вівторок, 7 квітня 2015 р.

Лак для нігтів Essie Nail Lacquer # 44 Bahama Mama

А знаєте, що? Я знайшла свою нову лакову любов) І, здається, любов ця буде міцною і довгою! Поспішаю розповісти вам про свою радість - лак для нігтів Essie Nail Lacquer # 44 Bahama Mama, який я виграла у розіграші у Evil_princeS.

And you know what? I've found my new laquer love) And it seems this love is going to be strong and long! I hasten to tell you about my joy - Essie Nail Lacquer # 44 Bahama Mama I won in Evil_princeS giveaway.


Квадратні баночки Essie неможливо не впізнати і не полюбити. Тому я була закохана в ці лаки ще заочно. Коли ж я відкрила баночку і спробувала пензлик - середньої довжини, проте доволі широкий і зі скругленими краями, то я прониклась цим лаком ще більше. А що він чудово лягає, самовирівнюється і ще й гарно сохне, то взагалі супер. Колір - фіолетова вишенька, котра виглядає в один шар желешкою, а в два дає вже гарне покриття. Стійкість теж гарна - кінчики почали затиратись на четвертий день. Загалом, я не можу натішитись цим лаком і ніжно його люблю!

It's impossible not to know and not to love square Essie bottles. So I was in love with these polishes even before I tried them. When I opened the bottle and tried a brush - medium length, but quite wide with rounded edges, I loved it even more And it applyes perfectly, also dries well, everything is super. Color - purple cherry, which looks jelly in a single layer and two layers make a good coat. Stability is also good - lasted until the fourth day. Overall, I can't get enough of this polish and I love it deeply!








А ви любите лаки Essie? ))
Do you like Essie laquers? ))

32 коментарі:

  1. лаков от Essie у меня нет,но оттенок этого мне нравится)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них просто огромная палитра цветов!)

      Видалити
  2. Вкусный оттенок, не пробовала еще лаки марки. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже рекомендую! Лак мене просто підкорив!)

      Видалити
  3. Касивый такой холодный малиновый! У меня такие цвета очень в ходу :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Агаа *__* У мене такі відтінки теж серед фаворитів!

      Видалити
  4. Шикарный оттенок марсала! Такой глубокий и насыщенный.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тренд года - он такой)) Спасибо за визит!

      Видалити
  5. Я обожаю такие оттенки, чаще всего именно такие и предпочитаю носить))
    Красивый маникюр, Ната!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене такі відтінки теж в фаворі) Хоча літом частіше щось яскраве вибираю)
      Дякую!

      Видалити
  6. VERY NICE COLOR :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  7. Відповіді
    1. Дуже гарний колiр. Обожнюю такi.

      Видалити
    2. Дякую) А ще цей лак дуже комфортний в нанесенні!

      Видалити
  8. Відповіді
    1. Я на них теж підсідаю потрохи) Який вартий уваги?)

      Видалити
  9. красивый оттенок, я такие люблю носить зимой, а летом поярче))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для мене такі відтінки взимку - маст-хев) А влітку завжди накуповую червоних лаків і пастелей!

      Видалити
  10. Подобається цей лак і лаки Essie взагалі! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, безумовно, стаю їхнім активним прихильником)

      Видалити