пʼятниця, 5 червня 2015 р.

Фестиваль індустрії краси "Дзеркало моди" / Beauty industry festival Dzerkalo Mody (The Mirror of Fashion)

Якщо на Форумі видавців у Львові чи на Фестивалі косплею Анікон я буваю щороку й стабільно, то фестиваль індустрії краси "Дзеркало моди" став для мене першим заходом такого типу. І вельми цікавим, мушу зазначити! Далі більше...

If I often visit Bookforum or Lviv Cosplay Festival Anicon, beauty industry festival Dzerkalo Mody (The Mirror of Fashion) became the first event of such type for me. And it was really interesting, I must mention! Read more...


Забула додати, що в певний період я ще й багато відвідувала Львівський тиждень моди - аж поки не зрозуміла, що світ beauty & fashion індустрії мене невимовно приваблює і я хочу працювати з цими темами і далі. І як бачите, мрії збуваються - в мене є блог, читачі і гора баночок, про які я обожнюю писати. Але що це я про лірику особисту... давайте відвідаємо "Дзеркало моди"! Відбувалося наше свято на "Південному" - це такий величееезний колись ринок, а тепер торговий центр, де є все, включно з експо-центром, де фестиваль і  відбувався.

I forgot to mentione, that a while ago I've used to visit Lviv Fashion Week plenty of times - until I realized the world beauty & fashion industry attracts me really much and I want to work with these themes further. And as you see, dreams come true - I have a blog, readers and a lot of jars, which I love to write about. But that's just some personal lyrics... Let's visit the "Dzerkalo Mody"! It took place on "Pivdennyj" - it was once a biiiig market, and now it's a modern shopping center, where you can find everything, including the Expo-Center, where the festival situated for this three days.




                                                               Kodi і багато краси
Kodi and a lot of beauty



Візажисти та перукарі за роботою
Make-up artists and hairdressers at work

На рецепції я гордо отримала бейджик преси (я журналіст, так-так, все легально!)), програму на всі три дні і відправилась досліджувати... А досліджувати було що: сам фестиваль поділили на три зони. Зона зі стендами, де найбільше людей гуляли і купували всяку красу; зона, у якій читали лекції; та зона зі змаганнями, де вправні перукарі чи майстри манікюру демонстрували свої вміння. Мене найбільше цікавила перша зона, тому я провела найбільше часу, досліджуючи баночки.

At the reception I've proudly received my press badge (I'm a journalist, yes, everything is legal!)), three days program and went to investigate and explore... And there was a lot to explore: the festival was divided into three zones. The zone with stands, where most people were walking and buying some beauty stuff; the lectures zone and the area of competitions, where skilled hairdressers or manicure masters were demonstrating their skills. I was the most interested in the first zone, so I spent the most time exploring jars.



Майже веселка! Almost rainbow!

Як на мене, то найбільший вибір засобів був саме для лакоманьяків: і власне лаки, і різні слайдер-дизайни, море гліттерів, інструментів, стразів та іншої краси. До того ж, на більшій половині стендів охочим робили манікюр, розписували нігті і т.п. Він різноманітних "ромашок" у мене в очах трішки мерехтіло! Найбільшу увагу публіки без перебільшення привертав стенд Kodi. Це й не дивно - у них був дуже хороший вибір, ну а ажіотаж всіх приваблює) Було також багато декоративної косметики, догляд і вже суто професійна техніка та різні дрібнички на кшталт одягу для салонних працівників. Hа стендах з декоративкою робили макіяжі - мала б більше часу, сама б взяла участь! А ще я бачила, як малюють мехенді - розпис хною. Дуже симпатично) І знаєте, я думала, що знаю вже багато всього, але на фестивалі було таааке море незнайомих мені марок, що словами не передати.

As for me, the greatest  choise of items was for polish maniacs: actually laquers, different slider-designs, a plenty of glitters, manicure tools, crystals and other beauty. Moreover, more than half of stands offered a manicures or nail art for everyone. I just couldn't explore all the polish swatches! Kodi stand got the greatest attention for sure. This was not surprising - they had a very good choice, and hype always draws attention. There was also a lot of makeup, care products and some purely professional items and various trinkets, like clothing for salon workers. Decorative cosmetic stands offered make-up - if I had more time, I'd give it a try! And also I saw mehendi drawing - painted with henna. Very nice) You know, I thought I already know many beauty things, but at this festival there were soo many unknown brands!)



Magnetic!

Тішить, що фестиваль мав і професійне спрямування (змагання, лекції, майстер-класи), і був також цікавим для звичайних відвідувачів, які прийшли придбати новий лак чи якусь помадку. Проте крім гарного асортименту дуже важливу роль грає людський фактор: привітні продавці, які показували, розказували, давали намастити/спробувати/роздивитись те, що цікавило, викликали багато позитивних емоцій.

It is good, that the festival had a professional focus (competition, lectures, master classes), and was also interesting for ordinary visitors, who came to buy a new lacquer or some lipstick. However, in addition to a good choise human factor plays a very important role: friendly sellers, who showed, explained, gave to try and see closely all the items I wanted gave me a lot of positive emotions.



Fius Professional


Тут розповідають щось цікаве
They tell something interesting here


Я залипаю на наклеєчки
I'm stuck to nail stickers


Всім відомі "чайники" на стенді Компанія Вікторі
Well-know China Glaze of Victory Company stand



Стенд Lady Victory
Lady Victory stand


А ця краса аж з Греції! Стенд IVI Natural Greece Cosmetics
And this lovely jars are from Greece! IVI Natural Greece Cosmetics stand


Ще трохи хенд-мейд косметики
Some more hand-made cosmetics



Щось дуже миле і рожеве під назвою E.MI від гуртівні "Мальва"
Something really cute named E.MI on Malva store stand


VG Professional make-up


Більше кольору, більше кольору!
More color, more color!

А ви любите такі фестивалі? 
Do you like such festivals?

48 коментарів:

  1. Adorable and very comfy :D Perfect to go for a walk!
    OMG, my mom would be lost of charms in a space like this. :D

    NEW OUTFIT POST ON THE BLOG <3
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. great post! have a nice weekend!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Яка краса! Дуже цікавий захід! Залюбки відвідала б щось подібне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тааак, там можна надовго зависнути)) Що я власне і зробила)

      Видалити
  4. а нам куц з маком а не виставки і зустрічі, чому такі заходи обходять стороною прекрасну Вінницю? Перлину Поділля?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я певна, що і у Вінниці буде щось цікаве) Але взагалі, все найцікавіше відбувається в столиці, ех...

      Видалити
    2. у нас якось була виставка буд матеріалів) гіпсокартон, шпалери, цемент, більше нічого не памятаю такого)))

      Видалити
    3. А, ну таке в нас теж буває) Тільки блогерів щось не кличуть XDD

      Видалити
  5. Какое интересное мероприятие. :):):)

    ВідповістиВидалити
  6. Amazing post dear!

    https://www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    ВідповістиВидалити
  7. Я дуже люблю відвідувати подібні заходи. Чудовий репортаж, було цікаво читати:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Мені теж дуже там сподобалось, хоча я собі так нічого і не придбала)

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Ага)) Я про них вже стільки чула)) А сама ніяк не доберусь!

      Видалити
  9. Да, на таких выставках обычно глаза разбегаются! Очень прикольное "наполнение" мероприятия))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це просто маленький рай для блогерів)) Втім, я куди більше чекаю осіннього книжкового раю...

      Видалити
  10. Класний захід) Я б на таке теж з задоволенням сходила))

    ВідповістиВидалити
  11. Обожаю подобные мероприятия. Пару лет назад понравилось Зеркало в Донецке. В прошлом году была на выставке красоты в столице, в этом пока пробел, но кто знает, куда заведет блогерская тропинка)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я впевнена, що для блогерів в столиці завжди є чим зайнятися))

      Видалити
    2. да, а у нас на периферии вообще глухо с мероприятиями)

      Видалити
    3. Що я вважаю взагалі не дуже правильним, бо думаю у наших містах цікавляться косметикою і хочуть знати про неї більше теж достатньо людей)

      Видалити
    4. Але ми ще покажемо себе)) І може згодом географія цікавих заходів розшириться!

      Видалити
  12. отличное мероприятие!!!! я бы с удовольствием сходила

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, я там багато гуляла) Справді цікавий захід!

      Видалити
  13. Я вот тоже хочу сходить на подобные мероприятия, но каждый раз что-то мешает=((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ще вийде)) Аби тільки їх частіше проводили!

      Видалити
  14. Hi Nataly!
    Sounds fun! Wonderful and very nice! I would certainly rained a lot!

    Would you like to follow each other on GFCI promise I’ll follow you back <3

    http://vkusnosbety.blogspot.com/


    ВідповістиВидалити