понеділок, 2 березня 2015 р.

Ірисовий зволожуючий крем для обличчя Weleda

Продовжую своє знайомство з косметикою Weleda - у попередніх постах я писала про засоби для тіла, а сьогодні розповім вам про Ірисовий зволожуючий крем для обличчя.



Опис з сайту Weleda:
"Ніжний, дуже легкий крем на основі олії жожоба і бджолиного воску призначений для підтримки балансу вологи і жирів шкіри обличчя, забезпечує натуральне зволоження шкіри. Завдяки легкій кремовій основі легко розподіляється, швидко вбирається в шкіру і надовго зберігає її вологість. Не закупорює пори, при цьому створює необхідний захист. Шкіра стає більш здоровою, оксамитовою, свіжою і гладкою. Ідеально підходить як основа під макіяж.

Ніжне масло жожоба дуже добре вбирається в шкіру і захищає її від втрати вологи, доглядає за нею, сприяє підтримці природних функцій шкіри, роблячи її свіжою, здоровою, гладкою на дотик. Завдяки екстракту календули ірисовий зволожуючий крем може застосовуватися для догляду за проблемною молодою шкірою вранці і ввечері."



У Weleda є кілька серій засобів для обличчя - в залежності від віку. Ірисова серія розрахована на молоду шкіру - 20+ років. Окрім зволожуючого крему до цієї серії входить денний та нічний крем, а також маска. Колір серії - фіолетовий, тому всі упаковки виконані саме на поєданні цього кольору з білим - мені дуже подобається такий делікатний дизайн.


Відкриваємо коробочку! Всередині - детальна інструкція до застосування і сам крем в фіолетовому тюбику. Зручний об'єм - 30 мл - і в дорогу взяти, і в сумочку покласти. Ну і я дуже люблю креми в тюбиках, бо це більш гігієнічно - не потрібно набирати продукт пальцями. Крем по консистенції доволі рідкий і легкий - мабуть, один з найлегших кремів, котрі в мене були взагалі. Аромат теж легкий і приємний, чисто-ірисовий, краплю солодкавий, вельми сподобався. Оскільки у мене шкіра, котра схильна до жирності, то я потребую дуже-дуже мало  зволожуючого крему - інакше виникає відчуття маски на лиці і взагалі шкіра почувається перевантаженою.


Отож, наношу цей потрібний мінімум на шкіру і він просто моментально всмоктується, не залишаючи ні жирної плівки, ні неприємних ефектів. З позитивів: шкіра "оживає", одразу стає більш делікатною та гладкою на дотик. Після тривалішого використання помітне живлення та пом'якшення, до того ж зручніше наносити макіяж. Здається, з цим кремом я почала розуміти, що таке "здорове сяйво" шкіри, бо до того знала лише жирне) Думаю, власники нормальної та сухої шкіри оцінять цей засіб навіть більше, ніж я.

Ціна на сайті Weleda: 321 UAH за 30 мл.

А ви знайомі з продукцією цього бренду? Які враження?

Засіб надано для незалежного тестування маркою Weleda

38 коментарів:

  1. Наталко,дякую за огляд! Кремами не користуюся, тому що шкiра дуже схильна до жирностi, але Веледу дуже полюбила останнiм часом! У них просто дивовижнi засоби!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене теж трохи проблем з жирністю, але при правильній кількості крему все гаразд) А що ти використовуєш як альтернативу?)

      Видалити
  2. Really interesting review...thx for sharing dear! Have a great week!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Не знакома с маркой, интересно было бы попробовать такой крем. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марка дуже достойна) І крем приємний - навіть моя комбінована шкіра оцінила його)

      Видалити
  4. Не знайома з маркою, але, думаю, якщо починати знайомство, то саме з цього крему)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Як варіант) Моє знайомство вийшло вдалим)

      Видалити
  5. привет! лови награду от меня http://evil-princes.blogspot.com/2015/03/the-liebster-blog-award.html
    буду ждать ответы =)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт! Ловлю, дякую!) На днях напишу пост з усіма новими нагородами))

      Видалити
  6. Люблю ирисы) И крем такой попробовала бы)

    ВідповістиВидалити
  7. У мене ірисовій нічний крем) Мені він подобається, але для моеї шкіри занадто поживний. Хоча це і не мінус.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Було б цікаво спробувати х в тандемі - на сайті написано, що так наче можна поєднувати. Ну, я з цим теж спочатку "переборщила", але потім зрозуміла, що моїй шкірі треба дуууже мало такого крему - зате вистачить на довше!

      Видалити
  8. Мне бы такой только для кожи 30+ :)
    Спасибр за интересный обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У Веледи для шкіри 30+ трояндова серія є))
      Завжди рада поділитись враженнями!

      Видалити
  9. цікавий крем) дуже багато позитивних відгуків щодо цієї марки))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, дуже приємний) Взагалі, мені наразі сподобалось все, що я спробувала)

      Видалити
  10. Great review!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за огляд, було цікаво почитати, хоч і не моя вікова категорія))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Завжди рада) У них є серії для кожної вікової категорії))

      Видалити
  12. У тебя столько отзывов на марку, а я еще ничего не пробовала :\ надо срочно исправлять. Осталось подобрать крем для жирной кожи:)) А дизайн очень классный, такой минималистский и мой любимый фиолетовый цвет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та для мене це взагалі перше знайомство з їхніми засобами)
      Думаю, для жирної шкіри треба трооошки менш насичений крем. А дизайни так) Мені взагалі дуже подобається таке кольорове рішення)

      Видалити
  13. очень хорошо отношусь к этой марке, спасибо Наташ за совет)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені теж їхні засоби сподобались)) Завжди будь ласка)

      Видалити
  14. Дуже цікавий крем))
    Треба повертатися до цієї фірми))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Влітку він убде для моєї шкіри надто насиченим, а от зараз - саме воно!)

      Видалити
  15. Обожаю Веледу, и хочу попробовать Ирисовую серию )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. За всю серію не скажу, але цей крем дуже приємний)

      Видалити
  16. Я чомусь думала, що ця серія для більш дорослої шкіри. Тепер можу її спробувати)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ця ні, а от трояндова вже для 30+... ну і так далі) Гарних експериментів!

      Видалити
  17. интересный кремчик, с маркой не знакома, интересно попробовать)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Крем дуже приємний) Марка натуральна, якісна - рекомендую!

      Видалити