середа, 29 липня 2015 р.

Bioderma Sébium очищуючий пілінг для комбінованої та жирної шкіри / Bioderma Sébium Exfoliant Purifying Gel

Я часто використовую скраби, бо шкіра того потребує, і я дуже прискіпливо до них ставлюсь - знову ж таки, бо шкіра цього потребує. Сьогодні покажу вам пілінг від доволі відомого, проте ще незнайомого мене бренду Bioderma. І скажу зразу: я буду його хвалити. Він чудовий і дуже гарно мені підійшов. Читайте далі про Bioderma Sébium очищуючий пілінг для комбінованої та жирної шкіри.

I use different peelings & scrubs quite often, because my skin needs it. And I'm very concerned about them - and again, because my skin needs it. Today I'll show you a peeling gel of very well-known and new for me Bioderma brand. And I'll say it from the start: I will praise it. It's just awesome and perfect for me. Read more about Bioderma Sébium Exfoliant Purifying Gel.


У нас дано: матовий біло-зелений тюбик на 100 мл, зручна і надійна кришечка. Засіб призначений саме для жирної і комбі шкіри, тобто те, що мені й треба. Не містить парабенів і взагалі гіпоалергенний. Запах - щось легко-фруктове, дуже делікатне. Обережно: пілінг доволі рідкий і тому набирати його треба акуратно, я спершу трохи вилила через неуважність. Роздивляємось гель: він прозорий і насичений дрібнесенькими скрабуючими частинками. Їх так багато, що складається враження, що у гелі плаває найдрібніший пісочок.

What we've got: matte white & green tube (100 ml), comfortable and reliable lid. This product is suited for combination to oily skin, so exactly what I need. No parabens and it's hypoallergenic. The scent is something light, fruity and delicate. Careful: peeling gel is really liquid, so apply it with attention - I've poured it a little, when opened for the first time. The gel looks very transparent and filled with a smallest scrubbing particles. There's so many of them, it seems this gel contains the smallest sand.



А тепер наносимо на вологу шкіру, масуємо і насолоджуємось! Пілінг надзвичайно приємний у застосуванні - делікатний і м'який, проте ефект одразу ж відчувається. Він не травмує шкіру, не подразнює її і зовсім крапельку піниться. Відчуття свіжості, котрого часто не вистачає влітку, теж присутнє. З ефектів - гарно знежирена шкіра і чудово очищені пори. Серйозно, ще жоден пілінг-гель, який я використовувала раніше, не давав мені такого гарного ефекту з порами! Думаю, тут грає роль саме те, що скрабуючі частинки дрібні, але їх дуже багато - і вони ефективно забирають чорні цяточки на надлишки жиру. Чим я дуже і дуже задоволена. Хоча цей гель був моєю спонтанною та експериментальною покупкою, він став справжньою знахідкою. При нагоді спробую ще щось з засобів цього бренду)

And now we apply it on a damp skin, massage and enjoy! This peeling is really pleasant in use - delicate and soft, but you immediately feel the effect. It doesn't injure skin, doesn't irritate it and gives a small foam. Feeling of freshness, which is often lacking in summer, is also present. The effects - perfectly degreased skin and cleaned pores. Seriously, no other peeling gel I tried before gave me such good effect with cleaning my pores! I think that small scrubbing particles are the main reason of such nice cleansing, because there's a lot of them, so they can effectively clean all the blackheads and excess of oil. What I'm very pleased about. Although the gel was my spontaneous and experimental purchase, it's real must-have. I'll definitely try other products of this brand)




А які пілінги ви любите? Користуєтесь проудкцією Bioderma?
What peelings do you like? Do you use Bioderma items?

Bioderma Sébium очищуючий пілінг для комбінованої та жирної шкіри можна придбати на сайті Parfumeria.ua

56 коментарів:

  1. Добре, що діюча штука, моїй шкірі повинна теж підійти))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я думаю, вона гарно працюватиме з різними типами шкіри) І очищення мене дуже потішило. Буду її сміливо рекомендувати.

      Видалити
  2. Мені марка дуже подобається. У мене був крем і тонік, гарної якості.

    ВідповістиВидалити
  3. Жить не могу без скрабов, спасибо за обзор) Уже знакома с этой маркой, пользуюсь их СС кремом и очень довольна :)

    Очень нравится дизайн блога, подписалась!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за рекомендацію, СС креми я не дуже часто використовую, але планую знайомитись з ними краще.

      Підписалась навзаєм!~

      Видалити
  4. В мене тільки крем для рук цієї марки:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І як він? В мене до кремів вимоги не настільки суворі, як до засобів для обличчя, але теж завжди є улюбленці)

      Видалити
  5. Відповіді
    1. I'm so glad about this ^^ I like to read you too and I love your looks!

      Видалити
  6. Цікавий продукт)
    Я наразі користуюсь двома дуже бюджетними скрабиками - один від Доктора Санте (скраб-маска) а інший від Чистої Лінії з абрикосовими кісточками.
    Але жодний скраб ще не давав мені ідеального очищення чорних точок(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені здається, що в мене був цей скраб від Др. Санте і мені він був зовсім ніяким( Ідеалу, звичайно, не існує, але ось цей гель для мене стоїть на сходинку вище в пошуку бездоганного варіанту)

      Видалити
  7. Cool look! Have a nice day :)

    If you comment my post, I will comment your five posts!
    www.sandrakopko.com

    ВідповістиВидалити
  8. марка отличная, уверена что и это средство тоже)

    ВідповістиВидалити
  9. В мене з Біодерма не склалося, щось нічого не підійшло, хіба ....що ніжне зволожуюче желе. Так то крута штука, забула)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про желе не чула, але загалом в мене дуже приємне враження пр цей пілінг, тому з'явився ентузіазм щодо бренду)

      Видалити
  10. З цією маркою ще не знайома, але тепер хочу цей пілінг)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він дуже класний)) ну... принаймні, моя шкіра його оцінила найвищим балом!

      Видалити
  11. Очень люблю эту марку, а пилинг никогда не пробовала)) Спасибо за подробности, Ната!

    ВідповістиВидалити
  12. За описом пілінг дуже сподобався! Цікаво спробувати!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пілінг мені дуже сподобався, буду рада, якщо мої враження стануть в нагоді)

      Видалити
  13. É, não é tão legal assim! hehehe!

    Adorei o produto!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
  14. Обожаю пилинги и скрабы! Моей коже без никуда ))

    ВідповістиВидалити
  15. I know this brand and this product would be great for me, maybe in the future I'll try!!!
    My Golden Glitter Corner ♥

    ВідповістиВидалити
  16. I am very careful with this stuff, since I have an episode with one product.Nice review. I really enjoy to read your articles <3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yes, I think scrubs are very important, but you need to find something suited for you skin, since they can be really delicate or harsh. I'm glad you like it ^^

      Видалити
  17. I never try this product :)
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    ВідповістиВидалити
  18. I've never tried this brand but it looks interesting. I'm your new follower # 147 ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ВідповістиВидалити
  19. Люблю пилинги, скрабы и т.п., и марку эту тоже очень люблю!
    Конкретный пилинг не пробовала, но маска из линейки Себум мне очень понравилась.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за рекомендацію, у мене до масок велика любов та постійний інтерес)

      Видалити
    2. Зараз моя особлива любов - тканинні масочки)

      Видалити
  20. This definetely is something for me! I like small grain peelings too.I'm totally putting this product o the list of cosmetics I'd like to have.
    xoxo

    ВідповістиВидалити
  21. Bioderma - мій улюблений бренд взагалі, я обожнюю її міцелярну воду!! Дякую за огляд, я як раз шукаю гарний скраб, бо шкіра вже аж просить щось таке, а те, що є в магазинах, мене якось не надихає)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я чула про їхню міцелярку багато позитивних речей, але ще не добралась до неї. От може наступного разу)

      Видалити
  22. Спасибо за отзыв, теперь хочу опробовать средство)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже сподобалось) Сподіваюсь мій відгік стане корисним і для інших)

      Видалити