неділя, 15 березня 2015 р.

Посилки тижня: виграш у PlentyOfJars, радості від Magic Minerals та новинки Yves Rocher

У мене цього тижня якось так співпало, що приїхало море всього: і довгоочікуваний презент, і нова краса для оглядів, і моя найперша мінеральна костика! Далі - короткий огляд всього, що скоро ви побачите у блозі)

Першим прибув виграш у лотереї Plentyofjars. Маленький ліричний відступ: блог Марини Plentyofjars свого часу познайомив мене з тим, хто такі ті б'юті-блогери і чим вони займаються взагалі... і я надихаюсь ним досі) Тому мені було подвійно приємно виграти у розіграші новинку від Maybelline - помаду Color Elixir Lip Lacquer. Відтінок 710 Rose Redefined - скоро покажу, бо я про нього прооосто мріяла))) А також бонусом до мене приїхала маска GUAM Seaweed Mono-use Leaf Mask і мініатюрна, як я розумію, сумочка для пудри Antonio Marras for Collistar. 



Magic Minerals потішили мене мімімішними маленькими баночками з мінеральною косметикою. Дуже давно хотіла спробувати і зараз не можу натішитись)
1. Перлинна пудра - такий дрібний помол, що після неї інша пудра здалась неймовірно невдалою. Чула багато всього позитивного про вплив перлів на шкіру. Буду пробувати. ОГЛЯД ТУТ
2. Рум'яна Honey Rose - тепло-невагомий відтінок, який має трохи прикрасити мою "аристократичну" блідість і оживити її. ОГЛЯД ТУТ
3. Рум'яна Double Bubble - мерехтливі, морозні і рожевенькі. З розряду "щоб було!") Відтіок настільки непомітний, що я зі страхом думаю, а як же зробити свотчі?) ОГЛЯД ТУТ
4. Нічний догляд на основі зеленого чаю Green Tea Rejuvenation - ніколи не пробувала засобів такого типу. Чому б не почати? Тим більше доглядати за шкірою і вночі - тільки плюс. Засіб у форматі пудри. Зелена пудра) Такого ми ще не мали! ОГЛЯД ТУТ
5. Тіні Vanilla Matte - бо я люблю ваніль, світлий матовий відтінок тіней завжди закінчується найшвидше. Завтра у огляді!  ОГЛЯД ТУТ
6. Тіні Midnight Burgundy - підкорили мене своїм глибоким винним відтінком) І після приїзду перші ж пішли в застосування для макіяжу. Теж у огляді завтра) ОГЛЯД ТУТ


Yves Rocher завжди тішить новинками. Весняне оновлення косметичної полички у мене почалось так:
1. Зволожуючий гоммаж для обличчя Hydra Vegetal - я розчарована майже всіма своїми скрабами, завжди шукаю щось нове. А серію Hydra Vegetal люблю, тому треба в обов'язковому порядку спробувати! ОГЛЯД ТУТ
2. Аромат Naturelle Osmanthus - не буду забігати наперед без огляду, але, здається, це моя нова любов. Повітряний, свіжо-солодкавий і теплий аромат. ОГЛЯД ТУТ


Засоби надані для незалежного тестування компанією Yves Rocher та магазином magicminerals.com.ua

28 коментарів:

  1. Очень люблю этот магазин минеральной косметики.
    А помадку от Maybelline я тоже заказала,только в другом оттенке,теперь жду))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я починаю знайомство)
      А який відтінок?)

      Видалити
  2. Really interesting post...thx for sharing! Have a great week!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Круто)) чекаю оглядів на все :)
    Я теж знайома з мінеральною косметикою, але не надто вдало.
    А от новинки від Ів Роше - просто бомба)) я ще маю супер ніжний шампунь і кісточку :) але от гомажу щось ні)якось не зацікавив)) напишеш як він тобі))
    І запах бомба) на мені розкривається чудово!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Огляди пишуться, новинки фотографуються)
      А чому невдало?
      Мене геть все зацікавило, але думаю про кілкьість постів та вільний час і розумію, що треба іноді гамувати "блогерський апетит")

      Видалити
  4. Буде цікаво побачити більш детальні огляди:)

    ВідповістиВидалити
  5. З подаркунками, Наталко! Iв Роше весною нас побалував чудовими новинками))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую) Так, таке оновлення каталогу тільки тішить)

      Видалити
  6. Все дуже гарне і цікаве. Чекаю оглядів.

    ВідповістиВидалити
  7. Ух ты, какое все интересное. С обновками !!! :):):)

    ВідповістиВидалити
  8. з виграшем та чекаю детальні обзори))

    ВідповістиВидалити
  9. Стільки всього цікавенького)
    Мені пудра з перлів страшенно подобається - взагалі надзвичайний продукт, і декор і догляд ☺ цікаво буде взнати як вона тобі ☺

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Я пудру вибирала саме, коли згадала твої рекомендації))

      Видалити
  10. Дуже мила сумочка для пудри) особливо чекатиму на відгук про гоммаж)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, у мене такої милої ще не було)
      матиму наувазі)

      Видалити
  11. С выигрышем... и новыми приобретениями :)

    ВідповістиВидалити
  12. поздравляю с новыми приобретениями и с выиграшем!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. с посылочками, все средства замечательные)))

    ВідповістиВидалити