понеділок, 16 березня 2015 р.

Тіні для очей Sweetscents Midnight Burgundy & Vanilla Matte від магазину Magic Minerals

Мінеральна косметика, якщо вірити інтернетам, - дуже хороша і приємна для шкіри річ, котра і доглядає, і не шкодить, і взагалі 100% натуральність. Природно, що мені дуже хотілось на собі перевірити все, що про неї кажуть. І коли з'явилась така нагода завдяки магазину Magic Minerals, то я з радістю нею скористалась. Сьогодні розповім, як почалось моє знайомство з мінеральною косметикою - в огляді тіні для очей Sweetscents у відтінках Midnight Burgundy & Vanilla Matte.

Почну з мого однозначного фаворита - Midnight Burgundy. Я хотіла для знайомства з мінералами замовити всього потрошки, тому тіні взяла в баночках-пробниках - зовсім крихітні і маленькі, але... самі знаєте, як повільно тіні використовуються. Тому я задоволена вибором) Отож, на упаковці є наклейка, котра повідомляє, а що ж це за відтінок у нас в руках. Баночка надійно закручується, але все ж я б не рекомендувала її особливо перевертати, бо тіні мають властивість розсипатись і забиватись між самою баночкою та кришечкою.


Відтінок Midnight Burgundy - це магія. Мерехтливий, як сотні галактик, соковитий винний фіолет, темний-темний і насичений - все, як я люблю. Колір в баночці настільки неймовірний, що словами не передати)) На очі я його наносила ретельно, "набиваючи", нашаровуючи і розтушовуючи. Милувалась, як відтінок з напівпрозорого фіалково-сірого туману переходить саме в це темне вино. Колір, як на мене, більше хилиться в холодну палітру, але це залежить від освітлення. На жаль, мерехтіння дуже помірне і не таке красиве, як у баночці, але все одно ці тіні мене підкорили і я тепер їх ніжно люблю.


Midnight Burgundy носиться цілком непогано - за день тіні трохи втрачають яскравість, але все ще залишаються на очах. Не сподобались їхні спроби зібратись у складочці повіки, хоч я і наносила на базу. Наступного разу спробую краще пропрацювати цю зону і подивлюсь на результат. У всьому ж іншому тіні просто чудові і я вже шкодую, що взяла таку маленьку баночку.


Vanilla Matte - цілком собі універсальний, чисто-ванільний колір. Без шиммеру, тільки матовість. Добре підодить, мабуть, для будь-якого макіяжу, адже світлий матовий відтінок завжди пригодиться. Можна розтушувати взагалі до повноїт невидимості, можна нашарувати для активнішого світлого кольору. Не викликає такого захоплення, як Midnight Burgundy, але теж цілком-цілком симпатично виглядає. Носиться гарно. Втім, тон такий світлий, що навіть, якщо він трохи осипається, то це непомітно.


Вердикт: тіні достойні, дуже красиві і приємні. Рекомендую тільки акуратно їх наносити, бо ж вони дууже гарно подрібнені, тому можна легко натрусити надлишок з пензля собі по щоках)

Обидва відтінки поєднані в одному макіяжі:


Фото опубликовано Nataly (@rinoa_light_leonhart)


А ви користуєтесь мінеральною косметикою? Які враження/улюбленці?

Ціна в магазині Magic Mineral: 25 UAH за баночку-пробник.

Засоби надані для незалежного тестування магазином magicminerals.com.ua

40 коментарів:

  1. тобі дуже пасує такий відтінок, мінеральною косметикою користуюсь рідко, але хочу розширити ассортимент на своєму столику)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я сама в нього закохалась)
      А що ти можеш порадити з неї?

      Видалити
  2. гарні тіні! і ціна мені сподобалась !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, і мені) Щоправда, ця баночка вважається пробником, але як на мене її вистачить далеко не на один, і навіть не на 21 макіяж) Мінеральні тіні дужее економні.

      Видалити
  3. Какие красивые оттенки у теней... Не пробовала еще минеральные тени. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І не кажи) І це я ще фотографувати не вмію, а в реальності вони крутезні))

      Видалити
  4. Чудові тіні. Обожнюю мінеральну косметику.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) В мене любов до неї тільки починається))

      Видалити
  5. я ещё до минеральной косметики не дошла,но тени смотрятся симпатично

    ВідповістиВидалити
  6. Оооо! Мінералка! Обожнюю... У мене мінеральніх тіней купа банок... Останнім часом теж брала у фирмі пробника. Цей бургунді дуже красивий, тре подивитись - у мене вроді шось схоже є, але назва шось з Клеопатрою з'вязане. Теж люблю такі складні відтінки. Взагалі мінеральна косметика це "вещь" - терміну придатності не має, розходується супер-єкономічно, ціна помірна, не викликає алергії...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які твої улюблені?) Я так розумію, що такого пробника вистачить ще ого-го)) бургунді чудовий! Клеопатру не бачила, треба погортати сайт Magic Minerals)
      Я оцінила її якості) От тільки один мінус - не пчихати поруч з баночкою)

      Видалити
    2. Аха-ха, "не пчіхати" - це в точку!! В мене баночок 20 мабудь, всякі-різні. Я на mineralcare завжди купувала. Мені подобаються віддінки Serengeti Face value cosmetics (це в складку просто шик, такі "таупові", класні), Шервуд Heavenly (AF) Mineral Makeup (такі складно-зелені, теж дуже цікавий відтінок). зара всіх і не згадаю - ще не перевезла їх з Харкова (я їх влітку люблю використовувати). Тре буде їх забрати і написати постика, бо там багато класних. Я взагалі дуже мінералку люблю - влітку для мене це спасіння - пудру нанесла, троха румян, тіні і побігла. Головне - комфортно! Немає відчуття, що на обличчі купа слоїв косметики.

      Видалити
    3. Клас-клас-клас )) Дякую за поради) Всі ці відтінки обов'язково перегляну) Я теж думаю, що вона має бути дуже приємною влітку. Тим більше в спеку іноді не хочеться навіть мінімального мейку робити, а з такими легкими засобами буде куди приємніша ситуація. Я так іноді зараз малююсь-малююсь, красу влаштовую, а потім подивлюсь в дзеркало на це нашарування косметики і думаю, що та ну його, хочу щось простіше))

      Видалити
  7. Класнi вiдтiнки, Наталко! Я люблю цей магазин, але частiше там по пензлям гуляю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!) Ох, мены необхідні нові пензлі... але в кращі економічні часи)

      Видалити
    2. Перепрошую, що влізаю зі своїма 5ма копійками, але маю порадити дуже гарні пензлі - Irisk! Колись надибала їх у Харкові. Так от, не дорогі (17-20 грн були до обвалу гривні, зара може троха дорожчі) і якісні. Тож якщо побачите - зверніть увагу. Експлуатуються на відмінно - моїм десь вже років 3-4 постійного використання і як нові. Є синтетичні, є натуральні. :))

      Видалити
    3. Дякую за рекомендацію) Пошукаю їх в нас) Якщо чесно, я не дуже дивилась за пензлями в офф-лайн магазинах - тільки в інтернеті)

      Видалити
  8. Looks really good! I like it :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    ВідповістиВидалити
  9. В макияже тени очень здорово смотрятся!
    главное не чихнуть)) это да))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, мені дуже сподобалось з ними працювати))
      О, і на вітрі на фотографувати!

      Видалити
  10. Симпатичні тіні і макіяж дуже крутий - очі просто кавай-кавай (такі великі і виразні)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Я чую, що то будуть мої "тіні весни"))

      Видалити
  11. Ще не користувалася мінеральною косметикою, приваблює її натуральність і ціна

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я тільки почала з нею знайомитись, але тіні дуже приємні)

      Видалити
  12. Натали, я тоже знакома с их тенюшками, у меня были пробники в пакетике. Так вот 1 пакетика на месяц хватило, они оч экономные

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, взагалі чудово) Тіні, звичайно, не закінчуються ніколи, як подейкуюсь в блогах, але приємно, коли вони економні)

      Видалити
  13. дуже гарні відтінки) а я з мінеральною косметикою все ніяк не потоваришую))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я в них закохалась) А чому не товаришуєш?)

      Видалити
  14. Классный макияж получился) я тоже в этом магазине закупалась пару раз- я была поражена что тени выходят ну очень не дорого и такое качество:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, вельми вигідні покупки і такі красивенні))

      Видалити
  15. очень красивый макияжик!!!
    тенюшки понравились!

    ВідповістиВидалити
  16. Натик очень красивый макияж! тени отличные)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)) Обожнюю робити мейк-ап, може з часом буду більше фото постити! А тіні чудові, так)

      Видалити