неділя, 12 квітня 2015 р.

Твердий парфум L'Occitane Піон / L'Occitane Pivoine Flora Solid Perfume

Це був дуже дивний та трішки фантастичний день. Дощовий Мюнхен, 3 січня, втома і раптовий погляд на вітрину магазину L'Occitane. Веселі продавчині, до котрих прийшли подруги і вони всі сміялись за касою, поки я перенюхала половину магазину. І врешті трохи магічна баночка аромату весни, котрий примушував забути про цей холодний дощовий день - твердий парфум L'Occitane Піон.

It was a very strange and a little fantastic day. Rainy Munich, 3rd of January, fatigue and unexpected look in the L'Occitane store window. Funny sellers, who met their friends and they all laughed at the cashier, while I smelled half of the store. Finally a little magical jar of spring scent, which forced to forget this cold rainy day - L'Occitane Pivoine Flora solid perfume.



 Інформація з сайту L'Occitane:
"Тепер ви можете завжди мати при собі наш класичний зелений, квітковий аромат Піон.
Аромат поєднує в собі ніжність піону з зеленими і деревними базовими нотами. Цей парфум умістив у собі аромат тисячі квітучих пелюстків піону. 
Містить екстракт піону з регіону Дром, Прованс.
Парфум не містить спирт і ідеально підходить для чутливої шкіри."

Info from L'Occitane site:
"Take along our classic green and floral fragrance with you throughout the day in the form of the Pivoine Flora Solid Perfume. 
Made with a peony extract from the Drôme region of Provence, this generous fragrance captures the intensity of a thousand peony petals that unfurl and bloom. It blends the delicacy of peonies with green top notes and a woody trail. "


Рожеве піонове щастя так привернуло мою увагу, що не було й мови про те, щоб вийти з магазину без маленької баночки. Отож, я взяла її з собою і залишилась дуже задоволена таким ароматним сувеніром з Мюнхена. Придивимось ближче? Сама баночка акуратна, біла з рельєфною квітковою кришечкою. Її легко відкривати, проте сама по собі вона не злітає, честь виробникам і хвала! Рельєфні пелюстки на кришечці виглядають дуже романтично, та й це той_самий рожевий, який я люблю. Відкриваємо!

Pink peony happiness caught my attention so much, that there was no way to get out of the store without this small jar. So I took it with me and was very satisfied with this fragrant souvenir from Munich. Let's consider closer? The jar is accurate, white with floral embossed lid. It is easy to open, but it doesn't take off by itself, thanks to designers! Embossed petals onthe lid look very romantic, and it's exactly the pink shade I do love. Let's open!



Парфум всередині прозоро-білий, нагадує застиглий віск. Дуже ароматний застиглий віск. Мені здається, що я стаю прихильником моноароматів: то ваніль, то ірис, то троянда... тепер-от - піон. З чим його порівняти? Навіть не знаю. Уявіть собі вечір квітня. Не наш холодний і часто грозовий, а південний, теплий квітень. Уявіть. Квітень і вечір, і повітря, рожеве, помаранчеве, вишневе, тепле-млосне після довгого дня тече по вулицях, по бруківці, по шибках, по карнизах, скрапує згадками про недавній дощ. У цьому вечорі є трохи вина, і багато-багато цвіту, і обов'язково шоколадні цукерки з солодкою посипкою. Ось така смакота цей Pivoine Flora! А ще він на диво стійкий, легкий і насичений. Однозначно любов!

Perfume is transparent white inside, resembling a frozen wax. Very flavorful frozen wax. I think I'm becoming a fan of mono fragrances: vanilla, then iris, then rose... and now - peony. What should I compare it with? I don't know. Imagine the evening of April. Not our cold and often rainy, but south, warm April. Imagine. April and evening, and the air, pink, orange, cherry, warm-languorous after a long day it flows in the streets, on the pavement, on the windows, on the roofs, it drops down with a memories of recent rain. This evening has a little wine, and lots of blossom and always chocolate sweets with tasty tops. That's how delicious is this Pivoine Flora! And it's surprisingly stable, light and rich. Definitely love!



А ви любите аромати L'Occitane? А їхню продукцію взагалі?
Do you like L'Occitane perfumes? Or their products in general?

Ціна в магазині L'Occitane у Мюнхені: 9 EUR за 10 гр. 

28 коментарів:

  1. Я у марки нiчого не пробувала. Як же теперь хочеться цей аромат. Я даже люблю пiони.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них ціла серія з піонами) Думаю, ти оціниш! Для мене це теж перший засіб L'Occitane, але я його дуже полюбила)

      Видалити
  2. Здорово, что в составе нет спирта и я люблю аромат пиона! Спасибо за такой красивый обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада, что понравилось) Я влюбилась в этот аромат сразу же))

      Видалити
  3. У меня когда-то были твердые духи от "Ив Роше") аромат сирени) Очень нравилось ими пользоваться.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У меня тоже! Только не сирень, а их аромат Evidense...) Хотя мне он не очень нравился, но сам формат твердого парфюма - да, да, да!

      Видалити
  4. А я никогда не пользовалась сухими духами, но, возможно это лишь потому, что я консервативна в выборе парфюма, если б моих любимчиков выпустили в таком формате, обязательно купила бы ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Я дуже полюбляю пiони, але цей аромат мене не зачарував((

    ВідповістиВидалити
  6. О піони, мої найулюбленіші квіти. Обожнюю їх аромат. Я ніколи не користувалася твердими парфумами. З Локсітана дещо мала, дуже подобався їх крем для рук.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я їх нещодавно полюбила - в Майстерні шоколаду на столику побачила) А цей бренд мене дуже цікавить, але я з ним тільки починаю знайомитись)

      Видалити
  7. Я обожнюю піон! В мене є твердий парфум Піон від Ів Роше, від нього болить голова. Вже і термін придатності закінчився, але такий чудовий аромат)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шкода, що він так впливає на голову) А я і не знала, що в Ів Роше є піоновий аромат!

      Видалити
  8. Дуже цікавий і практичний формат для аромату) Приємно, що можна з собою завжди носити улюблений запах і не боятись, що флакон розіб'ється))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, в плані зручності дуже круто! А що я любитель помандрувати, то мати улюблені парфуми під рукою - просто щастя!

      Видалити
  9. ни разу не пробовала такой вид парфюма)

    ВідповістиВидалити
  10. дуже цікавий продукт! зручно брати з собою у подорож та взагалі..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так) дуже мініатюрна коробочка і оформлення тішить)

      Видалити
  11. Так красиво описала,молодчинка! :) Полностью согласна с описанием, аромат-приятность. Увы в версии туалетной водички вообще не стойкий- мне подарили отливантик. ТОлько на вещах чуть подольше задерживается. Но может это и к лучшему-впереди лето- попробую в жару)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Думаю, влітку аромат буде яскравішим ще)

      Видалити
  12. очень удачно и красиво описан аромат... думаю мне бы такой тоже подошел

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, цей аромат дуже приваблює і водночас я певна, що він личить майже всім)

      Видалити