четвер, 9 квітня 2015 р.

Аромат Trussardi Delicate Rose / Trussardi Delicate Rose Perfume

Є аромати, котрі "під настрій", є аромати, котрі виключно ввечері чи виключно в особливо романтичному запалі, а є аромати, які абсолютна і повна любов завжди. І Trussardi Delicate Rose для мене належить саме до останніх)

There are flavors "for a special mood", there are are flavors for evening only or particularly for romantic flow and there are flavors, which are absolute and pure love always. And for me Trussardi Delicate Rose belongs exactly to the last type)



Опис аромату з сайту Parfumeria.ua:
"Жіночність і життєва енергія - ключові елементи Trussardi Delicate Rose : це ніжний букет емоцій, які супроводжуються витонченістю і елегантністю. Сучасний, тендітний і чуттєвий, цей аромат передає романтичний настрій, який підкреслено м'якими відблисками рожевого світла.
Trussardi Delicate Rose  з перших нот огорне Вас ароматом бамбука, кумквату та яскравими пахощами юзу. В крихкому квітковому серці поєднується шовковистий  жасмин та чуттєвий лотос. Тендітні пелюстки троянди поєднуються з пахощами яблука. Довершується гармонія чуттєвим шлейфом теплого сандалового дерева та кедра. Чуттєву крапку ставить рідкісний мускус. Парфум можна використовувати протягом дня. Флакон  має строгий і легкий силует. Прозоре рожеве скло і золота окантовка надають йому елегантність і особливу привабливість."


Trussardi site description: 
"Femininity and vitality are the main ingredients of Delicate Rose, a sophisticated and sensual fragrance with a harmonious floral base. Precious notes of Rose and Jasmine strike a balance that emanates hints of elegant and graceful femininity, whilst crisp notes of Apple add spontaneity and character. Clean and smooth lines emphasise the rosy transparency of the golden zamak lidded bottle. The lizard skin weave in delicate powder pink tones of the packaging defines the tradition of the Trussardi brand."



"Делікатна троянда" виправдовує свою назву в найдрібніших деталях: оформлення стримане, проте романтичне, все виконано в рожево-золотих барвах. Коробочка виконана під шкіру, дуже надійна: це єдина моя коробочка з-під парфумів, котру я не пошкодила відкриваючи-закрвиаючи багато разів. На ній золоте тиснення з гербом Труссарді, який нагадує, що ця марка тішить нас вже більше 100 років. Він же прикрашає і скруглену кришечку, і строгий флакон з прозоро-рожевого скла. 

"Delicate Rose" is suited to it's name in every detail: restrained design, but a little bit romantic, everything in pink and gold colors. Box is made alike the skin and it's very reliable: it's my only perfumes box, which I haven't damaged with opening and closing it many times. There's a golden Trussardi emblem embossed on it, reminding that this brand pleases us more than 100 years. The emblem decorates also a rounded lid and a strict bottle made of transparent pink glass.


Сам аромат - це невагомість. Така моя перша асоціація) Він нагадує широке і високе весняне небо, залите променями призахіднього сонця, рожевими хмарками і сплесками всіх пастельних відтінків.  Аромат огортає теплом, але ненав'язливим, легким і ніжним. Трояндовий смак розчиняється в цьому ароматі в сплетінні інших нот, котрі поєднують свіжість з солодкавістю. Перше враження - невагомість. Друге - м'якість. Розсипаний зефір на тарілочці з повітряним десертом. Дотик. Крапля цитрусового настрою. І глибока рожева сутінь.


The perfume itself is a weightlessness. This is my first association) It reminds of a wide and high spring sky, bathed in sunset, pink clouds and splashes of pastel shades. The aroma envelops with the warmth, but it's unobtrusive, easy and gentle. Rose flavor dissolved in this flavor, in the combination of other notes, that combines freshness and sweetness. First impression - weightlessness. Second - softness. Scattered marshmallows on a plate with light dessert. Touch. Drop of citrus mood. And deep pink twilight.


А ви знайомі з цим ароматом?
Are you familiar with this perfume?


Придбати Trussardi Delicate Rose можна на сайті Parfumeria.ua

31 коментар:

  1. С ароматом не знакома, но мне понравилось описание и оформление, как я люблю, строгое, но стильное

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, для мене схожий дизайн завди означає наявнісь певного рівня, марки..)

      Видалити
  2. в мене був пробник цього аромату, мені не сподобався. тожі мені здавався дуже дорослим, для більш старшого покоління жінок) ось як буває, а троянду у всіх парфюмах просто обожнюю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буває) Аромати - справа смаків! Для мене він навпаки дуже "юний" і легкий))

      Видалити
  3. Я не знакома с этим ароматов, хотелось бы его послушать. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як на мене, то для весни - саме те, що треба))

      Видалити
  4. такий гарний флакончик і інтригуючий аромат)

    ВідповістиВидалити
  5. Цікавий аромат) Але я не дуже люблю троянди)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну тут багато всього намішано, тому аромат троянди сампо собі не активний)

      Видалити
  6. Мне нравится этот аромат:) Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Він вартий уваги і дуже приємний на весну)

      Видалити
  8. Ну, придбати цей аромат можна де завгодно. Я відаю перевагу більш перевіреним місцям. Наприклад, спеціалізованим магазинам парфумів. А Ваша стаття дуже нагадує рекламу цього інтернет-магазину, є навіть прямий заклик до покупки! (Хоча самого Вашого особистого опису аромату дуже мало, більш передруковано з цього сайту). Вибачьте, але читачі не такі вже наївні, щоб не здогадатись, що ця стаття є рекламною...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пані Вікторіє, я ні в якому разі не вважаю своїх читачів наївними і не думаю, що для когось з них є таємницею співпраця б'юті-блогерів з косметичними компаніями та магазинами) Що ж до опису, то я у всіх своїх оглядах подаю опис засобу з офіційного сайту виробника і/або магазину, де його можна придбати, а після цього вже додаю власний огляд і він явно більший за опис з сайту (там зазнечено, що й де)). Всі засоби, про які я пишу, отримують від мене власну незалежну оцінку, як від користувача, тому я не дуже розумію Вашу заувагу. До того ж у власному б'юті-блозі ви теж розміщуєте посилання на компанії та магазини, косметику з яких ви тестуєте, хіба ні?))

      Видалити
    2. То треба так і писати: взяла на тестування, а не закликати до покупки. Це різні речі. Одна справа розповісти читачам, де взято на тестування або придбано продукцію, а інша річ - закликати, що її можно купити із гіперпосиланням. В першому випадку це - інформація, а в Вашему - це пряма реклама.

      Видалити
    3. Тобто, написати, де придбав засіб - це інформація, а не реклама?)) Якщо вже на те пішло, то будь-яка згадка бренду, магазину чи засобу в тексті вже є його рекламою, бо несе про нього інформацію читачеві і її видають пошукові системи на відповідні запити. Це як демонстрація засобів Apple у фільмах чи кліпах))

      Ну і я не закликаю її купувати, а тільки ділюсь враженнями) Якби в тексті були реченням на кшталт "Всім необхідні ці парфуми! Біжіть їх придбати тільки сьогодні і тільки тут" - тоді я була б з Вами згодна) А розміщення посилань - це теж стандартна практика і часто одна з вимог самих партнерів. Пройдіть по інших блогах, які співпрацюють з цим чи іншими магазинами і переконаєтесь, що це не моя власна вигадка і явно не моя ідея.

      Видалити
    4. то нехай буде реклама раз ви так хочете! Взагалі як вам різниця до того який формат свого відгуку вибирає автор? У кожного свої особисті погляди на опис певного продукту, і не треба так категорично відстоювати свою думку і вважати що вона вірна!

      Видалити
  9. О да!!! Люблю его!! Немного восточный, интригующий...

    ВідповістиВидалити
  10. Обожаю розу в парфюмерии,с ароматом увы не знакома (пока что), но у меня как раз "розовый бум!"))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я б сказала, що троянда тут виражена делікатно і дуже вдало поєднана з іншими нотами, тому вона не вибивається нагору соло)
      А в мене піоновий бум через парфуми L'Occitane ^^

      Видалити
  11. интересный парфюм, красивые фото, я этой марки пока ничего не брала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я взагалі мало знайома з парфюмерією таких відомих брендів, але це - подарунок, який мене дуже втішив)

      Видалити
  12. Дякую Наталія за відгук, не тестила цей аромат, але по відгуку дуже сподобався))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що відгуки про аромати - це така штука настроєва більше, ніж фактологічна) Тому все треба спробувати самому)

      Видалити