понеділок, 27 липня 2015 р.

Лак для нігтів Candy Color Glitter Sparkle Yogurt SeriesBornPrettyStore nail polish

 BornPrettyStore - це або дуже прикольне щось, або... не дуже XD Сьогодні покажу вам доволі двоякий "цукерковий" чи то "йогуртовий" гліттер, який приїхав до мене з цього відомо, мабуть, всім блогерам магазину)

BornPrettyStore is always something very cool... or not very XD Today I'll show you quite strange Candy Color Glitter Sparkle Yogurt SeriesBornPrettyStore nail polish, which I've received from a well-known store)


Коли я вибирала, то зупинилась на яскраво-бірюзовому варіанті з бірюзовим, рожевим і срібним гліттером (#4). І приїхав до мене... ну, колір бірюзовий, звичайно, але справа в тому, що він точно повторює інший відтінок з переліку на сайті (#9) і ніяк не схожий на той, якого мені хотілось. Втім, я люблю бірюзовій майже у всіх проявах, тому я не особливо засумувала, але будьт обачні)

When I searched a perfect shade, I decided to orded a bright turquoise polish with turquoise, pink and silver glitter (#4). And it arrived and it was... well, it was turquoise, but too light and absuletely the same, as the other shade on the site (#9), but not the one I wanted. Yet I love almost all turquoise shades, so I was not very upset with it, but be careful!



Баночка в них величезна - 16 мл. Лак - рідке желе, котре носити найкраще з базовим кольором внизу. Без бази я накладала по три шари для якогось більш-менш насиченого відтінку ну і сохнули вони відповідно довго-довго, бо желе - це вам не тоненький металік. Гліттеру в три шари доволі багато і виглядає він цілком позитивно, але все ж - раджу базу!) Загалом, непогана бюджетна покупка, але могло б бути і краще.

The bottle is very big - 16 ml. The polish is a liquid jelly, which works better with a base color. Without base I needed to put on 3 layers do get half transparent coat. And it had to dry really long time, because jelly is not a thin metallic, you know. Glitter in three layers looks nice and there's a lot of it, but anyway I suggest to use a base. Overall, it's a nice and low price purchase, yet it could be better.

Без бaзового кольору / without base polish:





І з блакитною базою / with blue base polish:





Як вам такий літній гліттер?
What do you think of such summer glitter?


Лак надано для незалежного огляду BornPrettyStore

36 коментарів:

  1. я глиттерами не пользуюсь т.к. их тяжело оттирать, но на не моих ноготках я их люблю)) на голубой базе особенно понравился:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, якби тільки не проблеми зі зніманням, я б їх точно носила частіше!

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Ага, база допомагає йому виглядати насиченим))

      Видалити
  3. Гарний) я давно глітерами не малювала нігті.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я теж не часто це роблю, але зараз влітку якийсь настрій під цікавіші манікюри)

      Видалити
  4. I like it more on this coloured base, it looks really nice then.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you^^ I love base option better too, but I tried both, because there were no word about using base for this polish, so I thought at first it can be solo)

      Видалити
  5. с базой мне больше понравилось,соло как то не очень)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Да, я тоже больше оценила версию с базой, но первый вариант был первым)

      Видалити
  6. Необычны,. я глиттеры не очень жалую. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я їх люблю під настрій)) І якби ще знімались легко!

      Видалити
  7. I love the post Have a wonderful week dear:)

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    ВідповістиВидалити
  8. Гарний манікюрчик, святково виглядає з глітером)

    ВідповістиВидалити
  9. Без базового цвета выглядит жутко)))
    С базой больше понравился

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нуу... я бс казала, що просто блідувато виглядає) Але так, з базою все стає краще!

      Видалити
  10. Який він гарний!!! Я теж люблю, коли все сяє, але, як вже писали, гліттери так погано змиваються! І я маю купу в своїй колекції, а ношу їх вкрай рідко. Але цей ну просто дууууже чудовий.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, якби гліттери змивались легко, я б носила їх половину літа)) А який ваш улюблений?

      Видалити
  11. Який красунчик, дійсно літній колір:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, або весняний)) Коли все зеленіє і пахне!

      Видалити
  12. I like it and if in a good price I would get it for glitter to put on some as you say. Very pretty:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you <3 You can find a plenty of glitters on BornPrettyStore)) They have a nice choice

      Видалити
  13. Позитивний і літній колір) Але я гліттери не дуже)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Таке є, що на деякі гліттери приємно дивитись, але носити їх і знімати потім - нінініXD

      Видалити
  14. З блакитною базою сподобався! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, я тепер взагалі не розумію, чого я його без бази постила XD

      Видалити