середа, 8 квітня 2015 р.

Lirene міцелярний демакіяж для очей 3в1 / Lirene Micellar Eye Make-up Remover 3in1

Нещодавно я вам розповідала про тестування дуже приємного молочка для демакіяжу від Лірен, а сьогодні в огляді інший засіб цього бренду - Lirene міцелярний демакіяж  для очей 3в1. Міцелярна вода - один з моїх улюблених методів знімати макіяж. Отож, я очікувала гарного очищення і від цього засобу, але він мене трохи розчарував. Але подивимось по порядку...

Recently I've told you about testing a very pleasant make-up removing milk from Liren, and now here's a review on the other product of this brand - Lirene Micellar Eye Make-up Remover 3in1. Micellar water is one of my favorite methods to remove make-up. So I was expecting a good cleaning from this item, but I was a little disappointed. But let's look closely...


Міцелярний демакіяж Лірен знаходиться в прозорій баночці 125 мл - мій улюблений формат в дорогу) Колір прозорий, запах косметичний, фактично невловимий. Особливий плюс за кришечку - її дизайн дуже вдалий та зручний, сотня плюсів дизайнерам баночок Лірен! На упаковці вказано, що міцелярка гіпоалергенна, делікатна та підходить для чутливої шкіри. Я з цим твердженням повністю згодна, бо при застосуванні не виникає ніякого дискомфорту, справді дуже ніжне очищення і м'яка дія. Не подразнює, не викликає відчуття сухості - все чудово.

Lirene micellar make up remover goes in a transparent bottle of 125 ml - my favorite format for the trips) Transparent color, cosmetic flavor, which is actually elusive. Especially plus for the lid - it's design is very good and comfortable, hundreds pluses for Liren jars designers! The bottle tells us, that micellar water is hypoallergenic, delicate and suitable for sensitive skin. I agree completely, because the application does not arise any discomfort, really very gentle and soft cleansing. Not irritating, does not cause dryness - everything is great!


Все чудово, крім власне зняття макіяжу. Засіб призначений для очей, але саме з очима він не дуже добре працює: тіні - це не проблема, а от олівець, туш чи підводка сильно розтираються і без зусиль їх не зняти. Я пробувала тримати спонж на шкірі подовше або просто очищати в кілька заходів також - тоді ефект кращий, але все одно хочеться після цього засобу протерти очі ще чимось. Тому якщо у вас макіяж очей складається з мінімуму продуктів чи чутлива шкіра, то цей міцелярний засіб вас влаштує, але прихильникам виразних стрілок краще спробувати щось потужніше)

Everything is great, except  makeup removing. The product is made for eyes cleansing , but it doesn't work quite well with eyes: eyeshadows are not a problem, but the pencil, mascara or eyeliner can't be easily removed with it. I tried to keep the sponge on the skin longer or cleaned in several steps too - then effect is better, but still I want to wipe eyes with another product after this micellar. So if your daily eye makeup consists of a minimum items or you've got a sensitive skin, this micellar remover will suit you, but lovers of eyeliner should better try something else)


А ви пробували цей міцелярний демакіяж Лірен?
Have you tried this Lirene Micellar Make-up Remover?

                                        Засоби надано для незалежного тестування компанією Lirene


26 коментарів:

  1. Була в мене мiцелярка вiд Лiрен, але iнша, менi подобалась/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я впевнена, що в них є засоби, які працюють краще за цей))

      Видалити
  2. Полностью согласна, с тушью и подводкой не справляется (

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отож, вона буде в мене в використанні влітку, коли мінімум макіяжу)

      Видалити
  3. дякую, що розповіла) Зараз в мене від Авене, цю теж було б цікаво спробувати.

    ВідповістиВидалити
  4. а я смываю макияж мицелляркой Биодерма, еще Авен есть, вполне устраивает, справляются с любым макияжем))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Біодерма мене цікавить, але я б взяла в них щось з догляду, а змивки частіше купую бюджетні)

      Видалити
  5. Спасибо за обзор! Я не знакома с таким средством. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені воно сподобалось найменше з засобів марки, які я пробувала((

      Видалити
  6. Потрібно щось спробувати з косметики по догляду за шкірою, я в них там міцелярну водичку з вітаміном С придивилися. Дякую за відгук, шкода, що цей засіб не зовсім справляється з обіцяними задачами.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені в них ББкрем дууже сподобався. Просто закохалась) А ця міцелярка могла б бути ефективнішою, так... Але маємо, що маємо)

      Видалити
  7. Я користувалася міцеляркою, мені подобалася:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Саме цією? Дивно, мені з нею якось не склалось зовсім)

      Видалити
  8. Міцеляркою від Лірен не користувалась, але нещодавно купила від Гараньєр - та зі своїми задачами справляється. Хотя я раніше не користувалась таким продуктом і це мій перший експеримент :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Гарньє я теж люблю) У них є така доволі популярна міцелярка в банці 400 мл - всі її дуже хвалять. Щоправда, моя улюблена - це міцелярка І Роше з серії Hydra Vegetal)

      Видалити
  9. Я маркой не пользовалась) Не видела в магазине)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Это польская марка) У нас она в прошлом году появилась, если я не ошыбаюсь)

      Видалити
  10. я из мицелярки только гарньер пробовала, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж є Гарньє і міцелярки, і тоніки... Деякі дуже вдалі!)

      Видалити
  11. спасибо за информацию! пока не пробовала эту, нравится Биодерма, SVR, Авен и LRP....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, а я з цих тільки Авен пробувала...) Треба буде ще якось поекспериментувати!

      Видалити