вівторок, 28 квітня 2015 р.

Маска для обличчя Beauty Formulas Deep Cleansing Seaweed Clay Mask

Час від часу купую собі щось для очищення обличчя від бренду Beauty Formulas. Сьогодні розповім свої враження від ще одного їхнього продукту: маска для обличчя Beauty Formulas Deep Cleansing Seaweed Clay Mask.

From time to time I buy something for face cleansing from Beauty Formulas brand. Today I'll tell about impressions from one of their products: Beauty Formulas Deep Cleansing Seaweed Clay Mask.


На жаль, на сайті виробника її вже немає, хоча на моєму тюбику написано, що використати до 2017 року. Ну, може зняли з випуску. Отож, будемо без опису. Але на самому тюбику зазначено, що маска повинна видаляти надлишки жиру, змертвілі клітини і розблоковувати пори. А також вона має детоксифікуючі властивості.

Unfortunately, there is no this product on the site of manufacturer, although my tube should be used till 2017. Well, maybe they don't produce it anymore. Therefore we won't have any description. But the tube information says, that the mask has to remove oil, gangrenous cells and unblock pores. And it has also some detoxic properties.


Маска в доволі великому (100 мл) тюбику з морськими візерунками. Пахне концентровано теж чимось середнім між морською сіллю та пральним порошком. По кoнсистенції вона доволі густа, світлого сіро-блакитного кольору - по дому бажано не ходити і родичів не лякати обличчям аватара) Гарно рівномірно наноситься і доволі швидко підсихає на обличчі. Тримати треба хвилин 10-15, потім змити водою - теж легко змивається, ніяких претензій.

The mask goes in a quite big (100 ml) tube with the sea patterns. It smells intense with something among sae salt and washing powder. The mask has quite thick consistency and light grey-blue shade - you'd better not to walk around the house with it and not to scare your family. It applyes nice and quite quickly dries on a skin. You have to wait 10-15 minutes and then remove it with water - it removes easily too, no problems.


Пост-ефекти: моя шкіра відчуває великий притік свіжості, забуває про жирний блиск на короткий період часу після змивання засобу. З мінусів - маска трохи пересушує шкіру, що не є добре, але це вже річ індивідуальна. Одразу після неї хочеться нанести побільше зволожуючого крему, що я і роблю. На жаль, якщо у вас є якісь запалення чи почервоніння, то вони стануть лише помітнішими після цієї маски. Тому краще не експериментувати в моменти, коли шкіра чимось невдоволена. Ніякого оздоровчого ефекту на шкірі я не помітила, хоча користувалась нею доволі довгий період. Засіб використовується економно - ще один плюс. Мені особисто трохи не підійшла, але думаю, ця маска знайде і своїх прихильників.

Post-effects: my skin feels great inflow of freshness, forgets about oily shine for a short period of time after removing of mask. Minuses - mask overdries skin a little bit, which is not nice, but this is individual thing. Just after this product I want to put on more moisturizing cream, and that's what I usually do. Unfortunately, if you have some blemish or redness, they will become even more visible after this mask. So you'd better not do any experiments with it, if your skin is not satisfied with something. And no healing effects on my skin, even if I've been using it for a long time. One more plus is, that mask uses economically. Personally fom me it was not very useful, but I think this mask will find it's fans.

Ціна в мережі Watsons: близько 30 UAH за 100 мл.

24 коментарі:

  1. Дякую за відгук! Вперше чую про таку косметичну марку. Здається це "ватсонська" фірма? Я зараз маски замінила олійками, та інколи користуюсь сивороткою Лаш, якщо вже шкіра обличчя дуже в плачевному стані.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, вона саме з Watsons) Доволі багато догляду від цієї марки бачила в них на стендах, ну і вони бюджетні.
      Сиворотку я б спробувала, треба буде подивитись в магазинчику LUSH)

      Видалити
  2. Зацікавила) Ще не зустрічала таку марку.

    ВідповістиВидалити
  3. Я полюбляю заходити в Ватсонс, тим паче що у Тернополі крім нього подібних магазинів немає... Цю маску не зустрічала (а може не звертала увагу), але в мене є така ж з грязюкою (коричневий тюбік) - якась теж ні те ні се, і змивати приходиться міцеляркою, бо інакше залишаєтся на шкірі... Хоча в мене є кілька мастхевів з Ватсонса, і гелі алое з цієї серії :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я брала засоби Beauty Formulas на хвилі настрою до експериментів - бо бюджетно і вибір гарний. Але так, теж не знайшла наразі нічого, що хотілося б повторити.

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Ага, але взагалі я навряд чи рекомендувала б цю маску комусь)

      Видалити
  5. Цікава маска, я б з задоволенням спробувала, треба провідати Ватсонс:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У них останнім часом багато нових брендів)

      Видалити
  6. Не помічала таку маску в Ватсонсі, хоча це мій улюблений магазин.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може, у них не всюди є засоби Beauty Formulas, не знаю)

      Видалити
  7. Хочу спробувати цю масочку) Не бачила її раніше

    ВідповістиВидалити
  8. мой коммент не по тебе, но все же... спасибо вам огромное за двойной перевод - я второй месяц активно изучаю английский и ваши посты для меня очень актуальны!
    еще раз СПАСИБО!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже рада, що мої пости можуть принести й таку користь) Моя англійська не бездоганна і я часто довго шукаю варіанти того, як краще перекласти щось специфічне з б'юті-термінології, але сподіваюсь вдосконалитись і краще писати двома мовами ^^

      Видалити