміру. Спочатку я наношу базу і даю їй підсохнути - в цей час вії у мене, як у якоїсь снігової королеви, і можна помітити трохи видовження. Зате з нанесенням туші ситуація магічним чином покращується - у мене з'являються вії! Мої власні, короткі і ніякі, раптом стають красивими, помітними, довшими, драматичними - вау-вау! Сказати, що я в захваті - не сказати нічого) До того ж, ця туш абсолютно не осипається, не розтирається і взагалі поводиться на відмінно весь день. Загалом, я нею дуже вдоволена.

This mascara got me from the first use) What's it super technology? As you can see on my photos, tube has two parts. The white one is for base, which has to make your lashes longer, stronger and nourish them. Burgundy half is for mascara itself. The brush is usual, middle size. I apply base at first and give it some time to dry - I've got a Snow Queen lashes at that moment, but I can also see some elongation. After applying the mascara situation changes magically - I gain some lashes! My own, short and nothing special immediately become pretty, visible, longer, drama-looking - wow! To say I'm amused is to say nothing) By the way, this mascara last perfectly for all day. Overall, I'm very satisfied with it.



На тубі написано, що для ефективного змивання треба на 30 секунд прикласти диск з демакіяжем до повіки. Втім, у мене більшість туші змивається в процесі вмивання (я спочатку вмиваюсь після повернення додому, а тоді вже спеціальними засобами очищаю шкіру від макіяжу). При цьому вона не розтирається по шкірі, а знімається такими тоненькими трубочками з кожної війки. Якщо вам необхіден справжній "вау-ефект", сміливо рекомендую спробувати цю туш) Я особисто тільки нею зараз і користуюсь.

The instruction says, you should remove this mascara holding a pad with make up remover for 30 seconds. But I rinse off most of mascaras during my evening wash (I'm used to wash at first and then use special removers). This one doesn't rub into a skin and rinse off with such a small tubes from each lash. If you need a real wow-effect, I recommend you to try this mascara) Personally I use this one it now.



А ви використовуєте двофазні туші?
Do you use a double mascaras?

Ціна в магазині Elnino.ua: 237 UAH за 14 мл.


Туш L´Oreal Paris Double Extension Beauty Tubes надана для незалежного огляду магазином Elnino.ua

51 коментар:

  1. У моєї подруги була така туш. Чомусь на твоїх віях вона виглядає набагато акуратніше і красивіше ніж у неї, тому що її вії вигладали як бутербродики, через багатошаровість;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ресницы-бутербродики, аааа Алина ты сделала мой день) я не могу перестать ЭТО представлять))))

      Видалити
    2. Ого, я, здається, уявляю, як це в неї виглядало XD Шикарне порівняння! Ну, мабуть, в неї були і свої вії дуже довгі... Або ж вона любила 100500 шарів туші)

      Видалити
  2. Як гарно виглядає, просто чудова:)

    ВідповістиВидалити
  3. I know right- I have a cousin and he has the thickest and longest eyelashes I've ever seen. And he's only 7 :) xx Maja
    ❤ New post -> http://majasmuffin.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  4. Відповіді
    1. Дякую! Так, вона крута) Лореаль своє діло знає)

      Видалити
  5. У меня была такая тушь, но ее драма была чрезмерной на моих ресницах, они становились похожи на склеенные паучьи лапы)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ух, шкода! Бо в мене вона просто чудово працює)

      Видалити
  6. Это точно, сама порой заглядываюсь на реснички парней, особенно у кого восточные корни :)) Кофта классная :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так, східний типаж часто має такі очі, такі вії, що вау-вау) Дякую! Сама її дуже люблю, бо ж то пам'ятка з Кракова <3

      Видалити
  7. люблю лореалевские туши,
    двухфазной не было, есть праймер для туши

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Такими праймерами не користувалась, але думаю з моїми віями вони б точно пригодились. Дякую за ідею)

      Видалити
  8. Ніколи не пробувала подвійні туші. Але після твого огляду захотілося!)
    Чудово на віях виглядає. Ти виглядаєш такою щасливою на фото - гарнюня! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вперше пробувала ще колись у школі, але тоді я не особливо розуміла, як її використовувати XD Чомусь вирішила, що база - це така біла туш, яка для якихось екстремальних виходів хіба що XD
      Дякую) Я просто дуже на тих фото тішилась тому, що в мене з'явились гарні вії) На фото камера так цього не передає, але я дуже вдоволена результатом!

      Видалити
  9. не пробовала тушь. Спасибо за обзорчик.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада поділитись враженнями) Туш на 5+!

      Видалити
  10. никогда не пользовалась двухфазными тушами. почему? я - лентяйка))
    на ресничках хорошо смотрится)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Насправді ця туш дуже зручна в застосуванні)) Дякую!

      Видалити
  11. Fantastic post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    ВідповістиВидалити
  12. Я такую не пробовала, интересно. :):):)

    ВідповістиВидалити
  13. This mascara seems great! I wonder how it works on my short lashes

    bjorkiagadzotica.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  14. Lovely lashes. I like the effect of this mascara a lot.

    ВідповістиВидалити
  15. какая интересная! красиво на ресничках смотрится, красивые фото!
    никогда не пробовала двухфазные тушки, а теперь захотела.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Туш дійсно варта уваги!
      У мене востаннє двофазна була ще в школі, а от тепер я рада, що повернулась до такого методу робити вії помітнішими)

      Видалити
  16. Ніколи не пробувала двофазну туш, тепер цікаво))

    ВідповістиВидалити
  17. Интересный формат у туши. Я пробовала похожую от Герлен, но так и не смогла к ней привыкнуть, отдала дочери, и она ей так понравилась, что она потом ее покупала ни один раз.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, это безупречная тушь для обладательниц коротких ресничек))

      Видалити
  18. Отличный эффект!!!!! И фотки красивущие!!!!!! ;)

    ВідповістиВидалити