пʼятниця, 22 травня 2015 р.

Різдвяний гліттер для декору нігтів / Christmas Color Glitter Powder Super Fine Powder Sheets Tips Nail Art Decoration

Ще доволі далеко від Різдва, але нам все одно потрібно трохи магії і трохи мерехтливих емоцій у житті!.. І також трохи чарівного гліттеру для нейл-арту) Я саме отримала просто чудовий! Різдвяний гліттер для декору нігтів з BornPrettyStore. Я просто закохалась в нього! І ми теж закохаєтесь, просто погортайте далі =)

It's pretty far away from Christmas time, but we still need some magic and some sparkling emotions in our life!.. And some stunning glitter for our nail art) I've just got one pretty awesome!  Christmas Color Glitter Powder Super Fine Powder Sheets Tips Nail Art Decoration from BornPrettyStore. I love it! And you will, just read on =)


Отож... цей гліттер приїхав до мене в маленькій прозорій баночці з гарною надійною кришечкою - в мене не виникло жодни пробелм з упаковкою і вона пиїхала цілісінька! І тільки погляньте на неї!)) В магазині було кілька різних "різдвяних" варіацій, але я захотіла найбільше саме цю. Вона містить трохи золотих, рожевкуватих і темно-синіх блискіток, а також золотаво-синій перехтливий пил - такий чудовий мікс, що я просто закохалась!

Soo... this glitter goes in a small transparent jar with a nice lid - I've had no problems with it at all and glitter travel to me safely! And jsut look at it! There were a few different "Christmas" shades, but I wanted this in the most. it contains soem golden, pinky and dark-blue bigger sparkles and a golden-blue dust - such a lovely mix, I just adore it!


Я впевнена, що цей гліттер виглядатиме гарно на синьому чи чорному лаці. Але якимось чином я украла його на блакитний з власними білими гліттеринками XD ну менше з тим! ось у нас гліттер "Різдвяний" і мій весняний настрій ~

I'm sure this glitter would look beautiful on dark-blue or black base laquer. But somehow I've put it on some light blue with white XD Anyway! Here we go - Christmas glitter and my spring mood~






Надалі я покажу вам ще плитки для стемпінгу у використанні. Не обіцяю море-море варіацій, але по 2-3 візерунки обов'язково зроблю! До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)

Later I'll show you some stamping plates in use. I can't promice plenty of variations, but 2-3 patterns must go well! By the way, all my blog readers can get 10% discount in BornPrettyStore. Enter the special code to your order: MATG10. And be happy)

Продукти для стемпінгу надані для незалежного огляду магазином BornPrettyStore.

34 коментарі:

  1. OMG, perfect nails!!!!! I really love and I try to do the nails of my mother!
    Wish me luck aahahah

    NEW OUTFIT POST
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thanks)) And yeah, good luck! You're gonna shine like a Christmas tree during you try this, be sure of it XD

      Видалити
  2. Мне нравится когда продукцию красиво упаковывают ))
    Наташ, а насколько такой баночки хватит? Мне кажется в ней так много блесточек, что лет на 5 хватит ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І мені) Дизайн - наше все!
      Охх... Не беруся сказати точно, але гліттеру справді багато і, якщо ан нього випадково не пчихнути, тоді справді можна кілька років користуватись XD

      Видалити
  3. ой как мило) напоминает посыпочку на пасхальные куличи-пасочки : 3

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Ага, щось в цьому є) Але мені все ж більше з іграшками на ялинку асоціюється

      Видалити
  4. It looks pleasantly with this glitter :)
    I'm following you now - I only have to ask you not to leave your e-mail address on my blog :)

    ВідповістиВидалити
  5. Шикарный глиттер, смотрится очень празднично. :)

    ВідповістиВидалити
  6. Такий святковий) Не тільки на Різдво, ще і на Новий Рік чудовим буде)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) І на пляж теж підійде)) Власне, я тепер загорілась зібрати колекцію гліттерів *__* На всі випадки життя!

      Видалити
  7. Ната, очень здорово у тебя получилось декорировать ногти)) Мне очень понравился твой маникюр!

    ВідповістиВидалити
  8. В цій баночці глітера вистачить, щоб прикрасити слона)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Невеличкого слона і натовп страусенят!

      Видалити
  9. Очень Красивый маникюр! http://blondelafemme.blogspot.ru/

    ВідповістиВидалити
  10. Невероятно красивое сочетание оттенков, спасибо, Натали, я прямо засмотрелась на фото ^_^

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо ^^ Очень-очень рада, что понравилось!

      Видалити
  11. очень необычно и симпатично смотрится!

    ВідповістиВидалити