середа, 20 травня 2015 р.

Професійний лак для нігтів Mavala #62 Milano / Mavala professional nail polish #62 Milano

У всіх нас є свої улюблені відтінки помад, тіней, рум'ян і, звичайно, лаків для нігтів. У мене це - темне вино, стигла вишня, щось середнє між сумішшю бордо, фіолету і чорного, який завжди виглядає шикарно. Сьогодні у огляді буде багато саме такого, мого улюбленого кольору, бо я показуватиму вам розкішний і трохи магічний професійний лак для нігтів Mavala #62 Milano.

We all have got fav shades of lipstick, blusher and, of course, nail polish. Mine is dark wine, ripe cherry, something in between the mix of claret, violet and black, which always looks luxury. Today there will be a lot of such shade in my review, because I'll show you luxurious and a little bit magical Mavala professional nail polish #62 Milano.


Про косметику Mavala я чула і раніше, але познайомитись нагоди не було. Тому я дуже втішилась, коли такий шанс з'явився. Що ж до самого бренду, то він вийшов на ринок в далекому 1958 році у Швейцарії, де його засновниця пані Мадлен почала випускати засіб для украплення нігтів... Сьогодні продукція Mavala продається у більш ніж 130 країнах світу, а асортимент охоплює не лише засоби для нігтів, а й декоративну косметику і догляд. Натуральні компоненти, швейцарські (читай: дуже_строгі) стандарти якості і приємний дизайн - як на мене, то поєднання чудове. До того ж, Mavala випускає все для необрізного манікюру, а оскільки я його палкий прихильник, то не можу не тішитись. А сьогодні я вам покажу лак з професійної серії Mavala під назвою Milano.

I've heard about Mavala cosmetics before, but I've never had chance to try it. So I was really glad, when this opportunity appeared. What about this brand, it entered the make up world in a distant 1958 in Switzerland, where it's founder lady Madlene started selling product for nails strenghtening... Today you can buy Mavala products in more than 130 countries, and their items include not only nail products, but also make up and care. Natural ingredients, Swiss (very_strict) quality standarts and pleasant design - as for me, it's a great combination. And also Mavala produces everything for European manicure, and I'm really glad about this, because I'm quite it's fan. And today I'll show you a nail polish named Milano from Mavala professional series.



 Мілан! Які асоціації викликає у вас це місто? Я там не була, але для мене це щось гостре, яскраве, вишукане і еклектичне. А цей лак? Придивимось ближче! Щодо дизайну, то мені він дуже сподобався: картонна чорна коробочка, квадратна баночка з лаком - дуже стильно. Пензлик круглий і дуже вузький - спочатку я не оцінила його, бо люблю ширші і плоскі, але у використанні він виправдав себе і дозволив акуратно промальовувати все. Сам лак - захоплення! Крем з ухилом в желе, який легко наноситься, самовирівнюється і навіть в один шар лягає пристойно - але для найкращого ефекту, звичайно, потрібні два. Власне, два шари лаку дають нам темний фіолет, більш сливовий, ніж вишневий, з чудовим глянцем. На нігтях виглядає, до речі, темнішим, ніж у баночці.

Milano! What associations this city bring to you? I've never been there, but for me it's something sharp, bright, luxury and eclectic. And this nail polish? Let's look closer! As for design, I loved it: black cardboard box, square laquer bottle - really stylish. The brush is round and very narrow - I didn't like it at first, because I adore wide and flat ones, but this brush approved itself in use and allowed to paint everything really accurate. The polish itself is pure delight. It's cream with some jelly effect, which easily applies, self-flattens and covers nicely even in one layer, but for a better result, of course, you'd need two. Actually, these two layers of polish give us dark violet, more plum shade, than cherry, with a perfect gloss. It looks darker on my nails, than in a bottle, by the way.









Висушила манікюр - і можна на червону доріжку чи на Міланський Тиждень моди. Лак Mavala Milano отримує від мене тверду 5+ і відправляється в колекцію до улюблених відтінків. А скоро я покажу вам романтичну і світлі Mavala Violette =)

Dried my manicure - and ready for a red carpet or Milano Fashion Week. Mavala nail polish gets a 5+ mark from me and it joins my collection of fav shades. And soon I'll show you romantic and light Mavala Violette =)

Як вам  Mavala #62 Milano? Ви користуєтесь косметикою Mavala?
What do you think of Mavala #62 Milano? Do you use Mavala cosmetics?


Професійний лак для нігтів Mavala #62 Milano надано для незалежного тестування магазином Mavala


38 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Thank you, dear! This is one of my absolutely fav shades and I adore, how Mavala polish represents it!

      Видалити
  2. Thank you very much!!! Is something super simple and practical, beyond what is unlike any other notebook. I hope I have inspired :D I use notebooks to put quotes.

    Love this color!!! Super trendy :D

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you ^^ I love such shades really much and Mavala laquer is jsut like my dream color!

      Видалити
  3. Прямо всі англомовні тут зібралися, а я скромненько на суржику відповім;))))) Гарний колір, насичений, я дуже люблю такі. Чудовий манікюр.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Охохо, розширяю мовні горизонти)
      Дякуюю) В мене з цим лаком любов - це моя перша баночка Мавала, але точно не остання!

      Видалити
  4. Не пробовала эту серию у Мавала, понравился глянец лака!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В серії дуже багато відтінків і більшість з них благородних та класичних відтінків - мені дуже подобається)

      Видалити
  5. This really is a pretty color!
    xx
    Larissa
    http://cenestquedelachance.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  6. Какой сочный оттенок у лака. :)

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Дякую) так, ці сливово-вишневі - любво моя)

      Видалити
  8. Красавец! Люблю такие ягодные оттенки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не то слово)) У меня как раз такие лаков в коллекции больше всех) Обожаю их и рада, что пополнила свою полку лаком Мавала

      Видалити
  9. Я люблю такие лаки осенью использовать)

    ВідповістиВидалити
  10. Мне очень нравятся лаки Mavala, а этот так просто красавец:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене це перша зустріч з їхніми лаками, але я дуже задоволена)

      Видалити
  11. Жодного нема, хочу спробувати. Кольори такі подобаються :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на перше знайомство, я ним дуже задоволена)

      Видалити
  12. Очень сочный, красивый оттенок и шикарный маникюр!
    с маркой пока не знакома,надеюсь скоро измениться ситуация)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) З тих засобів, які я пробувала, наразі все подобається - а лаки їхні мене абсолютно підкорили!

      Видалити