неділя, 15 березня 2015 р.

Лак для нігтів Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear #330 Grey Area

Лаки Sally Hansen я хотіла з того самого моменту, як побачила їх у нас в продажу. А потім ще начиталась блогів та надивилась свотчів - і зрозуміла, що мені просто необхідно спробувати. Сьогодні розповім вам про мій перший лак для нігтів Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear #330 Grey Area.


 Попри свою назву цей лак сірим не виглядає - скоріше щось таке сіро-коричневе і з вкрапленнями лілового. При тому в залежності від совітлення змінюється і сприйняття)) В баночці він дуже симпатичний! Сама баночка висока, з довгим тонким пензликом - більш-менш зручно, але я надаю перевагу коротшим і ширшим пензлям. Але - тут не вибирати ж)


Сказу чесно, ТХ цього лаку мене трохи розчарували. Він насичений, яскравий, з розкішним глянцем - це плюс. Він надто густий, володіє майжу нульовим самовирівнюванням і укласти його акуратно - це завдання не з легких) Але заради такого шикарного глянцю варто постаратись.



На жаль, окрім чудового глянцю, помітні і бульбашки((

Я наношу його в два шари - густина та насиченість дозволяють. Втім, я б рекомендувала старатись наносити його якомога тоншим шаром, бо якщо перестаратись, то бульбашки дуже швидко з'являються на нашому сяючому покритті - і все тут. Завдяки глянцевому фінішу носити цей лак можна і без топу, але я додаю його, щоб подовжити стійкість. Втім, ця серія Sally Hansen Hard as Nails Xtreme саме призначена для довготривалого носіння - він чудово виглядає і за 4 дні, на 5-ий можна помітити стирання кінчиків - якщо дуже постаратись.



Нарешті сонячна погода! Нарешті я можу нормально сфотографувати нігтіііі!

Загалом, цей лак дуже тішить візуально, але ж він і вередливий! У мене є ще один відтінок з цієї серії - сподіваюсь, що він поводитиметься краще))

+ бонусне фото: мій новий браслетик з Accessorize, подарунок до 8 березня. Обожнюю бірюзовий *__* 


А ви любите лаки Sally Hansen?

Широкий асортимент лаків Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear можна знайти на сайті  Parfumeria.ua

28 коментарів:

  1. У меня были пару лаков из этой серии - нравились :)

    ВідповістиВидалити
  2. Мне нравятся лаки от Sally,тоже есть парочка.
    Твой оттенок мне тоже понравился)))

    ВідповістиВидалити
  3. Відповіді
    1. Ага, він подобається мені в сонячну погоду)

      Видалити
  4. Конкретно ця серія мені не те щоб не подобається, радше не вікликає захвату та бажання скуповувати ці лаки) Маю 4 штуки із них.
    А от серія Complette Salon Manicure мені набагато більше сподобалась, і в плані якості, і в плані кольорів.
    Твій екземпляр гарний, люблю такі відтінки)
    І запрошую тебе до мого розіграшу в блог, надіюсь тобі буде цікаво ^^ http://madmoonpolish.blogspot.com/2015/03/giveaway-alpstories-madmoonnailpolish.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я взяла ще один, червоний цієї серії, але не пробувала) Іншу серію теж хочу спробувати, особливо, якщо якість краща. Бо цей алк мене трохи дратує))

      Окі, зазирну!

      Видалити
  5. Відповіді
    1. Дякую)) Я з цим лаком трохи помучилась, поки вийшло щось придатне для фотографування))

      Видалити
  6. Відтінок гарний, але от вередливість, це мінус)
    Шкода))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, його поведінка перекриває плюси( В мене є ще відтінок з цієї серії - буду пробувати його, може кращим виявиться!

      Видалити
  7. Я не знакома с лаками марки, красивый оттенок. :):):)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) конкретно цей відтінок - вередливий страх!

      Видалити
  8. Симпатичный браслет! и лаки от Салли люблю ;) Правда, давно у меня их не было.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо) Я раньше просто обожала Accessorize, сейчас уже "остыла", но вот такая милота всегда радует)
      А у меня это только знакомство с Sally Hansen. Впечатления 50 на 50 =\

      Видалити
  9. Гарний лачок! Але погоджусь з Ірою, мені компліт салон все ж більше подобається)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Я думаю і їх спробувати) Цю серію взяла, бо спокусилась на "укріплення" і дешевшу ціну)

      Видалити
  10. Відповіді
    1. Ага, і от сумно, бо колір і глянець мені дуже подобаються(

      Видалити
  11. Гарний відтінок, жаль що ТХ не на висоті (може він залежався на полицях магазину). Маю один лак з цієї серії - золотистий. То він просто шикарний і дуже слухняний ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шукала на ньому дату випуску - не знайшла(
      У мене ще є червоненький - може він потішить більше!

      Видалити
  12. Люблю лаки SH, оттенок очень понравился, смотрится ярко и сочно ^_^ Спасибо, что показала его.
    Буду рада взаимному общению http://cosmetessa.blogspot.ru, присоединяйся :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для меня это первый лак Sally Hansen, не самый удачный эксперимент))
      А я вас уже читаю))

      Видалити
  13. Мені подобаються такі відтінки! :)

    ВідповістиВидалити