четвер, 9 липня 2015 р.

Проблемна шкіра: чистка в DermaVita / Problematic skin: DermaVita face cleaning procedure

У вас комбінована чи жирна і проблемна шкіра? Вас турбують закриті комедони та інші неприємності і ви не знаєте, що з цим робити? Тоді вам сюди! Я теж маю різні проблеми і теж не знаю, що з ними робити. Але опускати руки не збираюсь і буду розповідати вам про свої методи боротьби за здорову і чисту шкіру. А сьогодні розповім не зовсім про лікування, а про чистку обличчя, яку я проходила у львівському салоні ДермаВіта.

You've got a problematic oily or combination skin? Annoyed with closed comedones and don't know, what to do? You're in a right place! I've got some problems also and  don't know, what to do. But I'm not going to give up and I'll tell you about my methods to get a healthy and clean skin. And today I'll tell you about face cleaning I experienced in DermaVita center in Lviv.

Для когось чистки обличчя - це рідкісна процедура, для когось - постійна практика. Я через певні обставини належу до першого типу людей, хоча моя шкіра і вимагає такого очисного догляду частіше) Сьогодні я постараюсь детально поетапно розповісти про все, щоб навіть ті, хто ніколи на чистки не ходів, могли зрозуміти, що тут й до чого.

Face cleaning in cosmetology center is a rare procedure for someone, but for someone else it's usual and often thing. I am the first type of person, even if my skin needs a really "hard" care) Today I'll try to tell everything in details, so that even people, who never visited cosmetologist for face cleaning could understand, what it is exactly.


Отож, я відправилась в салон DermaVita, бо вже переконалась, що там можна отримати якісну допомогу. Спочатку мені очистили обличчя від косметики, вислуховуючи мої скарги та історію моєї проблемної шкіри. Ми вирішили розпочати з механічної частки - вона відома як найбільш "агресивний" метод, проте й найбільш ефективний, якщо ми маємо справу зі складною ситуацією.

So I went to DermaVita center, because I've already knew you can get a highquality help there. First of all my face has been cleaned of make up, while I was complaining about my skin's hard life. We've decided to start with mechanical face cleaning - it's know as the most agressive method, yet the most effective too, if we have got a complicated situation.

Спочатку моє обличчя очікувала розігріваюча маска, котра мала допомогти розпарити шкіру і відкрити пори. Близько 15 хвилин я лежала, насолоджуючись маскою, але на цьому приємна частина чистки закінчилась. Бо далі в справу вступала ложка Уно - власне, інструмент для механічної чистки. З одного боку вона оснащена ложечкою з дірками, котра нагадує міні-друшляк. Цією "ложечкою" лікар з натиском водить по шкірі, щоб позбутись поверхневого бруду та дрібних проблем. Другий кінець ложкий Уно - це вже "важка артилерія", яка призначена для точкового видавлювання більших прищів. Це неприємно. Це боляче. Але це ефективно. І, звичайно, шкіру постійно дезинфікують, тому шанси, що в ранки потрапить інфекція, зведені до мінімуму.

First of all a warming mask awaited for me. It helped to open pores. I enjoyed the mask for 15 minutes and that was the end of pleasant part. The next step was cleaning with Uno spoon - it's a special item for mechanical procudure. One side it has a small "spoon" with holes - it helps to deal with outer problems and a small pimples. The other side of Uno spoon is for serious pimples removing. It's not pleasant. It's painful. But it's effective. And, of course, sking gets disinfection all the time, so the risk to provoke any inflammation later is really small.


Наступні години півтори були далеко не найкращими в моєму житті, але я вірю, що трималась героєм) Після такої механічної чистки зазвичай роблять пілінг та заспокійливу маску. Проте в мене було настільки багато ранок, що було вирішено "залити" це все саліциловим пілінгом. Якщо ви знайомі з саліциловою кислотою, то ви приблизно уявляєте, як відчувається поєднання моря ранок і кислоти по обличчю. "This is Spartaa!" коротше кажучи...

Next 1,5 hour were not the best in my life, but I believe I was a hero back there) After such a mechanical cleaning it's common to use peeling and calming mask. Yet I've had such a bad condition, that cosmetologist decided to cover my face with salicylic peeling. If you're familiar with salicylic acid, you can nearly understand, how does it feel - to blend this peeling into a plenty of small wounds. Overall: "This is Spartaaa!.."

Лікар сказала мені не змивати цей пілінг і до наступного ранку не користуватись ніякими засобами догляду, а приблизно на третій день поскрабувати обличчя. Що я і зробила. Перші три дні моє лице було геть все в червонясті крапочки, але іншого дискомфорту я не відчувала. Потім одного дня шкіра почала солідно так злазити - саме тоді я взялась за скраб і ще за день-другий очистила лице від шкірок на ранках. Весь цей період моя комбі-жирна шкіра постійно вимагала живлення і я вперше відчула себе власником не жирної, а сухої шкіри. Втім, от саме й вручили ті зволожуючі засоби, які я зазвичай відкладала до осені.

The doctor said me not to clean my face or use any special items till the next morning and just use some scrub on a third day. That's what I've done. First three days my face was all covered with reddish wounds, but I felt no more discomfort. Then the one day skin started to peel off - that's when I started scrubbing and in 1-2 days I got rid of all dry skin on my wounds. During this period of time my combination to oily skin asked for more hydration and it was the first time I felt myself an owner of dry skin. Well, that's when I used moisturizing items I usually leave for autumn time.


Моя камера не дуже наглядно щось показує, але ви можете помітити підсушені ділянки на чолі і кращий рельєф шкіри на правій половині обличчя (ліва на фото)) / My camera can't really show my improvement, but you can see a dry areas on a forehead and better smooth skin on a right half of face (left on the photo))

З позитивних ефектів: на гарно очищених ділянках (не всюди, бо show must go on...) шкіра стала більш гладкою, зникла більша частина підшкірних "горбиків", жирність загалом зменшилась. Також поменшало запалень. З негативів: у мене чутлива шкіра до повного щастя, тому заживало все близько тижня. Тому якщо у вас схожа ситуація, не плануйте похід до косметолога напередодні важливих подій, бо будете мати не дуже презентабельний вигляд. Ну і, звичайно, варто пам'ятати, що чистка - це лише усування наслідків проблеми, а щоб добратись до кореня, варто проконсультуватись у спеціалістів. Як розповіли мені у салоні, вони зазвичай намагаються уникати застосування механічної частки, бо це агресивний метод. У випадках, схожий на мій, зазвичай призначають спочатку візит до дерматолога для того, щоб здати аналізи та отримати інформацію про внутрішню проблему, яка може провокувати таку поведінку шкіри. А тоді поєднують курс лікування пілінгами і препарати, призначені лікарем. Таке лікування може тривати 1,5 - 2 місяці, але воно бережне для шкіри і дає закріплення результату.

Positive effects: on a nicely cleaned areas (not everywhere, because show must go on...) my skin became more smooth, a lot of nodules disappeared and skin overall became less oily. Also there's less inflammations now. Negative effects: I've got a sensitive skin, so it took me a week to heal all the signs after procedure. So if you've got a similar situation, don't plan to visit cosmetologist before an important events. Or you'll have not your best look. And, of course, you should remember, that such cleaning is just removing some effects, and if you need to find out a reason, you should visit a doctor. As I've been told in a salon, they usually try to avoid mechanical cleaning, because it's an agressive method. In a cases, like mine, they usually suggest to visit a dermatologist to get information about inner troubles, which cause those skin condition. And then goes a course with peelings and medicine, arranged by a doctor. Such healing process can last for 1,5 - 2 month, but it's delicate and give a stabile result.


Завітати у центр DermaVita можна за адресою м.  Львів, вул. Тиктора, 8
Телефон: +380673749676

Сторінка центру DermaVita у Facebook.
Професійна школа Майстер-клас.

33 коментарі:

  1. I would love to try this, my T zone is for so long time out of control. I used to try lot of stuff, simply dont works, on other side chick bones are dry and sensitive...endless story. You have such nice skin :)

    Overpowered

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Oh, dear, I can unsertand this absolutely. My main problem is right cheek - always some inflammations or postacne redness or dry area after trying to do something with these inflammations... I barely can remember,w hen there were no inflammations XD
      Thank you! Actually, iy's not really good, but my camera isn't good too, so it just can't show minor problems~

      Видалити
  2. Мені також треба зробити подібну процедуру, але поки не наважуюсь:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і я поки не наважуюсь)

      Видалити
    2. Насправді, я теж доволі довго не наважувалась, але вкотре перемогли бажання робити щось зі шкірою.

      Видалити
  3. наче б то все ОК, але чому ж таки не відправили тебе спочатку до лікаря, якщо зазвичай в таких випадках це роблять?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене потім таки відправили) Просто я хотіла випробувати такий метод "на своїй шкірі" - блогерська звичка, мабуть

      Видалити
  4. Sounds like a promising product, Nat. You have beautiful skin, tho.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  5. мені робили механічну чистку, але єдина проблема була чорні цятки. на той вік вони саме активно зявлялися, шкіра теж чутєва, почервоніння трималися біля 4-х днів.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Чорні цятки мене не турбують взагалі( Все якісь внутрішні "горбики" та постійні запалення... Ухх, але немає нічого невиліковного!

      Видалити
  6. I'd go to face cleaning center more often too!
    But I'm not so sure I'd try this procedure since my skin is very delicate! ^^
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  7. It sounds like an amazing product! Beautiful skin dear :)~
    Thank you so much for stopping by! Have a fabulous weekend<3

    x♥x♥

    "Health & Beauty"




    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you, dear!~ I'm on my loong way to a ncie skin, but I made some improvement lately)

      Видалити
  8. У меня другой тип кожи, я никогда не делала такие процедуры)) Спасибо за подробности))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я щиро мрію про інший тип шкіри, але - маємо, що маємо(

      Видалити
  9. Я також намагаюся уникати механічні чистки, але, на жаль, з жирним типом шкіри це чи не єдиний спосіб швидко позбавитися дрібних проблем.

    ВідповістиВидалити
  10. я бы хотела конечно почиститься, но дико пугают эти выдавливания и страшные истории, поэтому лучше химия)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, на щастя, страшних історій перед походом не чула) А яким хімічним чисткам ти надаєш перевагу?

      Видалити
  11. Sounds like it's a paradise for the skin :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Sounds great!

    Nice post!

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  13. Обожаю пилинги!!! Делаю раз в год курсом
    и конечно же периодически хожу на чистку... спасибо за интересный отзыв

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я наразі тільки відкриваю для себе ці методи догляду, але моя шкіра цілком позитивно сприймає їх)

      Видалити