вівторок, 30 червня 2015 р.

Помада L´Oreal Paris Shine Caresse Lipstick 102 Mauve Cherie

От люблю я писати відгуки про засоби, які мені дуже сподобались - одразу стільки натхнення і позитиву! І сьогодні в мене у огляді саме такий засіб - помада L´Oreal Paris Shine Caresse Lipstick 102 Mauve Cherie, в яку я закохалась з першого... ммм, ну не погляду, але з першого макіяжу з нею - так точно!

I enjoy writing review on items I like, because they bring me a lot of inspiration and positive! And today in my review we've got an item like this - L´Oreal Paris Shine Caresse Lipstick 102 Mauve Cherie I fell in love with from the first... well, not from the first sign, but from the first make up for sure!


Ця красива радість у срібно-прозорій тубі приїхала до мене з магазину Elnino.ua, де ви можете роздивитись аж 10 різних відтінків з цієї серії і саме зараз придбати їх по акції. Я обрала собі відтінок 102, бо він такий рожевий і ніжний, що це завжди безпрограшний варіант) До речі, ця серія помад у бренду йде як засоби з "полегшеною" формулою та додатковим зволоженням.

This beauty in a silver-translucent tube arrived from Elnino.ua shop, where you can find 10 different shades and buн it with a special discount at the moment! I've chosen a shade #102, because it's so pink and delicate, that it'd be always a nice choise.) Btw, this series has a "light" and additional moisturizing.



В футлярі помада виглядає доволі темним, приглушеним рожевим, проте на губах вона абсолютно нейтральна, ніжна і романтична. Відтінок просто без-до-ган-ний. І так само бездоганно він лягає на губи - як найніжніший бальзам, м'яко і легко. Помада дає красиве однорідне, свіжість та блиск губам і згладжує всякі там складочки тощо. Загалом, мої губи з нею такі симпатичні, що я не можу намилуватись. Чесно) А ще зволоження, так. Завдяки легкій текстурі губи чудово почуваються в будь-яку погоду, не пересихають  ні краплі. Щодо стійкості - то вона не особливо велика, за години дві-три помада зникає, але через інші її характеристики я закриваю очі на цей пункт і дуже вам її рекомендую. Справді, це одна з тих помад, які неодмінно піднімають настрій і будуть доречними в будь-якому образі. Ставлю їй "відмінно"!


Thia lipstick looks quite dark rose in a tube, but on the lips it's absolutely neutral, delicate and romantic. The shade is simply perfect. And it applyes perfectly too - as the softest balm. Lipstick gives a nice shade, fresh look and glow and also it makes folds almost invisible. Overall, my lips are so pretty with it, that I can't get enough. Really) And also muisturizing, yes! Due to a light texture my lips feel nice in any weather and don't dry at all. This lipstick is not really longlasting - nearly 2-3 hours and it disappears completely. Yet because of it's characteristics I just skip this small minus and I totally recommend it to you. Really, this is one of that lipsticks you put on and definitely feel better. And they are nice for every look. I give it an A+ mark)



А ви знайомі з цією серією помад?
Are you familiar with this series?

Ціна на сайті Elnino.ua: 189 UAH (по акції) 

Помада L´Oreal Paris Shine Caresse Lipstick 102 Mauve Cherie надана для незалежного тестування магазином Elnino.ua


50 коментарів:

  1. очень хорошо смотрится))
    была помада в такой же упаковке, тоже нравилась - была приятна в использовании

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Мені теж вони дуже сподобалась, тепер подумую над придбанням ще кількох відтінків.

      Видалити
  2. дуже красиво виглядяє на губах.

    ВідповістиВидалити
  3. Яка гарна, мені подобаються помади цієї марки:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я раніше не використовувала їхню декоративку, тепер думаю придивитись)

      Видалити
  4. никогда не пользовалась их помадами, но блески любила))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я ніколи не користувалась блисками) Треба буде заповнити цей пробіл!

      Видалити
  5. Nice color!!! cute makeup!!!
    Have a nice day!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  6. Очень красивый цвет, тебе идет!
    Заходи ко мне в гости) Буду рада дружить :))

    www.blotterlife.com

    ВідповістиВидалити
  7. I really like this shade, looks amazing!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  8. я не знакома с этими помадами. на губах отлично смотрится! присмотрюсь к ним:)

    ВідповістиВидалити
  9. Такая нежность, просто восторг! люблю марку ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, мене ця помада теж підкорилась і марку загалом я поважаю)

      Видалити
  10. Классный коллаж, Ната! Тебе очень идет этот оттенок, и видно, что текстура помады очень приятная))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Рада, що сподобалась)
      Помада справді шикарна!

      Видалити
  11. great post as usual :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Linda cor de batom amei
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=eNNlFtDc1-o
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ВідповістиВидалити
  13. What a beautiful color!
    xx Elle

    New post on:
    www.cherryblossomstreet.com - Swedish Fashion Blogger and Model in TOKYO

    ВідповістиВидалити
  14. Amazing colour!
    Let know if you'd like us to follow eachother and keep in touch?

    <3
    http://www.adelaacanski.com/

    ВідповістиВидалити
  15. This lipstick has a really nice color!
    xx
    Larissa
    http://cenestquedelachance.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  16. В мене э така помада! Якістьу неї чудова! Згідна на рахунок зволоження, вона взагалі дуже комфортна.

    ВідповістиВидалити
  17. Дуже гарний ніжний колір! Також дизайн дуже сподобався - стильно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Рада, що сподобалось. Для мене ця помада - неймовірна радість)

      Видалити
  18. Такой цвет приятный у помадки. :)

    ВідповістиВидалити
  19. Yay, pretty:) Your lips look very kissable:) This color plays very well with your complexion.

    ВідповістиВидалити
  20. Красивый тон помады! Освежает образ!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Ця помада - мій літній фаворит!

      Видалити