неділя, 24 травня 2015 р.

Avene Cleanance міцелярна вода / Avene Cleanance Micellar Water

За що ми любимо Авен? За ніжний догляд і комфорт для шкіри. За що ми любимо міцелярки? За якісне очищення і зручний демакіяж. Що буде, якщо поєднати їх? Розповідаю на сьогодні на прикладі засобу Avene Cleanance міцелярна вода, який я придбала собі нещодавно в пориві перепробувати все, що можу з серії для проблемної шкіри.

What for do we like Avene? For gentle care and comfort for the skin. What for do we like micellar water? For quality cleansing and easy make-up removing. What happens, if you combine these two? I'll tell you today, taking as example Avene Cleanance Micellar Water, which I've recently bought myself in a deep wish to try everything I can from the series for problem skin.


Моя міцелярка об'ємом 100 мл - мрія мандрівника, бо ж легенька, компактна і у зручній пляшечці з конструкцією отвору, котра не дає їй розхляпуватись. Якби цю конструкцію використовували багато виробників, тоді уявіть скількох раптових "затоплень" косметичної полички можна було б уникнути) Авен також випускають цей засіб в тарі 400 мл - це вже солідно і для дому. Запах легкий і м'який, стандартно-авенівський, як і оформлення. Перейдемо до використання, бо про саму баночку мені нема чого додати.

My micaller's volume is 100 ml - traveler's dream, since it's light, compact and has a convenient design of the bottle opening, which prevents pouring the water out. If this design was used by many manufacturers, then imagine, how many sudden "floods" of liquid cosmetic on our shelves could have been avoided) Aven also produces this item in a bottle of 400 ml - it's solid and perfect for the home. The smell is light and soft, standard Avene scent, as a design is. Let's look closer to the use, because I have nothing to add about this jar.


Ця міцелярка не відмінник у знятті макіяжу, але тверду четвірку отримує: непогано знімає всі типи засобів, проте після неї макіяж очей все ще просить додаткового очищення. Я зазвичай знімаю макіяж в 2 етапи, тому для мене це нормально. Великий плюс вода отримує за делікатність - не подразнює очі, не щипає і не сушить шкіру, не викликає взагалі ніяких негативних ефектів. А також робить обличчя таким гладеньким-гладеньким - люблю такий результат. Оскільки засіб входить до серії для проблемної шкіри, то я особливо уважно дивилась на те, як моє обличчя реагує на нього. З приємнощів - почервоніння заспокоюються швидше, але я думаю, що на це впливає комплексний догляд. Користуюся з задоволенням, можливо, згодом придбаю і велику баночку, але це ще не скоро, бо зараз маю море демакіяжу вдома.

This micellar water isn't excellent in removing make-up, but it gets a solid four from me: not badly removing all types of cosmetics, but after eye makeup still asks for further purification. I usually do this in two stages, so for me this is normal. A big plus water receives for delicacy - it doesn't irritate the eyes, no nibbling and doesn't dry the skin, doesn't cause any negative effects at all. As well it makes  face so very smooth - I enjoy such result. Because this products belongs to the series for oily and blemish-prone skin, I looked particularly closely how my face reacts to it. Positive - redness calm down soon, but I think , that this affects my complex care. I gladly use this micellar water and maybe later I'll buy a big jar, but not soon, because I've got a lot of make-up removers at home now.


А яка ваша улюблена міцелярка?
What is your fav micellar water?


 Avene Cleanance міцелярна вода була придбана на сайті Parfumeria.ua

38 коментарів:

  1. Моя улюблена міцелярна вода, ось ця про яку ти написала! Тільки не Cleanance, а проста. Вона чудова!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До простої я теж ще доберусь) А як у неї з демакіяжем?

      Видалити
    2. я нею не знімала макіяж, а використовувала як тонік або лосьон після очищуючого молочка)

      Видалити
  2. Also I! I love everything that is decoration.
    Unfortunately I don't get along very well with Avene products!

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ВідповістиВидалити
  3. нравятся продукты этого бренда, мицелярка мне идеально подходит :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я "подслеа" на Авен лет 5 назад, и сейчас время от времени возвращаюсь к их уходу)

      Видалити
  4. Ничего у них не пробовала, но хочу!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обожаю Авен, так что рекомендую смело))

      Видалити
  5. марка хорошая,но мицеллярку не пробовала, спасибо за отзыв)

    ВідповістиВидалити
  6. А я пользовалась мицелляркой Авен в бело-прозрачном флаконе, отличная водичка)) А такую не пробовала) Ната, спасибо за подробности!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що спробую і таку теж) завжди рада ділитись враженнями!

      Видалити
  7. Міцелярна вода від Авен має бути чудова!
    А я все ще не пробувала міцелярну воду. Жодної. Мабуть одна така залишилася :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, я дуже задоволена)
      А що ти любиш використовувати для демакіяжу? В мене міцелярки в фаворі, але я зазвичай поєдную якийсь засіб для водостійкого макіяжу, який гарно забере туш і підводку, а тоді просто щось для залишків - от наприклід міцелрну воду чи якийсь гель чи молочко. Але молочко не дуже люблю, часто вони мені очі подразнюють якось...

      Видалити
  8. Sounds interesting and for my skin type. I'd definetely give it a go. Cool review:)

    ВідповістиВидалити
  9. Я поки таку не пробувала, але термальну воду цієї марки використовую з задоволененям:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я до термальної води ще не добралась, але на літо якраз згодилось би..)

      Видалити
  10. Поки що для мене найкраща міцелярка - це рожева Гарньє.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я її теж використовую, але в плані комфорту для шкіри після очищення є міцелярки, які мені сподобались більше) Але Гарньє тішить співвідношенням об'єму і ціни. І демакіяж з неї гарний, це так!

      Видалити
  11. хм... вроде и хочется потестировать, но если очищает на 4ку то даже не знаю
    пока наверное я пас...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну так, в знятті макіяжу це не найбільш ефективна міцелярка, але в плані комфорту для шкіри вона дуже приємна)

      Видалити