субота, 4 квітня 2015 р.

Lirene нормалізуючий розгладжуючий крем (нічний) для жирної та комбінованої шкіри / Lirene Normalizing mattifying cream (night) for oily and combination skin

Продовжую розповідати про косметику Лірен та мої враження від неї. Сьогодні в огляді - крем Lirene нормалізуючий розгладжуючий (нічний) для жирної та комбінованої шкіри. Враження у мене найпозитивніші, але подивимось на всі аспекти!

I keep on telling you about Lirene cosmetics and my impressions. Today's review - Lirene Normalizing mattifying cream (night) for oily and combination skin. I've got the most positive impressions now, but let's look throught all details!


Крем знаходиться в біло-фіолетовій коробочці - фіолетовим кольором відзначені у Лірен засоби для комбінованого типу шкіри, що дуже зручно, бо я люблю, якщо можна візуально швидко визначити, а що ж це за продукт - якщо вже знаєш про кольорові схеми марки)) Баночка лаконічна, була закрита мембраною - ще один вагомий плюс. Крем білий-білий, жирний і насичений, проте зберігає легку консистенцію, тому по шкірі розподіляється зручно та економно. Аромат характерний для продуктів Лірен, мені віддає трохи кислинкою і освіжає.


The cream goes is white and violet box - violet color marks Liren products for combination skin type, which is nice, because I love, when you can visually quickly determine, what kind of product it is - if you already know about color schemes of brand)) The jar is laconic and it was closed with membrane - another significant advantage. Cream is white, oily and rich, but keeps it's light texture, so you can apply it to the skin comfortable and economically. The flavor is typical for Liren products, it gives me a little sour and refreshing feeling.


Всмоктується він доволі швидко, одразу ж приносячи відчуття насиченості та зволоження, але без надміру та без перевантаження, як це іноді буває з нічними засобами догляду. Але найбільше мені подобається прокидатись після застосування цього крему - шкіра на дотик дуже м'яка, доглянута, гладенька, проте не вкрита надлишками жиру і матова - те, чого найбільше і хотілося. Загалом ефект мені дуже сподобався і я з задоволенням користуюсь цим кремом, а зранку з дзеркала на мене дивиться задоволене нічним доглядом обличчя)


It absorbes really quickly, immediately bringing a sense of saturation and moisture, but not too much, as sometimes happens with night care. But most of all I like to wake up after applying this cream - the skin is very soft to the touch, well-groomed, smooth, but not covered with oil and matt - what I wanted from this cream the most. Overall I liked the effect and I am pleased to use this cream, when every morning I see a face satisfied with a night care in the mirror)



А що у вас входить до маст-хев нічного догляду?
And what is your night care must-have? 

                                   Засоби надано для незалежного тестування компанією Lirene

26 коментарів:

  1. А моя жирноватая кожа подтверждает многолетними опытами, что нет такого крема, который сбалансирует жирную кожу, поэтому несколько последних лет доверяю лишь сывороткам и флюидам))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моя, мабуть, не настільки жирна, бо з кремами товаришує, хоча і перебірлива в них))

      Видалити
  2. Поки не користувалась засобами від Лірен, але цікаво спробувати. Я ж на ніч зазвичай наношу тільки гель алое, бо крем часом ліньки :(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А мені навпаки вранці буває ліньки, а ввечері - ритуал догляду, все таке))

      Видалити
  3. Наталя, дякую за огляд! Дуже сподобалось що крем легко всмоктується і не обтяжує шкіру. Обов"язково зверну на нього увагу )

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за огляд! Я як раз шукаю нічний засіб для обличчя, в мене шкіра жирна і трохи проблемна. Я зараз пеhейшла на аптечній долгляд, аkе і на Лірен поглядаю)
    А тобі не складно додати фото складу продукту, будьласочка ^^

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене догляд Авен наразі в фаворі, але наніч саме хочу більше зволоження - Лірен його дає)
      Завтра при денному світлі зроблю кадрик і додам його до посту!

      Видалити
  5. Sounds as a wonderful night care creme :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  6. Думаю, до моя шкiра була б задоволена вiд коему.

    ВідповістиВидалити
  7. Я частіше зволожуючим кремом Лірен на ніч користуюся:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я його не пробувала, але з моєю шкірою треба обережно зволожувати)

      Видалити
  8. Мне бы такой наверное подошел... Интересно попробовать. :):):)

    ВідповістиВидалити
  9. Я люблю на ночь использовать очень питательные средства, да еще и в паре с маслом и сывороткой)) Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я хочу спробувати сиворотки, але десь ближче до літа))

      Видалити
  10. Ничего от лирен так и не пробовала, хотя сейчас марка активно себя продвигает :) Тоже нравится различие средств по цветам ,когда знаешь что например фиолеровый- для жирной кожи,розовый для комби :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене наразі вельми позитивні враження про їхні засоби)
      Так, "кольорвоі" серії - зручнота!

      Видалити
  11. я очень редко пользуюсь кремами на ночь, достаточно просто протереть лицо мицелляркой, но если этот придает матовость, то для меня это огромный плюс, может попробую, спасибо))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я завжди ще чимось попри міцелярки-лосьйони користуюсь наніч) Бо міцелярка мені трохи стягує шкіру(

      Видалити