субота, 30 травня 2015 р.

Weleda Березовий екстракт / Weleda Birch Juice

Літо на носі! Хочеться легкості і сонечка. І якщо сонечко від нас не залежить, то легкість ми можемо принаймні спробувати собі влаштувати, пройшовши мінімальну детокс-програму перед літом. Сьогодні у мене в пості розповідь про Березовий екстракт Weleda  - останній засіб з "березової" серії, який мені випала нагода протестувати і підсумки моїх детокс-експериментів.

Summer is starting! I want lightness and sun. And if the sun does not depend on us, we can at least try to arrange ourselves some lightness, starting a minimum detox program before summer. Today I post a story about  Weleda Birch Juice - my last item of the "birch" series, which I've had opportunity to test and here are the results of my detox experiments.


Інформація  сайту Weleda:
"Очищаюча сила молодого листя берези стимулює природне очищення організму від шлаків. Містяться в листі флавоноїди активізують виведення зайвої рідини з організму і звільняють організм від перевантажують і шкідливих відкладень. Березовий екстракт від Weleda очищає організм зсередини і таким чином сприяє відновленню здоров'я і краси шкіри.
Склад: водна витяжка з висушених березового листя; свіжовичавлений лимонний сік"

Weleda site info:
"Made from organic silver birch, made without added sugar or honey, and is blended with refreshing lemon juice. A 3-6 week course is recommended to help improve vitality.
Ingredients: Aqueous extract of birch leaves*(94%), Lemon Juice**(6%)"


Екстракту в баночці 200 мл і здається, що його вистачить надовго, але насправді при прийомі двічі на день баночка закінчиться менш, ніж за два тижні. У мене екстракту вистачило на трохи довший період, бо я іноді забувала приймати його двічі на день. Отож, для курсу, який рекомендований на сайті (3-6 тижнів) вам знадобиться як мінімум дві баночки засобу. До речі, зверніть увагу на те, що після відкриття його треба зберігати в холодильнику: на коробочці про це ні згадки, але я знайшла таку інформацію на сайті.

There's 200 ml of this juice in a jar and it seems, that it will last for a long time, but really when you drink it twice a day, jar expires in a less than two weeks. I've had enough of this extract for a little bit longer period, because sometimes I was completely forgetting to drink it twice a day. So for the course recommended on Weleda site (3-6 weeks), you'd need at least two jars. By the way, note that after opening juice must be stored in the refrigerator, there was no mention about it on the package, but I've found this information on Weleda site.


Я розводила екстракт у воді. На смак він мені був цілком нічого такий - ніби не особливо смачний сік) Звичайно, його детокс-дію доволі важко побачити зовні, але я впевнена, що такий курс мав позитивний вплив на мій організм і вивів з нього все те зайве, що не варто накопичувати всередині. З зовнішніх проявів можу відзначити, що колір шкіри дійсно став рівнішим - я подумала-подумала і відмовилась від тонального засобу навіть на користь легких сс-кремів.

I've been mix this extract with a water. It tastes okay - as not very delicious juice) Of course, it's detox action is rather hard to see from the outside, but I am confident, that this course had a positive impact on my body and it helped to pull out everything, what is not necessary to accumulate inside. The other effects can be noted, that skin color really became more even - I thought about this and finally changed my foundation to light CC-cream.


Загалом "березова" серія Веледа мені сподобалась і вельми допомогла у підготовці тіла до літа. Всі засоби (окрім екстракту, який закінчився), я продовжую використовувати і насолоджуюсь ефектами, коли бачу, як моя шкіра гарно після них виглядає =) А ще *спойлер!* до мене приїхали оновлені гелі для душу Веледа - і скоро чекайте на розповідь про них!

In general, I liked Weleda Birch series and it highly helped me in preparing the body for the summer. All items (except finished juice) I continue to use and enjoy the effects, when I see how my skin looks after =) And * spoiler!* I've just got upgraded Weleda shower gels - and soon wait the story about them!

Ціна на сайті Веледа: 385 UAH за 200 мл.

А які у вас враження від "березової" серії?
What are your impressions about Birch series?

Weleda Березовий екстракт наданий для незалежного огляду компанією Weleda

24 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Yes, Weleda is always so niiice! I await for Almond series for a skin now)

      Видалити
  2. Відповіді
    1. Weleda produces natural cosmetics and a lot of very nice items for skin and body care, so I love it very much!~

      Видалити
  3. Этот экстракт давно мне интересен! Спасибо за обзор, Наташа!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я не можу сказати, що це просто таки необхідна річ, але експеримент був цікавим і приємним)

      Видалити
  4. Цікавий засіб, я думаю, що мені підійшов би:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, весняний детокс ніколи зайвим не буде)

      Видалити
  5. ОГо! Ніколи таким не користувалась )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, це непоганий варіант трішки зайнятись детоксом)

      Видалити
  6. Ну не знаю, не знаю, якщо він дав результати, то дуже добре, але я чомусь завжди побоююсь вливати всередину шлунка всякі ось такі штуки для краси;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж завжди уважно ставлюсь до того, що приймаю, але тут склад з двох пунктів: березова витяжка та лимонний сік) Тому в мене побоювань не було. А ефект не якийсь надзвичайний, але думаю, що трохи очищення організмку не завадило)

      Видалити
  7. интересное средство конечно:))))а сначала думала им тело мазать нужно, а тут пить)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Все заради краси)) Тіло я олійкою з березової серії намазую)

      Видалити
  8. ох, ця березова серія! точно треба й собі спробувати)

    ВідповістиВидалити
  9. Все таки, это замечательная серия! Я от березового масла в восторге)) видимо, надо было заказывать все средства из этой линейки))
    Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, серія чудова)) Я більше сподобала пілінг, але оілйка теж чудо!

      Видалити
  10. ох когда же я уже созрею на Веледу... после ваших постов много чего захотелось потестировать!

    ВідповістиВидалити