понеділок, 1 червня 2015 р.

Диск для стемпінгу BornPrettyStore Qgirl-017 + манікюр / BornPrettyStore Wavy Lines Lace Pattern Nail Art Stamp Template Image Plate Pattern #Qgirl-017 + manicure

Щось давно я не показувала вам, як я розважаюсь стемпінгом і освоюю в ньому нові висоти (я сподіваюсь). Тому сьогодні розповім про ще одного мого улюбленця з BornPrettyStore - диск для стемпінгу Qgirl-017 і покажу кілька своїх робіт з ним.

I haven't been uploading my stamping experiments for a while, yet I make some progress (I hope so)). So that today I'll review one of my favourites from BornPrettyStore -  stamping plate Wavy Lines Lace Pattern Nail Art Stamp Template Image Plate Pattern #Qgirl-017 + I'll show a few of my manicures with it.


Для мене цей диск з розряду "мімімі", бо візерунки на ньому - виключно красивий рукописний текст, кілька букв і різні види мережива, а я саме про таке і мріяла. Рукописний текст одразу ж став моїм улюбленим візерунком, хоча топ його трохи змазує( Але це вже питання пошуку гарного топу. І з самим диском треба бути обережним - його краї гостріші, ніж у дисків BP, тому ними можна порізатись. А взагалі, менше слів - більше фото!

For me this stamping plate is absolutely cute, because patterns contain a lovely handwriting, a few letters and a lot of lace - everything, as I wanted. Handwriting patternt became my fav for the stars, even if my top coat blends it a little( But this is my problem to find a suitable top coat now. And also you should be careful with this plate itself, because it has sharper borders, than usual BP plates. Overall, less text - more photos!











                                     У експерименті №1 брали участь / Experiment tools:
Лак-база / Base polish: Mavala Violette
Лак для стемпінгу  / Stamping polish  - BornPrettyStore Black Color Nail Art Stamping Polish Nail Varnish Stamp
                                      Плитка для стемпінгу/ Stamping plate Qgirl-017




У експерименті №2 брали участь / Experiment tools:
Лак-база / Base polish - Mavala Milano
Лак для стемпінгу  / Stamping polish  - BornPrettyStore White Color Nail Art Stamping Polish Nail Varnish Stamp
                                      Плитка для стемпінгу/ Stamping plate Qgirl-017

Надалі я покажу вам ще інші плитки у використанні. Не обіцяю море-море варіацій, але по 2-3 візерунки обов'язково зроблю! До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)

Later I'll show you some other plates in use. I can't promice plenty of variations, but 2-3 patterns must go well! By the way, all my blog readers can get 10% discount in BornPrettyStore. Enter the special code to your order: MATG10. And be happy)

Продукти для стемпінгу надані для незалежного огляду магазином BornPrettyStore.

38 коментарів:

  1. I hope one day I can go to a festival of :D Should be really fun as you said!

    That bag is from Zara. Beautiful isn't it? :D

    Love the first nails :D

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. I love stamping patterns with handwriting so I'm glad to see it here :)

    ВідповістиВидалити
  3. Гарні пластинки і манікюри з ними)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Стараюсь зробити щось симпатичне)

      Видалити
  4. Гарні манікюри) Я спочатку подумала, що перший це якісь закарлючки, а це виявився текст))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я його не прочитаю, але вірю, що це текст таки) Дуже вже рукописний XD

      Видалити
  5. дуже гарно) Я ще в інстаграмі замилувалася.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Тішусь, що сподобалось! Я останнім часом люблю зробити фото для інстаграму, як маленький анонс)

      Видалити
  6. Первый маникюр я бы назвала - писательский))) Очень располагает к творчеству!

    ВідповістиВидалити
  7. перший варіант дуже соподобався! круто виглядає!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Рада, що сподобалось) Я теж дуже вподобала цей візерунок!

      Видалити
  8. You have very pretty nails. I really like manicures with plate. The pink nails are my favorite:)

    ВідповістиВидалити
  9. Ната, как у тебя круто получилось! а я совсем не умею справляться с такими дисками для стемпинга))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Власне, я теж тільки вчуся, але мені здається, що це один з найкращих метоідв швидко зробити складний і оригінальний манікюр)

      Видалити
  10. Чудові манікюри! Дуже гарно виглядають!

    ВідповістиВидалити
  11. Особливо перший сподобався ♥

    ВідповістиВидалити
  12. эээх... а у не получается красиво наносить рисунки(((
    хоть на вашу красоту полюбуюсь)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як показує практика, трохи практики - і все вийде))
      Дякую велике))

      Видалити