субота, 6 червня 2015 р.

Iren Bukur Ексфоліант-крем "Чиста шкіра" / Iren Bukur Exfoliant Cream "Clean skin"

А сьогодні у мене знайомство з новим брендом! Та ще й українським (а ви знаєте, як я люблю рідного виробника). Жива косметика Iren Bukur та Ексфоліант-крем "Чиста шкіра".

Today I have an aquitance with a new brand! Moreover - it's Ukrainian (and you know how I love native brands). Iren Bukur "living" cosmetics and exfoliant cream "Clean skin".


 Iren Bukur - це доволі молодий, але якісний та цікавий український бренд, який випускає "живу" косметику. Особливість живої косметики - натуральні свіжі компоненти, які вирощені в природних заповідниках України та на спеціальних плантаціях. Засоби Iren Bukur можна зберігати від 6 до 12 місяців, оскільки у них мінімальна кількість консервантів. Бренд випускає і догляд, і декоративні засоби. Загалом, картина вимальовується приємна. Також хочу відзначити, що мені вельми сподобалось в магазині бренду в ТЦ "Роксолана", куди я  навідалась за своїми засобами на тестування. Консультанти дуже оперативно та інформативно мені все розказали-показали, дали понюхати, намастити, сфотографувати і взагалі враження залишились найкращі. Одразу видно, що працівники бездоганно орієнтуються у засобах і можуть порадити щось кваліфіковано.

Iren Bukur - is quite young, but high-quality and interesting Ukrainian brand which produces "living" cosmetics. The feature of such cosmetics - natural fresh ingredients, grown in a natural reserves of Ukraine and on a special plantations. Iren Bukur items can be used from 6 to 12 months, because they have got a minimum number of preservatives. The brand produces both care and make-up products. Overall, we've got a nice picture. I also want to note, that I really like the brand's store in the "Roksolana" mall, which I've visited to get my items for testing. Consultants quickly and informatively explained me everything, showed items, allowed to smell them, apply and take pictures and generally left the best impressions. You can immediately see, that these consultants know all items perfectly and so that they can give you a qualified advice.


А тепер власне про ексфоліант. Інформація з сайту Irene Bukur:
"Ексфоліація шкіри – це очищуюча та омолоджуюча процедура, яка сприяє клітинній регенерації, тим самим покращуючи текстуру шкіри, вирівнюючи контур та колір обличчя. Ніжна текстура крем – ексфоліанту «Чиста шкіра» абсорбує надлишки жиру на поверхні шкіри та вичищує закупорені пори, не порушуючи при цьому рівень зволоженості, вирівнює рельєф шкіри та відновлює колір обличчя."

And now about the exfoliant cream. Information from Iren Bukur site:
"Skin exfoliation - it's purifying and rejuvenating procedure, that provokes cellular regeneration, thereby improving skin texture, smoothing face circuit and complexion. Soft texture of exfoliant cream " Clean skin" absorbs excess oil on the skin surface and cleanes out the blocked pores without violating the level of moisture, smoothes skin relief and restores the skin color"





Мені сподобався мінімалізм у дизайні - біло-зелені кольори, вся потрібна інформація - на тюбику і гарно помітна. У цього крему білий колір та дуже приємна текстура з делікатними скрабуючими частинками, а також легкий аромат, який нагадує мені щось цитрусове. Очищення найкраще охарактеризувати слово "м'яке" - воно доволі ефективне, але я особисто люблю тріішки більший скрабуючий ефект. З іншого боку - така делікатність не травмує шкіру, тому це плюс. Тим більше у складі чудова біла глина і багато живильних олій - шкіра після застосування гарно знежирена і ніжна. У ролі маски цей крем працює дуже добре: він освіжає обличчя, знежирює його і підсушує запалення. При цьому маску достатньо потримати 2-3 хвилини - такий собі експрес-засіб, який можна використовувати щодня, що я і роблю. 

I liked the minimalism in design - white and green colors, all the necessary information - on the tube and well noticeable. This cream is white and has a very nice texture with delicate exfoliant particles and light scent, that reminds me of something citrus. Purification can be best described with the word "soft" - it's quite useful, but I would personally love to get some more scrubbing effect. On the other hand - this delicacy doesn't injure the skin, so that's a big plus. Also there's a wonderful white clay and many nourishing oils in the ingredients - the skin after application is well degreased and delicate. In the role of masks this cream works very well: it refreshes the face, degrease it and dries up the inflammations. And it's enough to use this mask for 2-3 minutes - a sort of express-item for a daily use.



А ви вже знайомі з засобами Irene Bukur?
Are you familiar with Irene Bukur cosmetics?

Iren Bukur Ексфоліант-крем "Чиста шкіра" надано для незалежного тестування брендом Irene Bukur

34 коментарі:

  1. слышала у них и лаки для ногтей отличные!
    мой мастер по маникюру ими пользуется

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На лаки я помилувалась, але ще не спробувала. Але вже хочеться) Тим більше, якщо майстри ними користуються - то це вже щось означає.

      Видалити
  2. Really? :D Do you liked my tattoos? :D
    I'm tattoo addicted, btw I only hae two :P

    Sounds a good product as always :D

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. я якось спробувал їх бальзам для рук, гель для душу і маску для обличчя, в принципі косметика сподобалася, цікава вона така;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене на пробу ще є масочка для волосся) Ну а цей засіб мені взагалі гарно підійшов.

      Видалити
  4. Наташа, хорошо, что тебе понравилась их косметика. Мне дизайн этой марки похож на Советский Союз - одинаковые тюбики, абсолютно непримечательные и к сожалению те средства, которые я пробовала абсолютно не оправдывают свою цену((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені це кольорове поєднання нагадало про AlpStories) Ну а взагалі я просто люблю мінімалістичний дизайн - або... або щось вінтажне і дуже-дуже круте напротивагу - як у Too Faced, у тіні яких я закохана.
      Шкода, що засоби себе не виправдали, але все завжди індивідуально, що поробиш( Мені цей ексфоліант дуже гарно працює з комбі-шкірою і літньою спекою, тому я задоволена.

      Видалити
  5. Бачила кілька корнерів цієї марки в наших ТЦ, але особливої уваги не звертала. Цікавий засіб)

    ВідповістиВидалити
  6. Great review
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    ВідповістиВидалити
  7. Ще не знайома) Але консультанти у них занадто приставучі)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До мене ще не чіплялись)) Але маркетинг - такий маркетинг)

      Видалити
  8. интересная марка, ничего у них еще не пробовала)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені було цікаво, бо помітила, як швидко їхні магазини у нас всюди з'явились))

      Видалити
  9. Я не пробовала пока средства этой марки, но у меня уже заранее к ним положительные чувства))) люблю все то, что производится у нас))) Ната, спасибо за подробности!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, український бренд - це завжди маленький ментальний плюсик) Проте я не роблю на це скидку в оглядах, бо все ж засіб має працювати, інакше сенсу в ньому не буде, хай він хоч супер-рідний чи супер-натуральний

      Видалити
  10. so beautiful and nice blog! I follow you so hope you will follow me too! :)
    apoljakovi.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  11. Мне очень нравится их косметика.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ті засоби, які в мене є, мені теж сподобались)

      Видалити