субота, 20 червня 2015 р.

У ванну з GUAM / Bath with GUAM items

От не люблю я писати в одному пості про різні засоби, але сьогодні так і зроблю. Врешті, ці засоби об'єднує те, що з ними обома я знайомилась у ванній) Але це буде таке скоріше міні-знаймство, тому що в мене з пробничків не набралось багато вражень про GUAM UPKer шампунь для волосся для частого використання та GUAM Масло-пілінг з дренажним ефектом. Ну не ті це продукти, про які за 1-2 застосування можна багато сказати...

I don't really like to write about a different products in one blog post, yet I'll do like this today. Well, these items are connected - you use both of them in a bathroom) And it will be kind of small aquitance, because I haven't got a lot of impressions via testers of GUAM UPKer Volumizing Shampoo Frequent Use and GUAM Burro Scrub Dren. That's jsut not the items you can say a lot about after 1-2 uses...


 Отож, почну з шампуню. Якщо вірити опису, то UAM UPKer шампунь для волосся для частого використання повинен додавати об'єму, а це ми завжди любимо) Одного пробника мені вистачає якраз на одне миття голови. Шампунь сріблисто-прозорий, ароматний - щось солодке є в його запахові, а ще він дуже гарно піниться. Власне, від двох разів, коли я його використала важко сказати про якийсь серйозний вплив, але після сушіння волосся справді набувало кращого об'єму і здавалось дуже легким. Щоправда, мені здалось також, що воно стало більш пухнастим, але не особливо.Тому думаю при довшому використанні були б цікавіші результати.

So I'll start  with a shampoo. As the description says, GUAM UPKer Volumizing Shampoo Frequent Use should give more volume and we always like that) One tester for me is enough for one hair wash. The shampoo is silver white, aromatic - something sweet is in it's scent, and it also gives a nice foam. Actually, after two times I've washed my hair with it, I can't say about any serious impact, but after drying my hair really had more volume and it looked really light. Also I think it became more fluffy, but not really much. That's why I think after a longer use the results must be more interesting)




GUAM Масло-пілінг з дренажним ефектом - цей засіб взагалі дуже цікавий і я певна, що він має своїх фанатів. Я вперше використовую такий формат - по суть це гель зі скрабуючими частинками, який після нанесення на тіло стає більш маслянистим, а під час масажу скрабуючі частинки розчиняються і засіб гарно насичує шкіру. Cкрабуючий ефект я помітила доволі мінімально, а от підтягнута і еластична шкіра після застосування - це однозначний позитив. Масла у складі - шикарна річ, як не крути!

GUAM Burro Scrub Dren is a very interesting product and I'm sure it have some fans. This is the first time I try such item - actually, it's like exfoliant gel, which because more oily after you apply it to the skin, and during the massage exfoliant dissolves and product nourishes your skin very well. I've noticed a minimal scrubbing effect, yet elastic skin after the use is an absolutely positive result. Essential oils among ingredients are an awesome thing, no one can deny it)



Ось такі в мене міні-знайомства вийшли з цими засобами. Загалом, всі продукти ГУАМ, які я спробувала за останні місяці мені сподобались - і їхні властивості, і ефекти, і аромааати. Італійці своє діло знають) І приємно думати, що шкірі дістається такий якісний догляд. Тому саме час згадати ще про ту масочку GUAM, котра в мене десь лежить серед зимових подарунків... XD

That were my mini-aaquitances with these items. Overall, I've enjoyed all GUAM items I've tried during last monthes. Their properties, their impact and their flavours. Italians know, how to do things) And it's pleasant to  think, that my skin gets such a nice care. That's why I should find that GUAM face mask, which still lays somewhere among my winter presents... XD

А ви використовували цей шампунь чи масло-пілінг?
Have you tried this shampoo or scrub?

Засоби надані для незалежного тестування брендом GUAM

26 коментарів:

  1. Цікаві продукти! Люблю шампуні, що надають об'єму)
    Масло-пілінг - цікавий формат. Не пробувала такого.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, засоби цікаві і варті уваги)) А специфічні формати і я люблю, якщо вони зручні у використанні, а не вимагають танців з бубном)

      Видалити
  2. Дуже цікаві засоби)))
    Масло-пілінг дійсно інтригуюче :3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, на них варто звернути увагу) Гуам випускає багато цікавинок

      Видалити
  3. Я обожаю гуамовские скрабы, считаю их одними из лучших! А еще мне очень нравится соль для ванны, это вообще райское наслаждение))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Скраби я дууже люблю) А от солями для ванни користуюсь рідше... під настрій)

      Видалити
  4. This all looks so good!

    I have just followed you on GFC and would love for you to follow back!

    www.thestylebunny.com

    xxxxx

    ВідповістиВидалити
  5. interesting post!!! xo babsi
    http://babsi-beauty-gossip.blogspot.co.at/

    ВідповістиВидалити
  6. Ці продукти не пробувала, але в цілому мені GUAM дуже подобається)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, тішить, що на нашому ринку є такі марки)

      Видалити
  7. Дякую за огляд. Улюблена марка)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, їхні засоби однозначно привертають увагу!

      Видалити
  8. у мене було 2 пари таких пробників. і від скрабу я лишилась у захваті. аромат неймовірний!

    ВідповістиВидалити
  9. заинтересовало масло-пилинг! люблю подобные средства!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, цікаві скраби завжди приваблюють)

      Видалити