середа, 3 червня 2015 р.

Захисне покриття для нігтів Mavala Barriere-Base / Mavala Barriere-Base Coat

Зізнаюсь, доволі довгий час я недооцінювала важливість бази під лак і почала розуміти, що вона взагалі-то дуже потрібна річ саме тоді, коли в мене з'явилось більше гліттерних лаків чи всякі термоядерні кольори, які дуже не любили змиватись. А після зими нігті ще й почали жахливо ламатись - о дорогі лакоманьяки, ну ви розумієте мене. І тому сьогодні я спішу поділитися враженнями про базу, яка стала для мене справжньою знахідкою! Сьогодні в огляді -  захисне покриття для нігтів Mavala Barriere-Base від швайцарського бренду.

I confess, I've been underestimating the importance of base polish for quite a long time and began to realize, that it's actually a very necessary thing, when I've got more glitter laquers or all sorts of intense colors, which don't like to be taken off properly. After this winter my nails began to break horribly - oh dear polish maniacs, well, you can understand me. So that today I hurry to share my impressions about base, which became a real help for me! Today in a review - Swiss brand Mavala Barriere-Base Coat.


Mavala випускає багато засобів для догляду за нігтями, адже саме з них і почалась історія компанії. А сьогодні це вже добре відомий на ринку бренд, який тішить високоякісною продукцією. Тому я з радістю довірила засобам Мавала догляд за своїми нігтями. Роздивимось детальніше! База молочно-білого кольору знаходиться в зручній баночці, пензлик - широкий і з плоским зрізом. Наносити базу треба акуратно, тому що якщо її буде надто багато, то отримаєте напливи на нігтьовій пластині і доведеться починати спочатку. Тому - найтонший шар! І, звичайно, прослідкувати, щоб цей шар гарно висохнув, бо я спочатку недооцінила час його висихання. А на нігтях Barriere-Base виглядає прозорою і глянцевою.

Mavala produces many items for nail care, because the history of the brand started with them. Today it's a well-known company, which offers a really high-quality products. So I gladly ensured my nail care to Mavala items. More details! Base has milky white color and it'ss in a convenient jar, brush - wide and with useful flat cut. Apply the base carefully, because if there's too much of it, you'll get not so flat coat on the nail plate and will have to start over. So apply a really thin layer! And, of course, ensure that this layer is well dried, because I initially underestimated the time this base dries. Barriere-Base is transparent and glossy on the nails.




Наносити лак на цю базу - саме задоволення. Він гарно рівномірно лягає, нігтьова пластина згладжена і рівненька, тому і покриття одразу ж тішить своїм зовнішнім виглядом. Але ще більше мені сподобалось знімати лак - набагато швидше і зручніше, ніж до того + нігтьова пластина не пофарбована, нe пожовкла і не пошкоджена. Власне, після того, як я почала використовувати цю базу, мої нігті виглядаю краще і вони стали менш ламкими, а це саме те, чого я хотіла досягнути. А також, база дуже економна - я-от досі дуже слабко помічаю зміни в баночці, хоча користуюсь вже кілька тижнів. Висновки: Мавала Barriere-Base дуже тішить, використовую постійно і планую продовжувати)

Applying the polish on this base is pure fun. It lays absolutely even, nail plate is flat, so that coverage looks pretty nice from the start. But even more I enjoyed taking off my polishes - it's much faster and more comfortable, than before + nail is not getting painted or yellowed or damaged. In fact, after I started using this base, my nails look better and they become less brittle, and this is what I wanted to achieve. And also, Mavala base is very economical choice - I'm beeen using it for weeks, but I still hardly notice any changes of volume in a jar. Conclusions: Mavala Barriere-Base is really nice, I use it constantly and plan to continue)


 База на нігтях / Base on my nails

Лаки Mavala Milano i Mavala Violette на базі Mavala Barriere-Base
Mavala Milano and Mavala Violette polishes on Mavala Barriere-Base

Яка ваша улюблена база?
What is your fav base?

Захисне покриття для нігтів Mavala Barriere-Base надано для незалежного тестування магазином Mavala

32 коментарі:

  1. Ohn Nataly I'm very gratefull for your words <3

    You are so nice. Thanks a lot for all support. Really <3

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. о чудова річ! я ще нічого не мала із Мавали, знаю, що всі дуже хвалять їх лаки для нігтів. Я дуже рідко раз в пів року використовую топ під лак і інколи на нігті від Орлі з каучуком.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, гарний засіб) Лаки мені теж сподобались, але єв мене один просто ідеальний, а другий трошки проблемний, але я про нього ще розповім на днях. До Орлі я ще не добралась, а цікаво)

      Видалити
  3. Havent heard of it before- have to check it out!
    xoxo

    ВідповістиВидалити
  4. було б цікаво щось спробувати у марки. Дякую за цікавий огляд.

    ВідповістиВидалити
  5. Мавалю люблю, але цю базу не пробувала )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене невеликий досвід з базами, але ця дуже потішила)

      Видалити
  6. Такую базу не пробовала, интересно. :)

    ВідповістиВидалити
  7. мне у мавалы многие средства нравятся, особенно сайнтифик зачетная штука:)

    ВідповістиВидалити
  8. Я до засобами для нігтів особливо не цікавлюсь, а ось іншу продукцію марки спробувала би)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Професійна серія лаків дуже крута у них) Я б половину відтінків собі придбала)

      Видалити
  9. Мне очень нравятся средства для ногтей у Мавала, и лаки классные. Но это средство я пока не пробовала)) Ната, спасибо за интересный обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б хотіла спробувати й інші їхні засоби, бо вони мене дуже зацікавили) Та і нігтям подобається!

      Видалити
  10. Как раз ищу хорошее покрытие! А то с ногтиками что-то бЯда :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені ця база нігті трохи зміцнила вже, тому, думаю, вона варта уваги)

      Видалити
  11. Відповіді
    1. Я раніше теж не користувалась, але з базою набагато легше знімати лак + він рівно, гарно лягає, тому я думаю, що воно того варте)

      Видалити
  12. ого, какие у вас ногтики длиннющие!!!!

    ВідповістиВидалити