неділя, 3 травня 2015 р.

Avene Cleanance очищуючий гель для проблемної шкіри / Avene Cleanance Cleansing Gel for blemish-prone skin

Засоби Avene в мене асоціюються тільки з приємним і якісним доглядом. І від цього гелю я очікувала гарного очищення, яке допоможе мені покращити стан шкіри напередодні літніх днів.  Сьогодні у огляді Avene Cleanance очищуючий гель для проблемної шкіри =)

Avene products for me always associate with a pleasant and high-quality skincare. So I expected a good cleansing from this gel, which would help me to improve my skin condition before the summer starts. Today in my review Avene Cleanance Cleansing Gel for blemish-prone skin =)


Опис з сайту Авен:
"Глибоко очищуючий гель для вмивання обличчя від Avène КЛІНАНС забезпечує ефективне очищення, що підтверджують 21-денними тестами за участю 33 пацієнтів з акне і жирною шкірою.
Засіб регулює зайву вироблення себуму і робить шкіру чистою і свіжою.
Не містить мила. Гіпоалергенний. Некомедогенний."

Avene description:
"Deep Cleansing gel for washing face from Avène Cleanance proves the effective cleansing, evidenced by a 21-day test with the participation of 33 patients with acne and oily skin.
Product regulates the production of excess sebum and makes the skin clean and fresh.
Doesn't contain soap. Hypoallergenic. Non-comedogenic."



Гель я придбала по вигідній акції і отримала 300 мл замість 200 - об'єм тішить. Блакитна баночка з фірмовим логотипом виглядає приємно, а от кришечка мене трохи здивувала. З одного боку - вона дуже надійна, з іншого - мокрими руками відкрити чи закрити гель доволі важко. А під час вмивання мої руки частіше все ж мокрі. Тому я не особливо оцінила такий дизайн.

I've bought this gel because of attractive promotione and received 300 ml instead of 200 - happy! Light-blue jar with Avene logo looks nice, but I am a little surprised with it's lid. On the one hand - it is very reliable, on other hand - it's rather difficult to open or close the bottle with wet hands. And while I wash my hands are often wet. So I don't really appreciate this design.



Сам гель світло-блакитного кольору, доволі рідкий і пахне стандарним "затишним" ароматом Avene. Він дуже гарно піниться, тому для вмивання вистачає всього горошинки. Після вмивання ефекти дуже приємні - шкіра одразу ж стає гладенькою та свіжою. А також кілька годин ви можете бути певні в наявності матуючого впливу (щоправда, я підкріплюю його ще матуючою емульсією від Авен, про яку розповім наступного разу). Ніякого подразнення, пересушення чи інших неприємностей я не помітила. Гель дуже делікатний, тому його потрапляння у очі не принесе вам дискомфорту. Ну і головне, що після певного періоду використання помітні зміни самого стану шкіри - вона більш доглянута і запалення турбують мне не так часто. За цей вплив я так і люблю засоби Авен =) Користуюсь з великим задоволенням, всім рекомендую.

The gel itself has a light-blue color, liquid consistence and it smells quite standart "cozy" Avene scent. It gives a very nice foam, so just a peas is enough to wash. After washing all effects are very pleasant - the skin immediately becomes smooth and fresh. Also for a few hours you can be certain about matte effects (though I reinforce it with Avene matting emulsion, which I will tell you about the next time). No irritation, no dryness or other troubles - I haven't noticed them. The gel is very delicate, so pouring it into your eyes will not bring you any discomfort. Well, important thing is that after some period of use you can see significant changes of the skin - it's well-cared and blemishes bother me less frequently. I do love Aven for this effect =) I use it with a great pleasure and recommend for everyone.


А який ваш улюблений засіб для вмивання?
What is your fav cleansing product?


 Avene Cleanance очищуючий гель для проблемної шкіри можна придбати на сайті  Parfumeria.ua

26 коментарів:

  1. Мне нравится жидкое мыло Клиник для склонной к сухости кожи и гель для умывания Эффаклар от Ля Рош-Позе)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за рекомендации) Мыло Клиник у меня было - тоже понравилось)

      Видалити
  2. Я зараз користуюся гелем від Rival de Loop, досить непоганий.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я бачила їхні засоби у Вотсонсі, але наразі не зацікавилась, бо в плані вмивалок більше довіряю аптечним брендам)

      Видалити
  3. Відповіді
    1. I like to use if for a while, when my skin condition is not really well. Bit hopefully in the summer it will get better ^^

      Видалити
  4. моя подруга користується цим гелем, каже, що він найкращий, у неї комбі шкіра, взагалі у Авен все дуже достойне)

    ВідповістиВидалити
  5. Отличный гель! Очень люблю эту марку:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дуже приємний) Авен не можна не любити)

      Видалити
  6. Хотіла спробувати цей гель, але мені склад не сподобався(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мм, я про склад трохи читала, але наче там нічого критичного не помітила... Хоча я не спец по інгредієнтах)

      Видалити
  7. зараз їм користуюсь!! чудовий гель! після лікування він звичайно пересушував шкіру, але на кожен день взагалі чудово. також мені подобається, який він економічний

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Думаю, він найкращий для літа, бо в холодну пору року справді може трохи стягувати шкіру

      Видалити
  8. Дякую за відгук! Достойний продукт)

    ВідповістиВидалити
  9. Добрий гель! Поки що користуюсь пенкой

    ВідповістиВидалити