четвер, 2 квітня 2015 р.

Плитка для стемпінгу BP-10 + манікюр / BP-10 Stamping plate + manicure

Вже певний час я показую вам свої експерименти зі стемпінгом та плитками з чудового магазину BornPrettyStore. Сьогодні в огляді наразі улюблена та неймовірно фантастична плитка для стемпінгу BP-10 та пара манікюрів з нею.

For a while I keep showing you my experiments with stamping and plates frome awesome BornPrettyStore. Today in the review currently favorite and incredibly fantastic stamping plate BP-10 and a pair of manicures with it.


Плитка ВР-10 - морської тематики. І хоча я завжди далека від моря, та тут воно подане в формі фантастичних візерунків водоростей, мушель та морських зірок, які не можна не оцінити. На плиточці є кілька дрібних малюнків, котрі можна використати в ролі мініатюрного декору, а візерунок, котрий покриває більшу її половину, чудово підійде для дизайну цілої нігтьової пластини. Візерунки дуже гарно деталізовані - не можу намилуватись! До того ж навіть найдрібніші деталі чудово переносяться на ніготь. А зараз пропоную вам подивитись на те, що з цієї пластинкою вийшло у мене)


Stamping plate BP-10 has a marine theme. Although I was always far from the sea, here is appears is the form of fantastic patterns of algae, shells and starfish, that can't be not appreciated. Stamping pate has a several small pictures, that can be used as a miniature decoration, and pattern, which covers half of the plate, perfect for the complete design of a nail. All the patterns are very well detailed - I can't stop looking! Moreover, even the smallest details can be perfectly stamped to the nail. Now I will show you, what I've done with this plate!






Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)
                                    
                                 У експерименті №1 брали участь / Experiment tools: 


Лак-база / Base polish Maybelline Colorama Stripped Nudes #225

Лак для стемпінгу (який насправді не для стемпінгу, але маємо, що маємо)) / Stamping polish (which really is not for stamping, but we've got, what we've got)) - Odri #003

Плитка для стемпінгу/ Stamping plate ВР-10








У експерименті №2 брали участь / Experiment tools:
Лак-база / Base polishSally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear #175 Pucker Up
Лак для стемпінгу (який насправді не для стемпінгу, але маємо, що маємо)) / Stamping polish (which really is not for stamping, but we've got, what we've got)) Odri #003
                                      Плитка для стемпінгу/ Stamping plate ВР-10

Надалі я покажу вам інші дві плитки у використанні. Не обіцяю море-море варіацій, але по 2-3 візерунки обов'язково зроблю! До речі, всі читачі мого блогу можуть отримати 10% знижку у BornPrettyStore. Достатньо при оформленні замовленні ввести спеціальний код: MATG10. І буде вам щастя)

Later I'll show you the other two plates in use. I can't promice plenty of variations, but 2-3 patterns must go well! By the way, all my blog readers can get 10% discount in BornPrettyStore. Enter the special code to your order: MATG10. And be happy)

Продукти для стемпінгу надані для незалежного огляду магазином BornPrettyStore.

39 коментарів:

  1. Ваааау какой красивый узор! Особенно 1 вариант! Все никак не обзаведусь плитками :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, він мене просто підкорив) Дякую! Перший варіант думаю повторювати час від часу)
      Я планувала спробувати стемпінг, а тут якраз BornPrettyStore запропонували... і, як то кажуть, "понеслась"! XD

      Видалити
  2. дуже гарно.треба почитати що вона за штука стемплінг і з чим його їдять)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Цікава насправді штука, хоча я досі не освоїла все так гарно, як хотілося б

      Видалити
  3. Какая же все-таки классная плиточка, хотелось бы себе такую в коллекцию. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Анют, ну так ради интереса - а сколько их у тебя уже? ))

      Видалити
    2. Варта уваги, без сумніву) У мене це наразі улюблена)

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Дякую) Я сама цим варіантом "прониклась")

      Видалити
  5. ух ты, как мило получилось! оба варианта понравились ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Мені здається, що прогресую трішки))

      Видалити
  6. Цікаві візерунки) Мені все подобається)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, я від цих візерунків не можу відірватись))

      Видалити
  7. в тебе з кожного разу все краще й краще виходить) перший варіант дуже подобається, а для другого, на мою думку, занадто яскравий базовий лак, тому малюнок трохи губиться)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я очікувала в другому зробити гаряче поєднання чорного і червоного, але чорний трошки не захотів бути насиченим ((

      Видалити
  8. Классно вийшло:) Візерунки гарні:)

    ВідповістиВидалити
  9. Ната, тебе здорово удалось "приручить" стемпинг)))

    ВідповістиВидалити
  10. Great products! Have a great weekend and Happy Easter! :) Kisses

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже гарно. Я дивуюсь як можна зробити таку красу... Треба і собі спробувати стемпінг)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Насправді це доволі весело, але вимагає море акуратності, котрої мені часом не вистачає XD О, обов'язково спробуй при нагоді) Одразу стільки ідей для манікюру виникає!

      Видалити
  12. такие насыщенные узоры получились, очень красиво))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я думаю чорно-бежеві візерунки наразі будуть моїми супутниками частенько)

      Видалити
  13. Очень эффектные маникюры получились!

    ВідповістиВидалити
  14. Очень стильно смотрится, Натали, замечательный маникюр ^_^

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо)) Я в последнее время пробую много новых вариантов со стемпингом )

      Видалити