пʼятниця, 15 травня 2015 р.

Missha Pure Source поживна маска з екстрактом перлів / Missha Pure Source Sheet Mask (Pearl)

З тканинними азіатськими масками я познайомилась завдяки продукції бренду Beyond. І мені сподобалось - вони дали справді помітний освіжаючий та оновлюючий ефект, до того ж виявились зручними та приємними у застосуванні. І я вирішила спробувати ще - цього разу з засобами Missha. Missha Pure Source поживна маска з екстрактом перлів - у огляді сьогодні.

I've got familiar with Asian cotton masks because of Beyond products. And I've loved them - they gave me a visible refreshing and renewal effect, and also turned out to be very comfortable and pleasant in use. So I've decided to try more - this time with Missha items. Missha Pure Source Sheet Mask (Pearl) - in my review today.


Після вдалих експериментів з перлинною маскою Uspix я вибрала саме маску з перлами. А якщо вірити виробнику, вона повинна гарно живити та насичувати тьмяну шкіру. Тішить, що на упаковці є англомовна інструкція - багато азіатських брендів забувають про цю важливу для покупців деталь, бо орієнтуються на внутрішній ринок.

After a positive experience with Uspix pearl mask I chose item with pearls once again. And if you believe the manufacturer, this mask has to nourish and vitalize dull skin. It's nice, that the package has an English instruction, because many Asian brands forget about this important for their users detais, because they are more into Asian market.


Аромат у маски ненав'язливий, злегка цитрусовий. Вона і по формату зручна - принаймні, мені вдалось розташувати її на обличчі і успішно прилаштувати отвори в потрібних місцях)  До того ж, самого засобу всередині багато, аж з надлишком. Цей надлишок можна використати на зону шиї, про яку ми часто забуваємо =) За ті 15-20 хвилин, які вказані на упаковці, засіб вмоктується майже повністю, а я ще потім трішки погладжую шкіру і допомагаю йому всмоктатися остаточно. Спочатку поривалась змити водою, але почитала, що це неправильний підхід. В результаті - свіже, сяюче обличчя, бездоганно гладенька і зволожена шкіра і загалом дуже позитивний вигляд. Треба буде спробувати ще, бо однієї маски мені явно не достатньо =)

Arome is light, slightly citron. The mask has also a comfortable form - at least I was able to place it on my face and put all the holes right. By the way, it's quite much of a product inside. So you can use it not only for a face, but for a neck area too, because we often forget about it =) For 15-20 minutes mentioned on a package, the mask absorbs almost perfectly, and then I massage my skin a little bit to help it absorb completely. At first I was going to rinse it off with water, but then I read it's wrong.  The result - fresh, glowing face, perfectly smooth and moisturized skin and very positive look overall. I should try another mask like this, because one isn't enough =)


Інструкція та склад
Instruction and ingredients

А ви знайомі з масками Missha? Що ще з засобів цього бренду можете порекомендувати?
Are you familiar with Missha masks? What else of this brand's products can you recommend me to try?

Маски Missha можна придбати в магазині Parfumeria.ua

32 коментарі:

  1. Yes, on the beach is a great place to use that kind of sandals :D

    Hum, very interesting product!!

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  2. Интересная маска, заинтересовала. Я еще таких не встречала.

    ВідповістиВидалити
  3. Маска з перлами - звучить спокусливо!
    Чула багато гарних відгуків про неї.

    ВідповістиВидалити
  4. Я не пробовала еще такие маски, интересно. :)

    ВідповістиВидалити
  5. Цю не використовувала, але взагалi маски Missha мене радують!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це перша, але я точно купуватиму ще)

      Видалити
  6. Обожнюю маски на тканевій основі!

    ВідповістиВидалити
  7. я эти масочки еще не пробовала, хотя лежит аж 3 штуки)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які у тебе? Мене ця серія дуже цікавить тепер)

      Видалити
  8. В мене була з зеленим чаем, даже подобалась.

    ВідповістиВидалити
  9. тоже люблю баловаться всякими масочками.... жаль только не все из них оказываются удачными)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, але з іншого боку - добре, що випускають так багато різних масок для всіх-всіх-всіх)

      Видалити
  10. дуже класна маска, в мене була така)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж її оцінила) тепер хочу більше масочок з цієї серії *__*

      Видалити
  11. шось давно не користувалась подібними масками, треба купити:)

    ВідповістиВидалити
  12. Обожаю азиатские тканевые маски, это мой постоянный "маст-хэв" Давно хочу прикупить на парфюмерии парочку этих масок от Мишша)) обязательно попробую эту маску))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які улюблені? Я крім Missha i Beyond ще нічого не пробувала, але маю вже великі плани в цій сфері)

      Видалити