четвер, 30 квітня 2015 р.

UAbox квітень: готуємось до літа! / UAbox: Get ready for a summer!

Ви любите б'юті-бокси та очікування косметичних новинок-сюрпризів? Я просто обожнюю! І сьогодні привідкрию завісу над тим, чим нас з вами потішить квітнева коробочка краси UAbox.

Do you like beauty-boxes and waiting for new cosmetic surprises? I just adore this! And so that today I'll tell you a little bit about what April UAbox contains.


Хоча здається, що зовсім недавно були зимові свята, UAbox вже нагадує про наближення сезону відпусток, теплого піску і сонячних днів з довгими-довгими прогулянками. Тема коробочки краси у квітні - засоби, які допоможуть "надзвичайно виглядати на узбережжі". Не знаю, що ховається за цією тематикою, але ставлю на те, що в коробочці буде щось сонцезахисне =) А ще, як завжди, очікуємо засоби від українських брендів - адже саме вони "фішка" цього сервісу коробочок. Замовити UAbox можна у звичайній або еко-упаковці.

Although it seems, that recently we've had winter holidays, UAbox already reminds us about the start of the season of summer vacations, warm sand and sunny days with a long-long walks. Subject of the April beauty-box are the products, which will help you "to look stunning on the coast." I don't know what hides behind this subject yet, but I'm sure there will be some sun protection products =) And, as always, we expect products of Ukrainian brands - because they are a special feature of this boxes service. You can order UAbox in a usual or eco-packaging.


А які у вас очікування щодо UAbox квітень?
What do you expect in April UAbox?

Ціна на сайті UAboxUAbox - 295 UAH; еко-UAbox - 250 UAH.

17 коментарів:

  1. Я все ніяк не зберуся замовити собі б'юті-бокс. Хоча люблю сюрпризи і їх очікування :)
    Чекаю на твій відгук на UAbox!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Власно кажучи, я теж - це буде мій перший бокс. Але думаю, спробувати щось цікаве ніколи не пізно)

      Видалити
  2. Тоже буду заказывать) Надо дать шанс Юа Бокс, их предыдущие коробочки были с переменным успехом,надеюсь эта порадует:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я раніше не замовляла, але огляди читаю - якщо чесно, мені попередні були не дуже цікавими, бо фактично все наповнення можна було купити у Вотсонсі, а від такого сервісу очікую справді цікавих засобів, котрі нові для мене)

      Видалити
  3. Цікаво буде дізнатись про наповнення) Я ніколи не замовляла коробочок )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж ніколи ще) Але вже очікую і потім розповім якнайшвидше)

      Видалити
  4. вся стрілка в мене сьогодні про юа бокс))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аналогічно) Це в мене так кілька днів тому всі писали про Джерелію)

      Видалити
  5. с большим нетерпением жду обзор на наполнение ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як тільки приїде коробочка, одразу ж напишу ^^

      Видалити