вівторок, 2 червня 2015 р.

Avene Cleanance Mat матуюча емульсія / Avene Cleanance MAT Mattifying emulsion

Я люблю Авен. Я пробую всі засоби Авен, до яких доберуться мої руки. Я ще не розчарувалась ні разу) Avene Cleanance Mat матуюча емульсія - мій черговий помічник у догляді за шкірою напередодні літньої спеки. Бо вона для проблемної шкіри і матує - те, що треба!

I love Avene. I try all Avene items I get. I've never been disappointed yet) Avene Cleanance MAT Mattifying emulsion - my new assistant in skin care before the summer heat starts. Because it's for problem skin and it's mattifying - that's all I need!


З офіційного опису дізнаюсь, що ця емульсія повинна довготривало регулювати виділення жиру. Власне кажучи, я нещодавно користувалась емульсією Авен, яка залишила в мене найкращі враження. Тому я побачила цю матуючу емульсію і зрозуміла, що влітку додаткове матування моїй шкірі не завадить.

From official description I've found out, that this emulsion has to give long-lasting regulation of oil production. Actually, I've been using other Avene smulsion lately, and it gave me the best impressions. So I saw this mattifying emulsion and understood, that I'd need additional matte effect for my skin this summer.



Зовні у нас стандартний білий дизайн Авен, матовий тюбик, біло-прозора емульсія з таким же стандартним ароматом. При нанесенні на обличчя засіб швидко всмоктується, роблячи шкіру шовковистою і гладенькою, матує і вкриває невагомим шаром, котрий в будь-яку спеку не викличе дискомфорту. З важливих плюсів: емульсія гарно підходить під макіяж і майже всі мої тональні лягають на неї легко та рівномірно. Другий плюс - якщо у вас на шкірі є запалення, почервоніння і будь-які інші неприємності, то вони стають менш видимим через кілька хвилин після нанесення. Принаймні, у мене працює так. Вважаю, що цей засіб - чудовий варіант на літо, коли не хочеться перевантажувати шкіру. До того ж, 40 мл можна використовувати близько 3 місяців - у мене емульсії Авен такого об'єму десь так і вистачає.


We have standart Avene white design, matte tube, transaparent-white emulsion with the same scent, as all Avene items. When you apply it, emulsion absorbs really fast, making your skin silky and smooth, it gives matte effect and covers with a weightless layer, which will never cause you uncomfortable feeling even in summer heat. Impostant tips: emulsion goes nice as make-up base and almost all my foundations apply well and even on it. Second tip - if you've gor some inflammation, redness or other troubles on the skin, they become less visible in a few minutes after applying this emulsion. Well, at least it works liek that for me.  I think this item is perfect option for summer, when you don't want to put on too much make-up. And also 40 ml tube is enough for nearly 3 month - my Avene emulsions of such volume lasted like that.


Який у вас маст-хев у літньому догляді за шкірою?
What is your summer skincare must-have?

Широкий асортимент засобів Avene є у магазині Parfumeria.ua


38 коментарів:

  1. Avene is a great product ;)

    Bisous from France,
    Sand.

    www.taimemode-fashionblog.com

    ВідповістиВидалити
  2. Я не знакома с таким кремом, сейчас пользуюсь уходом от Фаберлик. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дуже люблю Авен) А от Фаберлік цікавить, але ще не було нагоди спробувати!

      Видалити
  3. I don't know the Avene brand, I mean, I've never had a cosmetic by Avene.

    ВідповістиВидалити
  4. Люблю матирующие средства аптечных марок!

    ВідповістиВидалити
  5. Очень уважаю эту марку! Я не пробовала это средства, так как не особо нуждаюсь в матировании кожи, но остальные средства Авен, что я использовала очень хороши)) Ната, спасибо за подробности!

    ВідповістиВидалити
  6. I must try this! I've never had any cosmetics by Avene.

    ВідповістиВидалити
  7. Моя улюблена марка. Дякую за огляд.

    ВідповістиВидалити
  8. тоже люблю Avene! спасибо за отзыв, так как данным средством не пользовалась.
    the white ocean

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за визит) Авен я уже давно люблю, но сейчас особенно активно пользуюсь их средствами

      Видалити
  9. а як на неї наноситься мейк ап?
    дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Емульсія дуже гарно вирівнює шкіру, тому макіяж лягає гарно) Втім, якщо я використовую "потужніші" тоналки, то моє обличчя хоче більше зволоження і вибираю від макіяж щось більш насичене - крем якийсь тощо. А от під різні легкі флюїди, ББ-креми і т.п. цей засіб просто чудово йде)

      Видалити
  10. Я продукцию этой марки знаю по коробочкам Ellebox. Пока все нравилосю Не помню только, была ли такая эмульсия.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я нежно люблю Авен и всегда возвращаюсь к их уходу)

      Видалити
  11. Треба спробувати) Я без матування не можу))

    ВідповістиВидалити
  12. у меня когда то был матирующий крем этой фирмы,но тональные средства на него ложились просто ужасно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На жаль, крему я не пробувала, але дякую за попередження)

      Видалити
  13. I love Avene products!!!!
    Have a nice day!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  14. Красота ) Я сейчас попробовала их гель для умывания- ван лав!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таки так) Дуже позитивно впливають на шкіру!

      Видалити
  15. спасибо за полезный отзыв!
    как раз в поисках крема на лето

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На літо це - мій маст-хев для комбі-шкіри)

      Видалити