неділя, 31 травня 2015 р.

Львівський фестиваль косплею Анікон VII / Lviv Cosplay Festival Anicon VII

Ні для кого не секрет, що я дуже люблю Японію та її культуру, а почалася ця любов саме з інтересу до аніме. Тому на тематичних фестивалях я постійний гість, хоча зараз вже не їжджу на них так часто, як років 5-6 тому. Але свій, львівський фест не пропускаю ніколи, а сьогодні і вам трішки про нього розповім, адже Львівський фестиваль косплею Анікон VII саме пройшов у нас в місті 23 травня.

it's not a secret, that I really love Japan and Japanese culture. And this love started with my anime obsession. So that I'm a regular guest on anime festivals, even if I don't visit them as often, as I used to do it 5-6 years ago. But I never miss our Lviv festival, so today I'll tell you a little bit about it too, because Lviv Cosplay Festival Anicon VII already took place in my city on May 23.


Що таке фестиваль косплею загалом? Для мене - гримерка, біганина за кулісами, сцена, багато фотографування і багато позитиву від того, що людям твій образ сподобався. Для рядового гостя фестиваль - це перш за все косплей-шоу - ледь не шестигодинна вистава, під час якої у коротких виступах учасники демонструють свої костюми і загалом образи персонажів з аніме, ігор, фільмів тощо. От на Аніконі цього року було близько 70 номерів - це щоб ви уявили масштаби)

What is cosplay festival overall? For me it's dressing room, backstage hurry and stage energy, a lot of photos and a lot of positive, if people enjoy your look. Fur regular visitor festival first of all - it's cosplay-show, almost 6 hours of short perfomances, where people show their costumes and looks of anime, game, movie characters and etc. There were nearly 70 perfomances on Anicon this year - well, you can imagine)



Сама я була в образі Намі з One Piece (моє улюблене аніме евер!). Якщо коротко про Намі, то це - пірат, геніальний картограф і навігатор найкращої у світі команди. А ще у неї слабкість до грошей. Далі - трохи фото з фесту, бо "краще раз побачити" <3

I was nami from One Piece (my fav anime ever!). If shortly about Nami, she's a pirate, genius cartographer and navigator of the best pirate crew in the world. And she is addicted to money. Here we go - some festival photos, because it's always better too see yourself <3
















А тут відео з мого виступу, яке не особливо гарної якості, але маємо, що маємо!
And here we've got video of my defile. Not the best quality, but that's all I've got!


А ви любите фестивалити?)
Do you like festivals?

Усі фото і відео - не мої і належать їхнім авторам =)

44 коментарі:

  1. Ahahaha, dots and stripes is always a good idea :D

    OMG!!!! How I wish I could go to a festival like this!

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Ого как круто. Я и не знала что в нашей стране это так масштабно. Фото очень классные.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Так, в нас такі івенти вже останні років 8 активно відбуваються))

      Видалити
  3. Здорово! Не знала раньше что такое косплеи. Стрижка тебе очень идет)) Вот прям очень и очень идет))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вот так я и развлекаюсь))
      Спасибо! ^^ Увы, это только парик для выступления - но если бы мои волосы лежали так же красиво и обьемно, как парик, я бы постриглась без раздумий!

      Видалити
  4. ohh look like a great fun! .. love to be on such a event :) .. maybe one day :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you^^ Yes, anime festivals are always a lot of fun and even more interesting people! I hope you'll visit such event too)

      Видалити
  5. Чудовий захід! Дуже хотілося б відвідати!
    Наталя, ти чудово виглядаєш!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, такі фестивалі - море радості... і чергова нагода перевтілитись)

      Видалити
  6. Wow, this looks like lots and lots of fun!
    xx
    http://cenestquedelachance.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yes, such festivals as Anicon are always fun) I'll never have enough of them XD

      Видалити
  7. Дуже гарний образ, мої діти люблять аніме:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я і сама в цій "тусівці" доволі давно))

      Видалити
  8. о, я люблю фестивали, но как зритель :) Хотя в прошлом году в Одесе было настолько крутое шоу что я почти захотела поучаствовать:)
    А ты очаровашка :3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Уііі, дякую!))
      А я-от глядачем ні разу не була - мені трішки нудно сидіти в залі, а не бігати по гримерках XD На одеському фесті ще не була, хоча минулого року саме в той день проїжджала в Одесі, але мій шлях лежав в Молдову..)

      Видалити
  9. Ната, какая ты прикольная!!!! Рыжий тебе очень идет, ты такая шкодная)) Интересный фестиваль, но я не интересуюсь аниме))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую-дякую-дякую)) Я іронічна піратка, тому мені такою й треба бути)

      Видалити
  10. Такий крутий образ) Молодець)) Я обожнюю фестивалі, але частіше відвідую музичні. Західфест чи Сосєдній мір там))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Це ще простенький у порівнянні з деякими учасниками! Але я люблю веселитись незалежно від складності костюму)
      О, я музичні теж люблю! Музичні і реконструкторські - це ще дві мої великі любові) Минулоріч дуже вподобала Форпост, а отр на Захід ще не добралась, але в планах...

      Видалити
  11. You looks so pretty as Nami♡
    Used to followed One Piece and had a crush to Sanji but I haven't read any manga or watch anime lately :(
    I just did cosplay once and it's fun!! Great festival :))

    Padma
    SWINGINGPADMA

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you sooo much ^^
      I'm glad you like it) One Piece is my fav story and I always gain so much positive from it!
      What cosplay have you done?) So interesting *__* !

      Видалити
  12. вже бачила в тебе вк деякі з цих фото) з задоволенням би якось сходила на подібний захід)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, сами повиловлювала у фотографів трішки своїх фото) Думаю, ти б оцінила! По суті, це таке море фану й позитиву!

      Видалити
  13. мені це все чуже і незрозуміле, но ота твоя палка балкитна дуже сподобалася;)))) і рижий тобі дійсно круто дуже йде! ось.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це я так розважаюсь)) О, ця палиця - герой фесту! І прапор теж))
      Дякую) Обожнюю рудий *__* Була б натуральна руденька - була б така щаслива)

      Видалити
    2. а фарбуватися? не любиш? не хочеш?:)

      Видалити
    3. О ні) Я надто люблю свій натуральний колір)

      Видалити
    4. мене колись в перукарні пофарбували випадково ось в такий от колір, як на перуці, мама рідна, як ж я довго його виводила, змивала, цей рудий, який потім став кольором, як пух каченяти, виглядав на мені жахливо.

      Видалити
    5. О так, фарбування може дати часто несподіваний ефект XD Але в мене досвід зі зміною кольору волосся закінчився на кількох висвітлених пасмах у восьмому класі, коли мелірування якраз набувало дикої популярності. Можливо, якби в мене було коротке волосся, я б зараз і пофарбувалась у якийсь цікавий колір, але коли уявляю скільки років після фарбування треба буде відрощувати свій рідний каштановий, то не хочеться вже...

      Видалити
  14. I enjoyed the photos and the video. Thanks for sharing this awesome event! I wish I could be there and see it live.
    xoxo

    ВідповістиВидалити