понеділок, 20 липня 2015 р.

Dresslink Wishlist

Незай літо вже перейшло у свою другу половину, та ніколи не пізно для літнього шоппінгу, правда? Я нещодавно дізналась про цікавий магазин Dresslink і далі покажу вам свої покупочки.


1. Punk Decent Candy Contrast Color Glaze Necklace - люблю прикраси в такому стилі і немає нічого кращого, щоб доповнити літній образ яскравим акцентом.

I really love such jewelries and there's nothing better to add a bright accent to your summer look.



2. Women's Loose Chiffon Floral Print Tops Shirt Blouse - мене підкорив квітковий візерунок на спині і я подумала, що в спеку це буде чудовий варіант до джинсових шортів.

The floral prink on the back caught my attention and I thought this blouse would be a perfect match for my denim shorts.


3. Lovely Cute Sweet Exquisite Hollow Out Rose Flower Hair Band Headband - прикраси для волосся в такому стилі завжди мені подобались і це гарний варіант прикрасити найпростішу зачіску.

I always loved such hairbands and this is really a nice and easy way to make hair look better.


4. Over The Knee Socks Thigh High Cotton Stockings Thinner New Arrival - міні-спідниця, такі панчохи і вільний светр чи футболка - один з моїх улюблених образів. Знаю, що азіатки дуже люблять високі панчішки, а от в нас я їх бачу доволі рідко. А шкода, бо мені такий варіант дуже подобається.

Mini, such stockings and loose sweater or T-shirt - that's one of my fav looks. I know, that Asia girls really love such high stockings, but I don't really often see them here. And that's pity, because isn't it sweet?)



А ви знайомі з Dresslink? 
Are you familiar with Dresslink?

40 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Даа, думаю на моих темніх волосах будет хорошенькой)

      Видалити
  2. Ти вже зробила замовлення? Вперше бачу цей сайт, але ціни супер-привабливі..))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Саме очікую на нього) Коли приїде, напишу детальний пост з фоточками і розповім про враження! Ціни справді гарні)) І багато цікавинок!

      Видалити
  3. Nice post!!! I love the blouse!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear!
      I'll make some looks with this shirt, when it arrive))

      Видалити
  4. Симпатичный выбор! Мне понравилось украшение для волос))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) В мене вже було кілька прикрас в такому стилі і я вирішила поповнити колекцію))

      Видалити
  5. Була в мене подібна прикраса для волосся, виявилась дуже незручною, до того ж майже одразу розірвалась у місці кріплення залізної частини до еластичної стрічки. Сподіваюсь, ваша виявиться більш надійною.
    Сподобалась сорочка з принтом, цікаво буде побачити. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сподіваюсь на це) Я такі приакраси люблю і мені досі щастило з якісними варіантами, тому буду вірити в краще) Але так, буває всяке...
      Сорочка - любов з першого погляду!

      Видалити
  6. Peças maravilhosa amei tenha uma semana abençoada.
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=eNNlFtDc1-o
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ВідповістиВидалити
  7. супер выбор, все очень красивое.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Сподіваюсь, вживу ці речі мене не розчарують)

      Видалити
  8. Thanks for the visit! Great selection, I especially live the blouse - perfect for summer =)

    ВідповістиВидалити
  9. Thank you dear friend. Of course you can. Are the Bershka and are a great sale price. eheheh

    Love the blouse :o

    TREND ALLERT ON BLOG <3
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I think I'll visit Bershka))

      Oh yess, it must be my summer fav, when it arrives)

      Видалити
  10. Мені сподобалася блуза і прикраса на шию. У них там дуже класні ціни на біжутерію. Є з чого вибрати. Короче, кажучи, у нас таких цін не знайдеш. А от ось ці панчохи, я їх чомусь ніколи не розуміла, в мене вони асоціюються ..не буду писати з чим, щоб нікого не образити)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, прикрас можна набрати всяких) Власне, в нас таку ж якість продають в кілька разів дорожче, що сумно...
      Ну, на моє сприйняття таких панчіх повпливала японська культура - у них це доволі популярний тренд і я взагалі люблю багато їхніх ідей для гардеробу)

      Видалити
  11. Прикраса для волосся подобається)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, захотілось поекспериментувати трішки))

      Видалити
  12. Я тоже чулочки ношу под шортики-юбочки : 3 Рубашка красивенная!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Сіс!)
      Дякую) Чекаю, коли приїде і можна буде приміряти)

      Видалити
  13. А мені найбільше сподобалась прикраса на шию)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я обожнюю такий стиль)) Особливо влітку))

      Видалити
  14. Интересно было бы посмотреть на все это в живую)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як тільки приїде, я все покажу і розкажу про якість та враження від покупок)

      Видалити