четвер, 18 червня 2015 р.

Маска для волосся Irene Bukur "Інтенсивне відновлення" / Irene Bukur hair mask "Intensive recovery"

В дитинстві я дуже хотіла мати коси до п'ят чи хоча б до колін - я була впевнена, що це дуже красиво і саме так має виглядати справжня принцеса. Проте, тоді я ще не знала, що за такими косами треба буде дууууже доглядати. І нехай зараз моє волосся навіть не сягає пояса, але догляд йому потрібен постійно. Тому розповім вам про свою нову маску від українського виробника. У огляді - маска для волосся Irene Bukur "Інтенсивне відновлення".

When I was a child, I really wanted to grow my hair toes or at least knees long. I was absolutely sure, it's beautiful and that's how the real proncess should look like. Yet, I didn't know, that such hair needs a loooot of care. And even if my hair now can't reach my waist, I still need care all the time. So I'll tell you about my new mask from Ukrainian brand. In review - Irene Bukur hair mask "Intensive recovery".

 Інформація від виробника:
"Маска «Інтенсивне відновлення» містить унікальну комбінацію активних висококонцентрованих інгредієнтів, яка забезпечує комплексне відновлення внутрішньої (кортекс) та зовнішньої (кутикула) структури волосся, живить, зволожує та наповнює вітамінами та мінералами волосся та шкіру волосся, зміцнює фолікули та сприяє росту волосся."

Irene Bukur info:
"Intensive Recovery mask contains an unique combination of highly active ingredients that provides comprehensive restoration of internal (cortex) and external (cuticle) hair structure, nourishes, moisturizes and fills hair and head skin with vitamins and minerals, strengthens hair follicles and promotes hair growth."


У описі від виробника на сайті ви також можете почитати окремо про інгредієнти - олію аводако, екстракти люпину, лопуха й кропиви та інші. Використовувати рекомендовано 1-2 рази на тиждень. Я ж розповім вам про свої враження. Тюбик маски у фірмових кольорах і порівняно невеликий - 250 гр. Я звикла, що маски для волосся в мене у дуже великих банках, тому такий формат буде зручним для відпустки, скажімо. По консистенції маска нагадує топлений віск, який дуже приємно розподіляти по волоссю.

In official description on the site you can also read about all ingredients - avocado oil, lupin, burdock and nettles extracts and etc. It's recommended to use it 1-2 times a week. I'll tell about my impressions. The tube in brand's colors is rather small - 250 g. I'm used to masks in a very big jars, so this one has a perfect travel-size for vacations for example. It's consistency reminds me a melted wax, which is very pleasant to apply on your hair.



Тримати треба 2 хвилини - я зазвичай даю масці трохи більше часу. Але і такий таймінг для мене плюс, бо люблю експрес-засоби. Змивати дуже легко - ще один плюсик до загального враження. З ефектів я б сказала, що ця маска не робить нічого надзвичайного і в мене навіть волосся розпушується трохи більше, ніж після інших засобів, проте також отримую більше об'єму і дуже легко розчісуватись, а для мене це вагомий позитивний фактор. Загалом - непогана повсякденна маска, але тільки ціна в неї - 259 грн.

You should keep it for 2 min - I usually give this mask slightly more time. But such timing is a plus, as for me, because I love express-items. It rinses off easily - one more positive side. I'd say this mask does nothing special and my hair gets even more fluffy, than after using other masks. But I also get a nice volumizing and my hair bruches really easy - that's a big positive for me. Overall - it's a nice usual mask, but it's price is 259 UAH (rather high).

 

А ви пробували цю маску? Які маски ваші улюблені?
Have you tried this mask? Which masks are your favs?

Маска для волосся Irene Bukur "Інтенсивне відновлення" надана для незалежного тестування брендом Irene Bukur

36 коментарів:

  1. It has formaldehyde derivatives among ingredients, a no-go for me... and it seems you like it, but nothing special ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Well, yes, it's rather usual mask, but I quite like, how easily my hair brushes after!

      Видалити
  2. Вот вроде все хорошо, даже цена для некоторых людей не будет пугающей, но состав при всем желании на натуральный не тянет(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щодо ціни, то там ще є якісь дуже великі скидки для учасників "клубу", але я не дуже детально вникала в те, що то за клуб. Хоча я ціни в принципі адекватно сприймаю, якщо в результаті отримую вау-ефект...

      Видалити
  3. Я не знакома с маркой, не слышала о такой маске. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У нас зараз багато магазинів марки відкрилось)

      Видалити
  4. I am sure this is a great product :)
    xx
    Larissa
    http://cenestquedelachance.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  5. марка хорошая, а вот эту маску я не пробовала.
    люблю, когда есть вариант экспресс-использования, не всегда ведь есть время для долгих масок, а еще приятно, что смывается легко.
    но вот цена...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, по суті, вона мені сподобалась і має багато плюсів, але завжди хочеться чогось більшого)

      Видалити
  6. Была в киеве- покрутилась у их стенда в торговом центре но так ничего и не купила :) "Обычных" масок у меня уже небольшой склад, все надеюсь на такую что б "ах!")

    ВідповістиВидалити
  7. цікава маска, але за таку ціну можна було б і кращий склад зробити) або більший об'ємчик))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я думаю, що бренд нас ще чимось потішить(

      Видалити
  8. Я тоже люблю экспресс-маски, постоянно времени не хватает)) Ната, спасибо за подробности!

    ВідповістиВидалити
  9. Цю маску не пробувала, не знаю як випоцяти ті що є, а цлюблена маска навіть не знаю, дуже багато було таких, починаючи від лореаль профешнл і закінчуючи гуам)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ця непогана) А я зараз дуже хочу спробувати від Alfapart - пробнички зацікавили.

      Видалити
  10. Thanx for the review:) My hair like hair masks too but when I have time I try to give them flax seed mask. So far I haven't found an industrial mask which would give effect of flax seed.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. I think natural care is very nice for hair) Yet I'm not very good in preparing them, so I just buy many random items)

      Видалити
  11. не пробовала марку, нужно хоть что то купить)

    ВідповістиВидалити
  12. конечно.хочется попробовать свое,родное)))но цена в соотношении с результатом и объемом заставляет призадуматься*)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені дуже сподобався крем-екфоліант для обличчя, який ще може бути експрес-маскою) А взагалі, так, думаю при високих цінах краще вибирати саме те, що точно підходить)

      Видалити