вівторок, 21 квітня 2015 р.

Бальзам для губ Maybelline Baby Lips Cherry Me / Maybelline Baby Lips Cherry Me Lip Balm

Про бальзами Baby Lips чули всі і писав кожен другий. Сьогодні напишу і я - про бальзам для губ Maybelline Baby Lips Cherry Me, який приїхав зі мною аж з Праги, бо на той момент в нас він ще не продавався)

Everybody have heard about Baby Lips Lip Balms and every second wrote about it. Today I'll join and write about Maybelline Baby Lips Cherry Me Lip Balm, which came with my from Prague, because it wasn't in purchase here, in Lviv at that moment yet.


Бальзам в соковитій помаранчевій тубі з червоними надписами - асоціюється з чимось підлітковим і веселим. Поняття не маю, чому я взяла саме цей бальзам з усієї серії - вибирала ж по кольору, а помаранчевий я не особливо люблю. Але позитивний стік тішить) Сам бальзам темно-малинового кольору і яскраво пахне смачною жуйкою часів мого дитинства.


Balm goes in a juicy orange tube with a red title - it associates with something teenage and fun. I can't get, why I've chosen this balm from all series - my choise was based on color and I don't really like orange. But such positive stick looks joyful) Lip balm itself has a dark strawberry shade and it smells as bubblegums of my childhood.


 При нанесенні бальзам надає губам ледь помітного малинового відтінку, підкреслюючи пігмент губ, а також створює такий любий моєму серцю "вологий" блиск. Дуже комфотний і приємний бальзам - губи виглядають доглянутими, зволоженими і привабливими завдяки підсиленню кольору, котра виглядає природним - це саме той випадок, коли "наче свої губи, тільки краще". А ще Baby Lips наноситься дуже тонким непомітним шаром і не створює відчуття "що це жирне в мене на губах?", як іноді буває з бальзамами. Загалом - я дуже задоволена.

When you apply it balm makes lips slightly purple, underlining the natural pigment, and also it gives a lovely "wet" gloss. This balm is very comfortable and nice - lips looks groomed, moisturized and attractive because of more intense color, which looks natural - it's exactly that case, when "as own nude lips, but better". And also Baby Lips applyes with a thin invisible layer and it doesn't make you feel like "What's so oily on my lips?", as some balms do. Overall - I'm very satisfied.


А вам подобаються ці бальзами? Які варто спробувати?
Do you like Baby Lips balms? Which ones are worth to try?

Бальзам для губ Maybelline Baby Lips Cherry Me можна придбати на сайті  Parfumeria.ua

42 коментарі:

  1. Какой милый, хочу попробовать его. :):):)

    ВідповістиВидалити
  2. интересный бальзамчик, хотелось бы попробовать :)

    ВідповістиВидалити
  3. В мене такий синій, зволожуючий. Хоча я не можу сказати, що він просто супер - звичайний бальзам. А от "супер" для мене - це натуральні :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені подобається в нього наявність відтінку і делікатність на губах) А натуральні - це, звичайно, любов-любов!

      Видалити
  4. Хочу попробовать голубенький, увлажняющий) Видела уже у нас в продаже..все никак руки не дойдут купить)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я хочу інші спробувати теж) Але розум мене зупиняє, коли згадую, скільки в мене вдома бальзамів)

      Видалити
  5. не люблю бальзамы именно из-за этот ощущения чего-то инородного на губах=))) Не пробовала ни один из них, но теперь знаю, что хороши=))) спасибо=)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, в порівнянні з іншими бальзамами, які я зараз використовую, покриття Baby Lips найменш відчутне і дуже делікатне)

      Видалити
  6. В ІМ косметики, яким я користуюсь, якраз лають "кольорові" бальзами цієї серії. Добре, що тобі сподобався)

    ВідповістиВидалити
  7. Я думаю, що враження від косметики - дуже індивідуальна річ, тому відгуки читаю з інтересом, але остаточно можу скласти враження, тільки якщо сама спробую засіб) А що таке ІМ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. абрівіатура - інтернет-магазин (тобто онлайновий)

      Видалити
  8. Не пробовала бальзамы этой серии, но внешне они очень привлекательны)) Ната, спасибо за подробности:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дизайни в них милі і такі яскраві, що руки самі тягнуться) І якщо подумати, то з вигляду все просто, але водночас дуже впізнавано та виділяється на тлі інших.

      Видалити
  9. Я свій отримала в коробочці краси, але все ніяк не спробую. За зиму купила декілька бальзамів поки використовую їх. Але тепер попробую скоріше:) Дякую за огляд:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А в мене в кожній сумочці по бальзаму XD Гарних експериментів!

      Видалити
  10. Aquele creme é muito bom!

    Sempre vejo esse balm nas farmácias, mas nunca comprei. Deve ser maravilhoso!

    Ótima terça, Nataly!

    Beijo! ^^

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Yes, it's pretty nice) Hoep you'll enjoy it too!

      Have a nice week, Amanda!

      Видалити
  11. Очень милая упаковка! А я бальзамами редко пользуюсь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да и очень узнаваемая) А я их коллекционирую))

      Видалити
  12. такий симпатичний бальзамчик. Треда і собі спробувати.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Симпатичність бальзамчика - одна з основних причин його покупки))

      Видалити
  13. А я більше прозорі бальзамчики люблю)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я і ті, й інші) Іноді бальзам заміняє блиск і виконує дві ролі)

      Видалити
  14. В мене є такий же, і ще зелений мятний. Купувала обивда в нас в Ватсонсі. Чула від дівчат, що наші бейбіліпси відрізняються від європейських і американських, хочу замовити з Європи для порівняння. На разі зелений однозначно сподобався більше, хоч він і безколірний, але легенький холодок і покриття неблискуче більше подобається...а цей хоч з кольором, він якийсь дуже глянцевий. В тебе на свотчі зовсім не так, може вони справді різні)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж неодноразово чула, що продукція для нашого ринку і європейського іноді суттєво відрізняється, навіть, якщо продукт один і той самий. Ну цей бальзам я привезла з Праги, треба буде якось купити в нас аналогічний і порівняти)

      Видалити
  15. очень милый весенний оттенок, спасибо за обзор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, можна ним замінити блиск в якомусь нюдовому макіяжі)

      Видалити
  16. Нежнятинка такая :) никак не доберусь до этих бальзамчиков)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про них так шуміли в інтернетах в свій час, що я думала, до них добрались вже всі-всі-всі))

      Видалити
  17. так много о них наслышана, а сама ни разу не пробовала)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От я власне тому й взяла, що багато всього чула й читала про ці бальзами)

      Видалити
  18. В мене є такий самий, дуже подобається! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він просто мі-мі-мі) Руки постійно до нього тягнуться)

      Видалити
  19. я люблю wet gloss... надо будет приобрести и себе такое чудо!
    спасибо за наводку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бальзамчики дуже приємні) Я хочу ще пару спробувати)

      Видалити