вівторок, 16 червня 2015 р.

Lirene Vita Oil Зволожуючий Віта-крем 25+ / Lirene Vita Oil Moisturizing Vita-cream 25+

Моя комбі-шкіра, літня спека і креми - поєднання ризиковане. Проте сьогодні я розповім про результати тестування Lirene Vita Oil Зволожуючий Віта-крем 25+ .

My combination skin, summer hear and face creams are quite a risky mix. But today I'll tell you about results of testing Lirene Vita Oil Moisturizing Vita-cream 25+.


Інформація Lirene:
"Лінія Lirene VitaOil пропонує Вам вишукані та сучасні формули, які поєднуються з подвійним активним комплексом вітамінів і масел - життєво необхідних для здоров'я та краси Вашої шкіри. Кожен день тіште свою шкіру шовковистими, ніжними і легкими текстурами косметики Lirene VitaOil. Це забезпечить Вам ефективний догляд за шкірою і збереже Вашу красу в будь-якому віці. У Науковій Лабораторії Lirene професіонали створили подвійний активний комплекс вітамінів і масел, щоб зберегти молодість Вашої шкіри, розгладити зморшки, а також відновлювати і постійно омолоджувати Вашу шкіру."

Lirene info: 
"FACE AND EYES CLEANSING VITA-GEL was designed for all skin types.
Are you looking for a product suitable for all skin types that gently regenerates and rejuvenates your skin?  Lirene is proud to introduce to you FACE AND EYES CLEANSING VITA-GEL. It is an unique product combining double-active complexes of vitamins and oils that cleanses, regenerates and rejuvenates your skin. Everyday usage of Cleansing Vita-Gel  provides you essential care and reveals your beauty. Feel the freshness and softness of your skin!"



Я вже кілька місяців використовую нічний крем від Лірен - шкіра ним задоволена, відповідно я теж. А Lirene Vita Oil Зволожуючий Віта-крем 25+ я тестувала вдень. Почнемо з того, що він у нас в зручному тюбику, пахне фруктово якось і гарно всмоктується. Після нанесення на шкіру відчувається зволоження, обличчя на дотик шовковисте і пом'якшене - люблю таке відчуття. Аромат мені теж подобається, хоча я знаю, що багато хто вважає відсутність аромату кращим варіантом. Що мені дуже до смаку - макіяж на цей крем лягає шикарно. Просто шикарно) Тому коли мені треба укласти якусь густішу тоналку гарно, то я наношу її одразу після крему - і вуаля, все вдалось чудово.

I've been using Lirene night cream for a few month and my skin is satisfied with it, so am I. And I've been testing Lirene Vita Oil Moisturizing Vita-cream 25+ during a day time. Let's start with the fact it has a nice tube, smells like fruits and absorbs well. After the application skin feels moisturizing and it's silky and delicate to the touch - I enjoy such feeling. I also do love the aroma, yet I know many people think that less aroma is better. What is the best for me - this cream works very nice as a make up base. So when I have to put on some "heavy" foundation, I start with this cream and everything works perfect.



Що мені не дуже сподобалося - моє схильне до жирності обличчя з кремом починає сяяти явно швидше, ніж без нього) Власне тому я влітку найчастіше наношу легкі емульсії, а креми залишаю до кращих (холодніших) часів. Але водночас цей крем дає мені візуально помітне живлення, яке обличчю необхідне, і шкіра до нього ставиться гарно, отож я певна, що власники сухої і нормальної шкіри отримають гарного помічника, якщо придивляться до цього крему.

What I don't really like, that's why during the summer I use light emulsion and I leave almost all creams for better (colder) times. But along with that this cream gives me a nice nourishing, which is visible and important for a skin, so I'm sure owners of dry and normal skin type would get a ncie help, if they look closely to this cream.

А як вам серія Vita Oil?
What do you think of Vita Oil series?

Lirene Vita Oil Зволожуючий Віта-крем 25+ надано для незалежного огляду брендом Lirene

42 коментарі:

  1. Думаю в осенний период здоровой подойдет :) Надо попробовать)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, у мене восени на нього великі плани, бо загалом ефекти сподобались)

      Видалити
  2. Интересный крем, возьму себе на заметку. :)

    ВідповістиВидалити
  3. Не було змоги познайомитись з кремом, але по можливості зверну увагу )

    ВідповістиВидалити
  4. I don't know it; I see Lirene cosmetics in the shops here.

    ВідповістиВидалити
  5. Цікавий продукт! Для осені має чудово підійти)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, думаю саме в цей час я і буду ним активно користуватись)

      Видалити
  6. Я тоже не любитель кремов летом, но легкие текстуры мне нравятся

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо шкіра не жирна, то крем мав би підійти)

      Видалити
  7. Гарний крем, але мені запах не дуже подобається.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені цей запах якраз сподобався) Про цукерочки нагадує)

      Видалити
  8. ничем от Lirene пока не пользовалась, в более холодное время года присмотрюсь к этому крему:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А на літо мені дуже їхній ББ-крем сподобався))

      Видалити
  9. Після стількох прочитаних відгуків на марку Лірен, я вже не сумніваюся в її високій якості і чудових ефектах!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну як - зірок з неба Лірен, звичайно, не хапає, але на свою ціну -це дуже достойні результати) Хоча в мене насторожене ставлення до їхнього демакіяжу XD

      Видалити
  10. И правда, летом хочется очень легких текстур. Хорошо, что крем отвечает этим требованиям, да еще и кожу увлажняет, а летом это не менее важно, нежели в холодное время года))
    Ната, спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) От все в ньому добре - якби тільки шкіра так не починала "сяяти" ТТ Вічна біда комбі-шкіри...

      Видалити
  11. Я його використовую в якості нічного крему. Мені також подобається його дія)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До речі, так! Гарна ідея) буду собі брати в поїздки замість нічного крему, бо велику баночку везти не дуже зручно)

      Видалити
  12. Nice product!! I wish I got those sun protection in my place too since is sound perfect for the skin :))

    SWINGINGPADMA

    ВідповістиВидалити
  13. думаю моей жирной коже не подойдет((( спасибо за предупреждение!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, жирній варто поушкати щось легше... або придивитись до цього крему в холодун пору року - тоді він має бути якраз

      Видалити
  14. Very nice reciew. I wonder how this would go on oily skin. Recently I've been sitting outside in the shade and my poor face gone slightly burnt:/ I'm going to ty this cream if I find it.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you! I think it might be nice for oily skin during cold period of year, but for summer time I'd choose something "lighter")

      Видалити
  15. Уход для лица от марки не пробовала. Зато знакома с ее более дорогой "сестрой" - маркой Рharmaceris. Осталась довольна используемыми средствами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка весьма бюджетная, но мне многие из ее проудктов подошли- в частнсоти ночнйо крем и ББ-крем) А от "сестре" не знала, поищу информацию о ней!

      Видалити
    2. Обе марки - детище Ирен Эрис, если не ошибаюсь. Есть еще одна марка класса люкс.
      Хочу попробовать матирующий тональный крем, давно на него "глаз положила", но теперь у меня к нему нет доступа. Так что - мечтаю :)

      Видалити
    3. Не знала о такой) надо больше изучить информации о бренде!

      Видалити
  16. Тоже взяла такой крем на пробу - очень достойный экземпляр

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він себе дуже гарно проявив. Такий крем за бюджетну ціну - знахідка)

      Видалити