субота, 25 квітня 2015 р.

Garnier Essentials тонізуюча вода для обличчя для нормальної та змішаної шкіри / Garnier Essentials Toner Lotion with Vitamin for Normal to Combination Skin

У мене вдома завжди гора різних засобів для очищення шкіри - я в пошуках ідеалу) А сьогодні розповім вам про один зі своїх улюблених тоніків. У огляді  Garnier Essentials тонізуюча вода для обличчя для нормальної та змішаної шкіри, освіжаюча і дуже приємна. 

I've always got plenty of different skin cleansing prodeuct, because I look for the perfect one) And today I'll tell you about one of my fav toner lotions. Refreshing and very pleasant Garnier Essentials Toner Lotion with Vitamin for Normal to Combination Skin in review for today!


Тонік знаходиться в позитивній зеленій баночці 200 мл. Кришка стандартна для засобів Garnier, надійна і зручно набирати тонік - за це плюс. Сама водичка безбарвна, проте з дуже приємним ароматом - помітний екстракт винограду) Також у складі є вітамін В5. Виробник обіцяє освіжити шкіру та ефективно очистити. А екстракт винограду має боротися з токсинами.

Toner Lotion goes in a positive green bottle (200 ml). The lid is usual for Garnier products, reliable and comfortable in use - nice! The lotion itself is transparent, but with a very pleasant smell - you can feel a grape extract here) Also there's B5 vitamin. Manufacturer promises to refresh skin and clean it effectively. And grapes extract has to fight with the toxines also.


Тонік справді гарно виконує свої завдання. Після його застосування шкіра м'яка і відчуває свіжіть, чистоту і ніякої стягненості чи навпаки жиру на шкірі. Не знаю, щодо токсинів, але залишки тіней і туші водичка Garnier змиває успішно, тому я нерідко "добиваю" нею свій демакіяж, очищаю обличчя вранці або перед нанесенням макіяжу. Її аромат мене щоразу тішить, а економне використання дозволяє розтягнути одну баночку на кілька місяців, хоча я чергую її з іншими засобами і це теж грає свою роль. Загалом, наразі це мій улюблений засіб Garnier для очищення шкіри обличчя і я думаю повторити покупку)

Toner lotion really works well. After using it my skin is smooth, asoft and it feels refreshment, cleansing and no dryness or skin oil. I'm not sure about toxines, but Garnier lotion removes the last of maskara and eyeshadows very well. That's why I often finish my make-up removing with this lotion, also I use it to clean my face in the morning of before applying make-up. It's scent always brings me joy, and economical use allows to keep one bottle for a few month, but I love to mix it with other products too. overall this is my fav Garnier product for skin cleansing and I'm going to buy it again)


А ви знайомі з цим тоніком? Використовуєте засоби Гарньє для шкіри? Який ваш улюблений тонік?
Do you know this toner lotion? Do you use any Garnier products for skin? Which toner lotion is your fav?

Garnier Essentials тонізуюча вода для обличчя для нормальної та змішаної шкіри є у асортименті магазину Parfumeria.ua

30 коментарів:

  1. Цікавий тонік. Думаю, що мені підійде. Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тонік вдома завжди згодиться) Рада, що стала в нагоді!

      Видалити
  2. нужно попробовать,вообще люблю продукцию этой фирмы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж) Завжди на столі якийсь їхній засіб валяється)

      Видалити
  3. Был у меня такой пару лет назад, понравился.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У бренду такий широкий вибір, що завжди щось та впаде в око)

      Видалити
  4. Я купила міцелярку від гараньє, подобається, хоча поки не було змоги порівняти :) Взагалі до гараньє добре відношусь :)))
    Мій улюблений тонік з айхербу Thayers - дуже сподобався. Але зараз у мене від Біліти з мигдалем - теж досить не поганий :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О. міцелярка теж гарна) А про ці бренди я чула, але ще не користувалась їхніми засобами. Треба буде звернути увагу при нагоді)

      Видалити
  5. Наталю, дякую за огляд! Такого тоніку ще не тестувала )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він в мене один з улюблених по відчуттях))

      Видалити
  6. З тоніком не знайома, від Гарнье у мене ВВ крем, а улюблений засіб для шкіри - міцелярна вода Bioderma Hydrabio H2O (з блакинтним ковпачком)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я їхньої декоративної косметики не пробувала, тільки всякі змивки-тоніки-скраби) А Біодерма давно вже цікавить, але ніяк не почну знайомство.

      Видалити
  7. У Гарнье много хороших средств для очищения кожи. Я бы попробовала этот тоник, не дорогой и эффективный - что может быть лучше))

    ВідповістиВидалити
  8. Я не пробовала такой, теперь захотелось. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей тонік мені здався дуже приємним для шкіри)

      Видалити
  9. в мене був з трояндами, в рожевому флаконі для сухої шкіри, не поганий був тонік, але не ідеал)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, знайти б той ідеал..) Мені для сухої не треба, але для комбі осьц ей підійшов чудово!

      Видалити
  10. В мене щось було із цієї лінійки з виноградом, дуже класний запах)

    ВідповістиВидалити
  11. Надо попробовать, у меня есть только молочко с этой серии, которым вполне довольна)

    ВідповістиВидалити
  12. отличное средство! спасибо за наводку

    ВідповістиВидалити