середа, 17 червня 2015 р.

Maybelline Eye Studio Color Cosmos подвійні тіні для повік #10 Pink Passion / Maybelline Eye Studio Color Cosmos Marbleised Baked Duo Eyeshadow #10 Pink Passion

Порушуючи традицію блогера "не пофоткав - не смій користуватись!", я сьогодні розповім вам про тіні, які в мене в косметичці вже доволі давно і я їх досі люблю. Maybelline Eye Studio Color Cosmos подвійні тіні для повік у відтінку Pink Passion, яка і ні разу не Pink, але це вже деталі...

Breaking the blogger's rule "Don't use the item until you've done photos for blog!", I'll tell you about eyeshadow I've been using quite for a while and I still do love them. Maybelline Eye Studio Color Cosmos Marbleised Baked Duo Eyeshadow #10 Pink Passion, which are not really pink, but that's details...

Маленька передісторія: в мої до-блогерські часи я дуже часто користувалась косметикою Maybelline і майже вся декоративка в мене була їхня та Ів Роше. Тому і пошуках якихось нових тіней я, звичайно ж, пішла до стенду Мейбеллін - і ось ці двоколірні "планети" так запали мені в душу, що я захотіла всю колекцію просто за те, які вони красиві. Забігаючи наперед, скажу, що ні, цілу колекцію збирати я передумала - ні синіх, ні зелених відтінків мені не хотілось. Зате придбала собі Pink Passion.

Little prologue: during my pre-bloggers days I've been using Maybelline make up very often and almost all my cosmetic bag was filled with this brand's items along with Yves Rocher. That's why, when I was looking for some new eyeshadow, I went straight to Maybelline stand - and there these duo "planets" caught my attention so badly, I wanted to collect all of them simply because of their beauty. Yet later I decided I don't need them all - nor blues, neither green shades. Yet I've bought Pink Passion.



Ця "планетка" точно Венера) Ліва половинка - це однотонний, сяючий бордово-мідний відтінок, права - світлий рожево-бежевий з вкрапленнями темніших тонів, котрі нагадують фактуру мармуру. Тіні активно шиммерять і так само активно віддають колір - вони дуже насичені, тому при нанесенні треба акуратно. Мені особисто цього дуету мало для повноцінного макіяжу - темний тон хороший, а от світлий для мене не надто світлий і я хочу до нього завжди додати ще щось. Зате дуже потішила стійкість - макіяж з цими тінями тримається на 5+.  Думаю, гарно підійде для вечірнього виходу, де і стійкість, і насиченість, і сяйво важливі. Ось така історія) В макіяжі покажу їх потім, коли доберусь до інших своїх "планеток".

This planet is obviously Venus) Left half is a solid colored, shiny maroon-copper shade, right half - light pinky beige with addition of dark shades, which reminds me of marble. Eyeshadows are pretty shimmering and very intense, so you should apply them careful. As for me, this duo is not enough for complete eye make-up - dark shade is nice, but the light one is not light enough for me and I always want to add something to it. But I'm really glad because they are long-lasting. I think this eyeshadow is pretty nice for night out make-up, when you need long-lasting effect, intense color and glow. That's all) I'll show them in my make-up later, when I'll get my other "planets".



Що ви думаєте про цю серію?
What do you think about this series?

Придбати Maybelline Eye Studio Color Cosmos подвійні тіні для повік можна на сайті Parfumeria.ua

44 коментарі:

  1. Я такие тени еще не пробовала, оттенки правда не мои, но интересно пощупать их в других оттенках. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю цю серію) В мене ще є Mocha Mirage i Shiny Nude, то їх я порядно так змалювала - якість гарна і кольори ходові)

      Видалити
  2. I'm wondering how you'll look like in this one, you're so pretty :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you^^ I will add some make up photos with this eyeshadows and the other one in my next post about this series))

      Видалити
  3. Насичений колір і гарна пігментація для бюджетної марки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, кольором ці тіні справді дуже потішили) А я їх ще купувала по гривень так 50 - яка ціна зараз, не знаю...

      Видалити
  4. Я би спробувала такі тіні в золотаво-шоколадних відтінках)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Здається, такі в серії є) А я найбільше полюбила Shiny Nude - світлий відтінок з них свого часу був для мене просто універсальним і використовувався ледь не щодня)

      Видалити
  5. Amazing post dear!

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    ВідповістиВидалити
  6. я периодически на них посматриваю, но не решаюсь купить:)) не могу определиться с цветом.

    ВідповістиВидалити
  7. Очень красивые оттенки и отличная пигментация!

    ВідповістиВидалити
  8. для меня такие оттенки совершенно не характерны.
    интересно, красиво и необычно!
    не знакома с этой серией совсем.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що ці доволі таки вписуються в повсякденний макіяж))
      Рада, що сподобались. Серія насправді красива)

      Видалити
  9. Красивые оттенки, было бы интересно посмотреть поближе :))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я їх ще пристосую в макіяж і зроблю фото в дуеті з якимись іншими тінями)

      Видалити
  10. Nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  11. Купила себе такие же год назад. И по все той же блогерской традиции, до сих пор их не сфотографировала, а значит - не попробовала.
    Надо исправляться :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, у меня бы тени так долго не пролежали) Я сразу после покупки хочу все попробовать XD

      Видалити
  12. Серия завораживает своей запеченной красотой :))) Но никогда не было -я вообще редко пользуюсь тенями:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я фанат тіней)) Тому завжди на них звертаю увагу))

      Видалити
  13. интересный тенюшки но думаю мне надо подобрать немного другие оттенки
    уверена на тебе они хорошо смотрятся!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В цій серії багато відтінків) Я певна, що там кожен собі щось-небудь зможе знайти)

      Видалити
  14. I love these colours! and the shine is my thing too:) Long lasting you say? That would be a good choice for me. Do you use special primer with them or just go over a regular fluid/ powder?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yes, this series is really nice) I wear them with no primer usually, but you shoud be careful with shimmer shades - they can be less long-lasting, but with a nice base they work perfect) At least, on my eyes)

      Видалити
  15. смотрится хорошо, но я такми оттенками не пользуюсь)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я зараз теж не особливо люблю це поєднання, а раніше ледь не щодня носила))

      Видалити