середа, 10 червня 2015 р.

Гранатовий відновлюючий гель для душу Weleda / Weleda Pomegranate Regenerating Shower Gel

А ви знаєте, що у Веледа нещодавно вийшла оновлена серія гелів для душу? А я не тільки знаю, але вже й встигла випробувати деякі з них) І сьогодні розповім про мого фаворита - Гранатовий відновлюючий гель для душу Weleda, чудову освіжаючу казку для літньої спеки.

Did you know that Weleda recently presented an updated series of shower gels? I knew about this and I even managed to try some of them) Today I'll tell about my favorite - Weleda Pomegranate Regenerating Shower Gel, wonderful refreshing tale for the summer heat.


 Інформація Weleda:
"Рослинні масла гранатових кісточок, сезаму і горіхів макадамії захищають, відновлюють і зволожують шкіру. Дарує шкірі розкішний догляд класу люкс. М'які цукрові тенсіди дбайливо очищають шкіру. . Неймовірні аромати масла сандалового дерева, ванілі, неролі і червоного апельсина пробуджують почуття і покращують настрій."


Weleda info:
"Weleda Pomegranate Body Wash is a pampering addition to our range of pH balanced and eco-friendly Creamy Body Washes (which are SLS free and use plant based cleansers). This luxurious wash gently refreshes and revitalises."



З дизайном у Weleda все гарно: матовий тюбик соковитої червоної барви, надійна кришечка, водостійка етикетка (за це особливий плюс, бо я дуже не люблю, коли засоби для ванни мають неякісні етикетки і після кількох використань вони перетворюють у щось старне, зімнуте або весь текст стирається). Можливо, якби цей гель опинився в мене взимку, я б його так не оцінила. Але зараз - це, безумовно, любов. Аромат! Якби мені просто дали понюхати цей гель, навряд чи я подумала б спочатку про гранат, але аромат справді доволі унікальний і цікавий. З одного боку він - гіркуватий і освіжаючий, з іншого - фруктовий, насичений і зовсім краплю солодкий. Те, що треба для літа.

Weleda has got a nice designes always: juicy red tube with matte effect, reliable lid, waterproof label (with a special plus, because I hate when bath items have bad quality labels and after a several uses they look rally bad and all the info gets erased. Perhaps if I got this gel in winter, I wouldn't appreciate it so much But now it's absolute love. Fragrance! If I just was given the sniff of this gel I would hardly thought or pomegranate, but the flavor is quite unique and interesting. On the one hand it's - bitter and refreshing, on the other - a fruity, rich and a little sweet. Summer must-have.



Сам гель білого кольору, ніжний, делікатний, з помірною пінкою і приємним зволожуючим ефектом. Я дуже задоволена, цей гель має всі шанси бути фаворитом мого літа! Алe на поличці ще кілька гелів чекають свого часу, тому про них - наступного разу.

The gel is white, tender, delicate, with mid foam and pleasant moisturizing effect. I am very pleased and this gel has a chance to be my summer fav! But on the shelf a several more gels are waiting, so the next time I'll tell about them too.


Ціна на сайті Weleda: 224 UAH за 200 мл.

А ви вже спробували оновлену гелі Weleda? Які враження?
have you tried a new edition of Weleda shower gels? What are your impressions?

Гранатовий відновлюючий гель для душу Weledaнадано для незалежного тестування маркою Weleda

36 коментарів:

  1. Я б спробувала. Обожнюю все з гранатом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А для мене це перша гранатова косметика)

      Видалити
  2. Ні я не пробуваал гелі цієї марки, але крем для рук і обличчя дуже мені сподобалися)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж пробувала крем і оціиал його, але влітку моїй шкірі креми, здається, взагалі не підходять((

      Видалити
  3. Great post!
    Let's follow to each other! Let me know :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  4. да, у гели у Веледа - то, что надо!!! обалденные! но из всех трех гелей, что я попробовала, мне гранатовый аромат понравился меньше других, хотя и он очень приятен))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я саме "підсіла" на гранат)) А троянда мені сподобалась, але не так сильно, бо вона дуже важка...

      Видалити
  5. looks like a very good product, I could be happy to try it :)
    Great review :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    ВідповістиВидалити
  6. Hey Dear,
    I really like your Posts & you have great Pictures. Would you like to support each other and follow via Bloglovin, Google + & GFC? That would be so cool, and I hope we stay in touch. :)

    Greetings, Sophia xx
    MY BLOG
    INSTAGRAM

    ВідповістиВидалити
  7. Great review Nataly, I never tried Weleda shower gels, but it sounds awesome, I'll definitely give it a try, thanks for sharing. Also, thank you so much for stopping by, I'm so sorry it's taken me so long to get back to you, but the exams season is starting and I've been insanely busy :P
    Have a happy week ahead<3 

    x♥x♥

    "http://saudebelezaexercicio.blogspot.com/"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks for a visit)) yess, Weleda products are always sooo nice for a skin! I love them <3
      Good luck with exams!

      Видалити
  8. Обожнюю гранат) Хотіла б зацінити аромат цього гелю))

    ВідповістиВидалити
  9. Відповіді
    1. За всі не скажу, але оцей і цитрус просто бомба)

      Видалити
  10. обожаю марку, но гелей еще не пробовала)

    ВідповістиВидалити
  11. В мене був цитрусовий гель для душу, дійсно делікатний і натуральний. Але не сподобався

    ВідповістиВидалити
  12. Я дуже люблю марку Веледа, спасибі вам за гарний пост і вдале знайомство!
    Рада бути вашим постійним читачам :)
    Сподіваюся, що і ви будете раді моєму блогу)))
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О так, Веледа завжди тішить якісними засобами.
      Дякую за візит) З радістю!

      Видалити
  13. уважаю Веледу... у них очень достойные средства

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна) У мене з Веледою тільки позитивний досвід

      Видалити