четвер, 23 липня 2015 р.

Блиск для губ Artdeco Hydra Lip Boosted #12 translucent corn poppy

Як виглядає абсолютна, цілковита любов? Для мене вона втілена в блисках Artdeco Hydra Lip Booster, бо з моєї точки зору вони - бездоганні. Обожнюю їхні кольори, вигляд на губах, комфортне відчуття, блиск - все перфектно, все тішить. Тому на літо я собі придбала обновку саме з цієї серії - ніжний блиск для губ Artdeco Hydra Lip Boosted #12 translucent corn poppy, який сьогодні показую вам.

How does the absolute and pure love look like? For me it's Artdeco Hydra Lip Boosted lip glosses, because they are just perfect. I adore their shades, look on my lips, comfortable feelings, glow - everything is amazing, everything is pleasant. That's why I bought a new gloss from this series Artdeco Hydra Lip Boosted #12 translucent corn poppy and I'll show it to you today.


Акуратна прозора туба демонструє відтінок у всій красі. Хоч він і названий "диким маком", проте від макового кольору тут мало. Скоріше щось карамельне, літнє, коралове, розбавлене цією легкою напівпрозорістю та цукерковим ароматом. До цього відтінку тягнуться руки у спеку, бо взимку я не зраджую рожевій і червоній гаммі, а от помаранчево-коралові блиски для мене - ознака літа за вікном. Або в душі)

Neat translucent tube shows us this shade at it's best. Even through it's called "corn poppy", it's quite far away from a poppy shade. As for me it's more caramel, summer, coral, blended with a light translucency and candy scent. I'm all into this shade in a hot time, because in winter I always use more pink and red colors, and such an orange-coral shades are pure summer for me) Or at least inner summer)



При нанесенні цей блиск лягає чудовим сяючим покриттям, яке візуально робить губи дуже привабливими, гладенькими і сяючими - люблю такий ефект! Відтінок неяскравий, проте водночас гарно оживляє макіяж і надто світлим його не назвеш теж. Комфортний на губах - не липкий, не має якогось дивного присмаку, нікуди не розтікається, виглядає натурально. Стійкість тішить - блиск витримує кількагодинні прогулянки, каву з тортиком (хоча глянець поступово з'їдається) і навіть пекельну спеку. Загалом, покупкою я дуже задоволена! У мене в щоденній косметичці завжди лежить якийсь блиск з цієї серії, бо вони справді універсальні і приємні - що тут ще додати)

This gloss applyes well with a lovely glowing coat, which makes your lips look very smooth and glossy - I adore such effect! The shade is not very bright, but it makes your make up more lively and it's not too light too. Really comfortable on the lips - not sticky, has no strange taste, looks natural and cute. Longevity is nice too - it stays on after a few hours walk, coffee with a cake (even if wet gloss disappears) and even survives in a hell heat XD Overall I'm really satisfied with this purchase! I always have got any gloss from this series in my cosmetic purse, because they are very comfortable and always useful. What can I add? It's just perfect for me.





А як вам колір і загалом ця серія блисків Артдеко?
WHat do you think of this shade and this series overall?


Блиск для губ Artdeco Hydra Lip Boosted можна придбати на сайті Parfumeria.ua

42 коментарі:

  1. приятный оттенок, освежает лицо) с удовольствием бы такой себе купила)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я планую купити ще кілька з цієї серії))

      Видалити
  2. дуже соковитий і свіжиц колір, в мене їх нюдовий відтінок перетворюється в білу полосочку

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) А в мене їхні блиски - максимум комфорту і ніяких проблем, тому я так їх обожнюю))

      Видалити
  3. I am not familiar with the brand, but this shade looks gorgeous on your lips.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ВідповістиВидалити
  4. You look great!

    Please join the giveaway on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/watermelon-jollychic-giveaway.html

    ВідповістиВидалити
  5. Наташ, он действительно клево смотрится ))

    приглашаю ко мне на новый обзор

    ВідповістиВидалити
  6. На губах очень здорово смотрится, и оттенок приятный))

    ВідповістиВидалити
  7. В мене є блиск в трохи іншому кольорі і він мені дуже подобається)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я ще дуже люблю 40 відтінок) І придивлюсь до інших...

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Ага, влітку руки самі якось до такого тягнуться))

      Видалити
  9. Симпатичный блеск, классный оттенок. :)

    ВідповістиВидалити
  10. Люблю косметику Артдеко!
    Цвет блеска красивый и тебе очень хорошо подходи !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, Артдеко - дуже круті) Принаймні, мені більшість їхньої косметики чудово підходить

      Видалити