пʼятниця, 10 липня 2015 р.

Оксамитова тональна основа Couleur Caramel 61 Теплий пісок / Couleur Caramel Velvet Healthy Glow Gel Mattifying Effect 61 Warm Sand

Як власниця проблемної, комбі-жирної і вередливої шкіри, я завжди уважно ставлюсь до вибору тональних засобів. Бо мені треба, щоб і гарно вирівнювали тон, і матували, і проблеми не підкреслювали, і почервоніння приховували і ще багато всього... Марку Couleur Caramel я дуже люблю, тому я дуже втішилась можливості протестувати їхній засіб - в огляді Оксамитова тональна основа Couleur Caramel 61 Теплий пісок.  Як ця тоналка справилась з моєю шкірою та моїми вимогами до неї - читайте далі!

As the owner of problematic, combination to oily skin, I'm always very concerned about my foundations. Because I need from them a nice skin color, matte effect, no underlining of my problems, hiding redness and much more... I really love Couleur Caramel brand, so when I've got a chance to try their foundation, I was very glad. Today in my review - Couleur Caramel Velvet Healthy Glow Gel Mattifying Effect 61 Warm Sand. Read more to discover, how this foundation dealed with my skin!


 Опис з сайту виробника:
"Тонуючий засіб для комбінованої / жирної шкіри, що підтримує матовий ефект тривалий час. Неперевершена органічна гелева текстура розгладжує шкіру, залишаючи м'які шовковисті відчуття. Перед використанням ретельно збовтати!
Після вашого щоденного зволожуючого засобу нанесіть Гель. Завершіть оксамитовий ефект нанесенням пудри на все обличчя або акцентуйте натуральний ефект сяйва, використовуючи пудру Терра Карамель або Пудру Сонячний Поцілунок для певних областей."

Couleur Caramel info:
"Mattify the skin and infuse it with a healthy glow. This unequalled organic gel smoothes the skin, leaving it feeling silky-soft. Perfectly suited for combination to oily skin. After your daily moisturiser, apply the Velvet Healthy Glow Gel using Complexion Brush no. 4 Complete the velvet effect by applying a powder all over the face, or accentuate the natural healthy glow effect by applying a Terre Caramel or Sun-Kissed Powder to targeted areas."


Візуально у тональної основи невеличкий тюбик з красивою етикеткою. У мене тон 61 - найсвітліший - під назвою "Теплий пісок". І пахне він не піском, а ефірними оліями в сонячних садах, дуже приємно! Гель-основа середньої густини, проте по шкірі розподіляється легко і одразу створює на ній відчуття оксамиту. Саме так, справді відчуття такого ніжного, оксамитового покриття, якого я ще не зустрічала в інших засобів. В інструкції рекомендовано наносити тон на зволожуючий крем - я так і роблю.

Visually this foundation looks lovely - it has a small tube with pretty label. I've got a 61 tone - the lightest, called Warm Sand. And it smells not as sand, but as some essential oils in sunny gardens, really pleasant! This gel is mid-liquid, but it's easy to apply it to the skin and it gives an immediate feeling of velvet. So nice! Really the feeling of such a soft, delicate velvet cover, which I've never gained before. Instruction recommends to apply it after moisturizing cream - I do so.


           

З плюсів: тональний лягає і розподіляється бездоганно. Він гарно вирівнює колір і надає шкірі матовості та сяйва - саме ледь помітного сяйва, а не "розкішного" жирного блиску, як хтось може подумати. До речі, про жирний блиск! Ця основа матує просто чудово. При цьому вона лягає дуже тонким шаром і не створює на обличчі відчуття маски, але рівний, натуральний, красивий колір не покидає вас дуже довго. Наприклад, я одного дня протестувала цю тоналку 10+ кілометровою прогулянкою по Львову в розпал обідньої спеки + кількагодинними посиденьками на каві - за цей час тільки чоло почало трішки втрачаю матовість. Ефект, я вважаю, шикарний! Але це враховуючи, що я використовую також пудру.

Pluses: this foundation gel lays absolutely perfect. It gives skin a nice tone and also mattifying effect and glow - exactly a little, healthy glow, not the oily one) Btw, about oily gloss! This gel mattifies perfect. It covers with a thin invisible layer and doesn't make face look like a mask, yet even natural color never leaves you. For example, once I tested this foundation during a 10+ km walk in an afternoon Lviv heat + a few hours in a cafe - and during this time only my forehead started to lose matte effect a little. I think, this is awesome! But I also use some powder.


Моменти, які мене не так потішили: тональна основа майже нічого не приховує. На жаль, якщо ви очікуєте від неї маскування недосконалостей, то краще вам озброїтись консилером і поєднувати їх. Ще один момент: в мене шкіра взагалі схильна до жирності, тому я завжди шукаю методи її матувати, а от коли до мене приїхав цей тональний, я саме мала проблему з сухістю через один експеримент. Так ось, сухі ділянки цей засіб дуже актвино підкреслює - підкреслює навіть ті, які ви й не бачили. Тому за їх наявності краще вибрати інший засіб.

The things I was not so happy with: this gel hides almost nothing. Unfortunately, if you want to cover some impurities or redness, you should take a nise concealer too. One more moment: my skin is oily, so I always search for a methods to make it more matte, but when I got this foundation, I've had a small problemm with dryness because of one procedure. So I should mention - this item really makes dry areas more visible, even if you couldn't see them before you apply it. So if your skin have some dryness problems, you'd better choose another item.


Ось таке в мене вийшло знайомство з оксамитовим тональним. Думаю, для власників жирної шкіри цей тон стане справжнім порятунком у літню спеку)

That was my aquitance with this velvet gel. I'm sure it will be a great item for oily skin during summer!)

А які тональні ви використовуєте влітку?
What foundations do you use in summer period?

Ціна на сайті виробника: 630 UAH за 30 мл.

Оксамитова тональна основа Couleur Caramel 61 Теплий пісок надана для незалежного огляду брендом Couleur Caramel

34 коментарі:

  1. Цікаво спробувати, але якщо маскуюча здатність не висока, то мабуть мені не підійде:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. За відсутності помітних проблем на шкірі цей тональний шикарний)

      Видалити
  2. неоднозначный тональный) впрочем, летом я всё равно почти ими не пользуюсь)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене він більше в плюсах опинився) О, так, в літня спеку хочеться поменше тонку - власне, цей засіб гарно для спеки підходить

      Видалити
  3. У мене є такий. В принципі влаштовує.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а ти пробувала ще якісь їхні тональні? було б цікаво порівняти...

      Видалити
  4. hey! amazing post :)
    please check my latest post about this amazing Slovenian fashion designer: http://ninalavitaebella.blogspot.com/2015/07/nina-pugelj-design.html

    thank you and have a nice day xx

    ВідповістиВидалити
  5. Не слышала о таком тональном. Я люблю плотные текстуры. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) Мій улюбленець - MAC Pro Longwear, але влітку він надто важкий на шкірі(

      Видалити
  6. This seems be a great product, I really like glowing creams in Summer :)
    xx
    Larissa
    http://cenestquedelachance.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  7. Я користуюся тональними, що не приховують недоліки (для цього є консилер), але засоби, що підкреслюють сухість шкіри намагаюся оминати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж користуюсь консилером, але все ж очікую від тону якогось перекриття теж)

      Видалити
  8. интересная основа, но пользоваться конечно нужно если кожа хорошая, раз ничего не скрывает

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це більше засіб для гарної шкіри. Втім, англійською засіб називається взагалі "glow gel" і по опису повинна лише матувати, тому в мене до неї ніяких претензій))

      Видалити
  9. Ната, а glow gel - это ведь для сияния? как же он матирует?)) в общем, очень заинтриговал меня этот гель)) свотч на руке показывает, что крем действительно имеет очень тонкое покрытие)) но и хорошая кожа тоже нуждается в тонировании)) Спасибо за интересный отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я б назвала це "здоровим блиском") Тобто, шкіра не виглядає, як жирний "млинець", а навіть у спеку має рівний колір, який зберігається постійно і має таке... внутрішнє сяйво чи що) При цьому шкіра не має тієї "глухої" матовості, яку дають важкі тоналки, а саме легкий ефект, який набільш натуральний. Ох, я зрозуміла, що дивно так пояснюю, але якось так це виглядає~

      Видалити
  10. Great review! My skin is oily so I'll remember about this gel.
    Have a great weekend:)

    xoxo

    ВідповістиВидалити
  11. Низька криюча здатність мені не підходить. Але матування - це чудово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, для мене це теж не найкращий варіант, але влітку - просто порятунок!

      Видалити
  12. Спасибо большое за обзор , благодаря ему я решилась на покупку! Косметика ооочень крутая) И так как у меня жирная кожа- этот тональный крем подошел идеально) Девочки рекомендую! Кожа матовая и не блестит на протяжении дня!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, що мій огляд став вам у нагоді) Couleur Caramel справді тішить якістю і цей тональний дає довготривалий ефект.

      Видалити
  13. Я бы потестировала данное средство! Вдруг оно и жирной коже подойдет

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Думаю, саме власники жирної шкіри найбільше вподобають цей гель))

      Видалити