субота, 23 травня 2015 р.

Блиск для губ Manhattan Colour Loop 65H Wildberry / Manhattan Colour Loop Lip Gloss 65H Wildberry

Святкова карамелька, ягідний коктейль і трохи асоціацій з парком розваг - це Блиск для губ Manhattan Colour Loop у відтінку 65H Wildberry. Він приїхав до мене з магазину Elnino.ua

The festival caramel, berry coctail and a little bit of association with amusement park - it's Manhattan Colour Loop Lip Gloss 65H Wildberry . It arrived from Elnino.ua cosmetic and perfumes shop.



Я звернула увагу на косметику Manhattan ще під час мандрів Європою і навіть купила собі трохи різної краси. Бо один з плюсів марки - її дуже бюджетні навіть на наші реалії ціни. На жаль, косметику Manhattan я не знайшла в наших магазинах, а от Elnino.ua пропонує широкий вибір їхніх засобів =) Тому я не могла не скористатись такою можливістю і замовила собі дуже симпатичний блиск з серії Color Loop.


Manhattan cosmetics caught my attention, when I was travelling Europe and even bought myself some cute items. Because one of this brand's advantages are low even for Ukraine prices. Unfortunately, I couldn't find Manhattan cosmetics in our shops, but Elnino.ua offers a wide choise of their products =) That's why I just couldn't miss such an opportunity and ordered myself a very cute lips gloss from Color Loop series.


Коли блиск складається з трьох сегменів - бордово-шоколадного, малинового і біло-рожевого, доволі важко визначити, яким буде кінцевий варіант) Та ці відтінки чудово міксуються і на губах я отримую напівпрозорий, романтичний ягідний відтінок. Якби він був менш прозорим, то цей колір міг би робити макіяж важким, а так - просто чудовий весняний варіант. На жаль, в процесі використання сегменти блиску почали змішуватись між собою і думаю, після другого десятка нанесень блиск набуде однорідної барви. Тому тішусь, що пофотографувала його одразу ж) Аромат у блиску дуже слабкий, краплю хімічний і з кислинкою. Єдиний мінус, який я знайшла - трохи більше липкості, ніж я люблю. Втім, блиск також тримається на губах, як прибитий - у мене пержив тест-драйв з прогулянки, кави і близько чотирьох годин посиденьок  в кав'ярні. А знаєте, скільки він коштує? На даний час - 31 гривню, ага)


When lip gloss consists of three segments - burgundy-chocolate, strawberry and white-pinky, it's quite hard to get, what the final result will be. But those shades mixes perfectly and I get a translucent, romantic berry shade on my lips. If it was slightly less translusent, this shade could make my make up too "heavy", and like this - it's a perfect spring option. Unfortunately, during the use three segments of this gloss started to mix inside the tube, so I guess after 10-20 times of use it will became a solid-colored. That's why I'm glad I took photos at first. The gloss has a small aroma, a little bit chemical and sour. The only minus I've found - the gloss is a little more sticky, than I like. But also this gloss lasts very long - it survived my test-drive with a walk, coffee and nearly four hours of coffeshop time. And you know how much doest it cost? At the moment it's 31 UAH, yup)

Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)


А ви користуєтесь косметикою Manhattan?
Do you use Manhattan cosmetics?

Блиск для губ Manhattan Colour Loop 65H Wildberry надано для незалежного огляду магазином Elnino.ua

38 коментарів:

  1. Какой он конфетный :) Давно смотрела на него, но липкость конечно не моё) В любом случае спасибо за отзыв и ссылочку на магаз)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Агаа, карамелька)) Я б його липкість не оцінила, як критичну, але знаю, що для багатьох це неприємний ефект, тому так - треба придивитись, чи підійде по відчуттях!

      Видалити
  2. A nice color and it looks great on you!
    Have a wonderful long weekend!
    xx
    http://cenestquedelachance.blogspot.de/

    ВідповістиВидалити
  3. Очень милый блеск, конфетный))) и на губах смотрится очень здорово))

    ВідповістиВидалити
  4. у моєї мами колись була пудра Манхетен, їй подобалась, я ж коли нанесла на шкіру, то мені все на світі стягнуло після неї, блиск виглядає прикольно, дуже апетитно;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моя мама після радянської косметики і "широкого" тогочасного вибору може вподобати тепер фактично все XD
      Я розумію, що Манхеттен - це така бюджетна штука, тому очфікувати чогось супер-супер не варто, але ось цей блиск мені дуже-дуже))

      Видалити
  5. Апетитний блиск) В упаковці нагадує якусь желешку чи коктейль))
    Тобі дуже пасує)))

    ВідповістиВидалити
  6. Какой он милый, такой цвет приятный. :)

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Дякую! Так, покритят він дає дуже миле і таке ягідненьке!

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Так-так, я теж оціниал формат) Стало цікаво одразу, який же цей блиск на губах вийде! Вийшов чудовим)

      Видалити
  9. Яка краса! Цікавий формат блиску)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я власне спокусилась через дизайн))

      Видалити