неділя, 28 червня 2015 р.

Лак для нігтів Essie #789 Ole Caliente / Essie Nail Lacquer #789 Ole Caliente

Я люблю червоні лаки. Я люблю лаки Essies. А якщо ці два поняття об'єднати, то ми отримуємо яскравий, літній, фестивальний відтінок #789 Ole Caliente, який я покажу сьогодні.

I like red polishes. I like Essie polishes. And if we combine these two terms, we'll get a bright, summer, festival shade #789 Ole Caliente, which I'll show you today.


 Лак для нігтів Essie #789 Ole Caliente зацікавив мене саме своєю яскравістю - хотілося чогось яскравого, соковитого і сонячного. На офіційних фото відтінок виглядає яскраво-червоним з легким рожевим підтоном, а реальності нічого рожевкуватого я в ньому не побачила, проте це мене не розчарувало. Баночка стандартна для лаків Essie, квадратна, а пензлик доволі вузький і з плоским зрізом. Він зручний, адже консистенція лаку дозволяє легко наносити і розподіляти його по нігтьовій пластині. Лягає чудово - вже з першого шару покриття рівномірне і соковите. А двох шарів достатньо для яскравого манікюру.

Essie Nail Lacquer #789 Ole Caliente attracted me with it's intense color - I just wanted something bright, juicy and sunny. On the official photos this shade looks red with pink undertone, but in reality I haven't noticed any pink, but that was not really disappointing. The jar is standart square, as all Essie polishes, brush - rather narrow and with a flat cut. It's comfortable in use, because polish liquid consistency allows to apply it easily. The first layer looks nice - colorful and even. And two layers are enough for perfect bright manicure.



Лак швидко сохне та тішить глянцем. Щодо стійкості - то три дні без проблем вам гарантовані. Для мене цей лак - це наче літній фестиваль з танцями вночі, вогнищами, концертами і теплим-теплим сонячний повітрям, котре приносить тепло внутрішнє і відчуття повної та абсолютної безтурботності. Думаю, треба поїхати на якийсь фестиваль з таким манікюром і впевнитись, що я права щодо цього відтінку!

This polish dries quickly and pleases with a nice gloss. You can wear it nearly for 3 days with no problems. For me this polish is kind of summer festival with night dancing, bonfires, concerts and warm sunny air, which brings an inner warmth too and a feeling of absolute carelessness. I think I should visit some festival with such a manicure to be sure I was right about it!









А як вам Ole Caliente? Ви любите лачки Essie?
What do you think of Ole Caliente? Do you like Essie polishes?

Ціна в магазині InCredo: 70 UAH за 13,5 мл.

Лак для нігтів Essie #789 Ole Caliente надано для незалежного огляду магазином InCredo.

48 коментарів:

  1. О, мимо таких цветов пройти не могу. Особенно люблю с желейной текстурой

    ВідповістиВидалити
  2. Гарний лак! Я також люблю червоні, а також обожнюю Ессі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ессі чудові) Хоча в мене є один дуже нестікий, але більшість все ж класні!

      Видалити
  3. Летний такой, под тинт что ты показывала ранее наверняка очень пойдет)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за ідею) Точно спробую їх носити разом!

      Видалити
  4. It looks cheerful. All in all I like Essie because of fast drying.

    ВідповістиВидалити
  5. I really like the color of this nail polish :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  6. Я лаки марки еще не пробовала, но этот очень хорош. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лаки чудові) Одні з найкращих, які я пробувала)

      Видалити
  7. Ідеальний для літа! Я люблю Essie :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, так! Абсолютне сонечко) Я тепер хочу маленьку колекцію Ессі *__*

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Дякую) Так, літо пора для таких соковитих червоних!

      Видалити
  9. Сочный и яркий. На лето просто супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Да, он моя летняя любовь на лакополке!

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Дякую) Так, в Ессі і вибір шикарний, і якість)

      Видалити
  11. Очень красивый оттенок, невероятный!

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. Thank you, dear) Polish is awesome! And I love some ethnic earrings <3

      Видалити
  13. я понимаю, что пост про лак, но не могу не сказать, что серьги великолепные:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ахаха) Вони багатьом коментаторам сподобались))

      Видалити
  14. ох какой яркенький! все как я люблю)))
    спасибо за наводку на лак... от Эсси я еще ничего не тестировала

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Рекомендую спробувати - у мене з ними ще не було розчарувань)

      Видалити
  15. красивый оттенок, красивый маникюр! очень сочный и летний, хотя на все времена подойдет, поднимет настроение!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) рада, що сподобалось! Так, це колір справді такий мімімі)

      Видалити