пʼятниця, 17 квітня 2015 р.

Піна для ванни Oriflame Chocolate Dream / Oriflame Chocolate Dream Bubble Bath

Є засоби, які купуєш, бо вони потрібні і все таке) А є засоби, які використовувати зовсім не обов'язково, але вони здатні принести багато радості. От саме останні я доволі рідко купую сама. Взагалі, не пам'ятаю, щоб купувала собі гель для душу чи пінку для ванни. Тому сьогодні розповім про піну для ванни Oriflame Chocolate Dream, яку мені подарували цієї зими.

There always are some product you buy, because you need them) And there always are some products you don't have to use, but they can bring a lot of joy. The last ones I buy myself really rarely. In general, I can't remember me buying a shower gel or bath foam. So that today I'll tell about Oriflame Chocolate Dream Bubble Bath, which I was presented this winter.


Шоколадні смаки і аромати в косметиці - моя любов вже здавна. Тому піну я оцінила одразу ж подивившись на її "шоколадну" баночку з капкейками. Аромат у засобу доволі яскравий, солодкий і теплий. По консистенція пінка - яскравий напівпрозорий гель, який не зафарбовує воду, зате надає їй дуже приємного шоколадного аромату. Піни цей засіб дає насправді малувато - далеко до голлівудських фільмів, але дуже гарно розслабляє і піднімає настрій.


Chocolate flavors and fragrances in cosmetics are my pure love for a long time. So I've adored this foam immediately after looking at it's "chocolate" jar with cupcakes. The aroma of this foam is rather bright, sweet and warm. It's consistency is bright translucent gel, that doesn't paint a water, but gives it a very nice chocolate flavor. The product makes not really much foam - far from Hollywood movies, but it's very relaxing and uplifts a mood.


Баночки 300 мл мені вистачило надовго: я використовувала приблизно 2 кришечки засобу для одного прийому ванни. Так ми з цією піною і перезимували)

300 ml jars lasted long enough for me: I used about 2 caps of a foam for each bath. So we have've spent this winter together)


А ви любите використовувати піну для ванни? Які улюблені?
Do you like to use bubble bath? What are your favorites?

Піну для ванни Oriflame Chocolate Dream можна знайти в магазині Parfumeria.ua.

32 коментарі:

  1. Обожнюю ароматні пінки для ванної, це таке задоволення:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так)) По суті, в ароматах таких засобів і є основне задоволення від них)

      Видалити
  2. Люблю всякі піни та бомбочки)) це все Лаш винен)
    І от взимку у мене була піна для ванни Єдиноріг) от вона давала саме голівудську піну) я аж здивувалася) і треба лише 1/3 з цієї піни))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таак, Лаш в цій сфері - то просто чарівники якісь! Їхні пінки так піднімають настрій) І - що головне - піну дають!

      Видалити
  3. обожнюю всілякі прибамбаси для ванної) в мене вже і солі, і пінка, і намистинки є))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Намистинки - цього я ще не пробувала) Але на фото виглядають дуже симпатично)

      Видалити
  4. Я не пользуюсь пенами, только гелями для душа. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю, що піна - це таке миле доповнення, котра по суті не особливо потрібне, але - для настрою, для душі) Хоча я теж сама піни не купую - тільки дарують

      Видалити
  5. Такой симпатичный пузатый флакончик))

    ВідповістиВидалити
  6. Відповіді
    1. У меня только эта одна) Но она приятная)

      Видалити
  7. Мне кажется, нет ничего лучше для поднятия настроения, чем "вкусная" пенка ;)

    ВідповістиВидалити
  8. у Оріфлейм є дуже багато всіляких смаколиків для тіла, для душу. Я до сих пір насолоджуюсь ароматом їх зволожуючого засобу для сухих ділянок шкіри з шоколадом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене мало їхньої проудкції, але я добре пам'ятаю ванільний бальзамчик для губ - отоді в мене була любов!)

      Видалити
  9. Я редко принимаю ванну, но иногда очень хочется понежиться в пенной ванне)) Ната, спасибо за отзыв))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж рідко) Але іноді збирається багато гарних засобів для ванни і хочеться їх використати)

      Видалити
  10. не пользуюсь пеной для ванн, в основном использую соль, спасибо за подробный обзор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я сіль теж люблю) Хоча давно нічого собі не купувала такого)

      Видалити