понеділок, 13 квітня 2015 р.

Лак для нігтів Maybelline Colorama Vintage Leather #211

Іноді руки мої тягнуться до лаків, які мені не особливо подобаються, але в момент покупки я просто їх хочу - і крапка. Так сталося і з цією баночкою - лак для нігтів Maybelline Colorama Vintage Leather #211 дивний, але все ж я його придбала. А тепер покажу вам!

Sometimes my hands are drawn to nail polishes  I don't even like, but at the time of purchase I just want them and that's all. Similar thing hapend to this bottle - Maybelline Colorama Vintage Leather #211 nail polish is strange, but I still have bought it. And now I'll show it yo you!


 Цей лак належить до серії Vintage Leather, отож на нігтях очікувався ефект "під шкіру". Мене заінтригувала така обіцянка виробника, але Мейбеллін люблять нас тішити морем кольорів та різноманітних серій, тому є з чим проводити експерименти.

This laquer belongs to Vintage Leather series, so I was expecting some "leather" effects on my nails. I was intrigued by this promise of manufacturer, but Maybelline loves to entertain us with different colors and veriety of series, so there's always something to experiment with.


У баночці цей відтінок коричнево-рудуватий, на нігтях трохи темніший. Перший шар лягає просто в ролі напівпрозорої основи, а насичений і рівний колір дають 2-3 шари лаку. Що мене здивувало - він матовий і з невеликою кількістю напівпрозорих вкраплень, котрі мали б імітувати щось, але я поняття не маю що) Тим не менше покриття справді схоже на шкіру, але мені особисто не особливо сподобався цей лак - суто візуально. ТХ в нього непогані - він дуже швидко сохне, але укладати його треба акуратно, бо інакше будете мати напливи. Hа жаль, стійкістю цей лак не тішить - я стираю кінчики за день-два. Але топу не наношу, щоб не вбивати матовість. Ось такий вийшов експеримент.

This shade looks brown-reddish in a bottle, but slightly darker on the nails. The first layer is just as translucent base and only 2-3 layers of lacquer give saturated even color. What surprised me - it's matte and with a little translucent inclusions, that must be simulateing something, but I have no idea what) Still the coat looks pretty much similar to a leather, but I personally don't really like this polish - purely visual.  It's characteristics are quite good - it dries very quickly, but applu it carefully, because you can cause influx. Unfortunately, stability is not about this polish - I rub the tips in a day or two. But I don't put a top coat on, because I don't want to kill matte effect. So that's my experiment.




А як ви ставитесь до матових лаків?
What do you think of matte polishes?

Безліч лаків Maybelline Colorama можна придбати на сайті Parfumeria.ua


44 коментарі:

  1. у меня как то матовых лаков ещё и не было.Но этот оттенок приятный)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пробувала матові Одрі) Але хочеться ще щось з дорожчих лаків...

      Видалити
  2. Колір не поганий, але на нігтях наче полосами ліг

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є трохи( Його краще на безу наносити - тоді лягає рівненько)

      Видалити
  3. Теж такий хочу) Дивно, що темніший, ніж у баночці - зазвичай навпаки буває )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я хочу синій з цієї серії) ВІн такий темний і насичений!
      Так, я теж здивувалась, але маємо, що маємо, та і різниця не те, щоб дуже велика...

      Видалити
  4. К матовым лакам отношусь положительно) Симпатичный оттенок)

    ВідповістиВидалити
  5. Гарний відтінок) Люблю матові лаки, але оці дивні вкраплення я щось не дуже зрозуміла...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж, якщо чесно) Якось вони тут ні до чого(

      Видалити
  6. Nice color!!!
    Have a good week!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  7. Давно у меня не было матовых лаков, надо исправляться)) мне нравится такой эффект)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз їх доволі багато)) На нігтях цікавий ефект, так)

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Дякую) Щось мене потягнуло на такий коричневий)

      Видалити
  9. Wow beautiful colour! And yes, I'm loving that Avène product! :) Have a great week sweet!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Thank you^^
      Yess, Avene is very nice for skin care) So gentle and comfortable in use!

      Видалити
  10. Осіннй колір :). Мені подобаються матові лаки, з цієї серії маю 2 :)

    ВідповістиВидалити
  11. матовими давно не користувалась, полюбляю глянець)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж більше по глянцевих, але щось захотілось різноманітності)

      Видалити
  12. Симпатичный оттенок у лака. :):):)

    ВідповістиВидалити
  13. мне нравятся матовые лаки, но с ними тяжеловато в быту, например, когда моешь посуду, то быстро облазят края, вот это их минус, очень уж они нежные))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так) Я топовим глянцем їх не покриєш))

      Видалити
  14. спокойный оттеночек... на каждый день отлично!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) А ще я його з якимось ретро-образом бачу!

      Видалити