четвер, 7 травня 2015 р.

Missha Super Aqua зволожуючий крем для шкіри навколо очей / Missha Super Aqua Relief Eye Cream

Красивий сяючий погляд, за словами Одрі Хепберн, може принести нам тільки внутрішнє щастя та любов всередині. Але при цьому догляд за шкірою довкола очей та відповідні креми ніхто не відміняв) Тому сьогодні розповідаю про Missha Super Aqua зволожуючий крем для шкіри навколо очей, мій перший засіб цього корейського бренду та ефекти, які він мені приніс... і не приніс.

Lovely shining look, as Audrey Hepburn used to say, can be brought for us only by inner happiness and love. But despite this noone cancels care and special creams for skin around eyes. So that today I'm telling you about Missha Super Aqua Relief Eye Cream, my first item of this Korean brand and effect it brought me.. or not)


Інформація виробника:
"Отримайте яскраві, живі очі.
Цей розгладжуючий, делікатний крем для для ніжної і чутливої області навколо очей.
Містить Ice Plant Water, Blue Lagoon Water, Mineral Water, Damask Rose Water замість звичайної воду, щоб краще заспокоїти і зволожити суху шкіру.
Крем для очей швидко всмоктується і зберігає вологу в шкірі."

Missha info:
"Get bright, vitalized eyes.
This smooth, gentle Eye Cream is for delicate and sensitive eye area.
Contains Ice Plant Water, Blue Lagoon Water, Mineral Water, and Damask Rose Water instead of regular water to better soothe and hydrate your dry skin.
The Eye Cream absorbs quickly and retains the moisture in your skin."



Дизайн у цього крему дуже лаконічний і водночас привабливий - блакитна довгаста коробочка (з англомовними даними) і такий же блакитний тюбик з гострим носиком, щоб було зручно отримувати необхідний мінімум крему. Люблю такий мінімалізм. Крем білого кольору, дуже приємний і делікатний. Власне, коли я його наношу, то шкіра стає просто шоковистою і такою гладенькою, що я мимоволі задумуюсь, як же я могла використовувати інші креми XD Одразу ж відчувається заряд зволоження, проте довкола очей кілька хвилин є трохи жирного блиску.

The design of this cream in laconic and attractive at the same time - blue oblong box (with English info) and the same blue tube with a sharp nose, that is very useful to get the required amount of cream. I love this minimalism. The cream is white, very pleasant and delicate. Actually, when I apply  it, the skin becomes just silky and so smooth that I could not help thinking how I could use other creams before XD Skin immediately feels the charge of hydration, but for a few minutes area around eyes is a bit greasy.


Щодо ефектів: насправді я очікувала від цього крему більш активного впливу на мою шкіру. Проте він дає недовготривале зволоження і ніяк позитивно не впливає на мімічні зморшки, а шкода. Втім, я вважаю, що це чудовий варіант для літа, коли такі легкі текстури і приємне зволоження необхідні. Також цей крем бездоганно підійде, якщо у вас немає власне вищезгаданих мімічних зморшок чи потреби в особливо активному зволоженні. А я собі буду шукати щось активніше - але вже ближче до осені.

About the effects, in fact I expected more active influence on my skin from this cream. However, it gives short positive moisture and does not impact mimical wrinkles - thta's pity. However, I think this is a great item for summer, when such light texture and delicate moisturizing are needed. Also this cream is perfectly suitable if you don't own mentioned above mimical wrinkles or don't need an active moisture. And I myself will look for something more active - but closer to the fall.


А ви пробували цей крем Missha? Який ваш маст-хев для догляду за шкірою довкола очей?
Have you tried this Missha cream? What is your must-have for skin care around the eyes?

Придбати Missha Super Aqua зволожуючий крем для шкіри навколо очей можна на сайті  Parfumeria.ua

42 коментарі:

  1. Я багато різних гелів перепробувала під очі, але всі вони мені чимось не подобалися. Зараз користуюся кокосовою олійкою і повністю задоволена.))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б спробувала цей варіант, але остерігаюсь плям на подушці( А як ти її застосовуєш?

      Видалити
  2. Наталко, щоб вiдчути справжнiй ефект треба користуватися хоча б 1,5 мiсяцi, а ти ж його тiльки нещодавно демонструвала в покупках.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вибачаюсь за дезінформацію) Я ним насправді довше користуюсь, просто через завал з кількістю постів про покупки написала не відразу от і вийшло, що огляди засобів з посилки майже одразу після самого огляду її вмісту)

      Видалити
  3. Я також вес час шукаю ідеальний засіб навколо очей:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вірю, що ще натраплю на такий) Бо інакше, моя шкіра бідна буде(( Вона й зараз не в найкращому стані...

      Видалити
  4. Дочекайся, поки він закінчиться - дкмаю, ефект все-ж таки буде.
    Чекаю цей крем в рубриці "порожніх баночок" і повторний відгук)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, звичайно, за ним ще спостерігатиму))

      Видалити
  5. Можливо через кілька тижнів буде кращий результат)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Подивлюсь) Це все одно найкращий засіб, який в мене є на таку спеку)

      Видалити
  6. Очень люблю этот бренд, да и вообще азиатскую косметику)) Ната, спасибо за подробности))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А що варто з їхніх засобів взяти собі?)

      Видалити
  7. Я не пробовала такой крем, но было бы интересно. :)

    ВідповістиВидалити
  8. I didnt hear of it before, will check it out!
    Thank you for sharing!
    Have a nice weekend!
    xoxo

    ВідповістиВидалити
  9. Для мене нажать такою буде слабкуват(

    ВідповістиВидалити
  10. I don't know that brand but I like your nails!!! :) Kisses

    ВідповістиВидалити
  11. wonderful review ;)
    xo Babsi
    http://babsi-beauty-gossip.blogspot.co.at/

    ВідповістиВидалити
  12. Відповіді
    1. I'm pretty sure we can find similar, but not that expensice somewhere))

      Видалити
  13. Відповіді
    1. Завжди рада поділитись враженнями про косметику)

      Видалити
  14. Эх, крема под глазки вечная проблема у меня :( Жаль что этот никакой,я на него посматривала :/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, зовсім ніяким його не назвеш - це просто мені потрібне щось "сильніше" за такий крем, але думаю, багатьом він підійде, особливо, якщо шкіра не має виражених проблем))
      Але нічого, шукатимемо далі!

      Видалити
  15. It sounds awesome!! You have a great blog, I'll be very pleased if you check my blog, and if you'll like it, do you want to follow each other on “GFC” (blog followers), and “Google+”? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Health & Beauty"




    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you so much for stopping by and for following! I'm following you back now on ”GFC” (#101) "Maria), and”Google+”
      Keep in touch sweetie! Hope you have a fabulous weekend<3

      x♥x♥

      "Health & Beauty"




      Видалити
    2. Thank you too) Wow, 101 follower - it's quite much for me ^^

      Видалити
  16. в мене були маски від Мішша, сподобалися, а улюблений долгяд за очима -бальзам Кедем)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не знала про цю марку) Дякую за інформацію!

      Видалити
  17. Я а для себя выбрала уход для глаз маслами ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які масла варто використовувати для шкіри довкола очей?

      Видалити