пʼятниця, 27 березня 2015 р.

Лак для нігтів Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear #175 Pucker Up nail polish

Пам'ятаєте, я на днях скаржилась на вередливий лак для нігтів Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear #330 Grey Area? Так ось, сьогодні я розповідаю про лак для нігтів Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear #175 Pucker Up і він - любов з першого погляду! І він абсолютно змінив мій погляд на цю серію) В кращий бік, звичайно!

Do you remember I recently complained about capricious nail polish Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear # 330 Grey Area? So today I'll tell you about nail polish Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear # 175 Pucker Up, because it was love at first sight! It changed my view on this series completely ) For the better, of course!

Закохалась я в цей соковитий червоний одразу і безповоротно: побачила баночку, схопила її і понесла на касу з твердим переконанням, що червоний лак - необхіден всім! Купила) Відкрила. Оцінила. При використанні Grey Area пензлик мені видався надто вузьким, а з Pucker Up - він бездоганний. Пройдемось по ТХ?

I fell in love with this juicy red once and for all: I saw a bottle, grabbed it and carried to the cashier with the great conviction, that red polish in needed for all! I bought it) Opened. Rated. When I was using Grey Area polish, brush seemed too narrow to me, but with Pucker Up it's flawless. Let's looks at the characteristics?


В баночці лак - відверто червоний, гарячий, сонячний. На нігтях - в один шар така собі желешка, теж сонячна, але поки що напівпрозора, з холодним підтоном в синій. Другий шар виправляє ситуацію - приємна напівпрозорість майже зникає і лак лежить соковито-червоним покриттям, рівномірно і без неприємностей. При нанесення треба бути уважним - лак дуже рідкий, я собі спочатку всю кутикулу залила) Але попри це - він суцільне задоволення. І сохне гарно. І глянець розкішний. Любов!

The polish in a bottle looks frankly red, hot and sunny. On the nails - in a single layer it looks such a jelly, also sunny, but still translucent, with a cold blue undertone. The second layer corrects the situation - nice translucency almost disappears and the lacquer becomes lush red coat, steady and without any troubles. Be careful, when applying - this lacquer is very liquid, first time I've flooded all my cuticle with it) Despite this - it's deep pleasure. And dries well. And gorgeous gloss. Love it!





Стійкість - 3-4 дні з топом. Носитиму і тішитимусь тому, як він "горить" на весняному сонці)

Stability - 3-4 days with top coat. I'll wear it and be happy watching it "burns" in the spring sunshine)

А ви любите лаки Sally Hansen?
Do you like Sally Hansen polishes?

Широкий асортимент лаків Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear можна знайти на сайті  Parfumeria.ua

26 коментарів:

  1. Який гарний! Дуже соковитий колір! Я люблю лаки СХ, особливо МіраклГель ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вже вдруге його ношу без перерви, бо не можу намилуватись)) МікарлГель не пробувала, але цей лак повернув мені віру в Саллі Хансен!

      Видалити
  2. А в мене не сталося любовi з цими лаками(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У мене з першої спроби не склалось, бо лак трапився якийсь нікудишній, але цей - просто чудонько)

      Видалити
  3. Обожнюю червонi лаки. Даже гарно:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Який твій улюблений?
      Я теж прихильник червоних, хоча ансправді ношу їх доволі рідко, бов магазині рука завжди тягнеться до якихось цікавих відтінків)

      Видалити
  4. Розкішний колір! Теж нещодавно придбала червоний лак.Це мій перший червоний))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Перший червоний? Ого) З почином тебе! А який?
      У мене перші червоні - це міні-лаки Yves Rocher

      Видалити
  5. Очень люблю подобные красные оттенки - и в пир, и в мир)))

    ВідповістиВидалити
  6. Клас) такий апетитний відтінок)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Він мене підкорив з першого нанесення!

      Видалити
  7. такий весняний яскравий колір, люблю такі відтінки))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я також їхній прихильник) Нещодаво пдістала свої вишневі джинси, то все частіше тягнусь до червого-вишневих лаків!

      Видалити