вівторок, 17 березня 2015 р.

Movie inspiration: Попелюшка [Cinderella] (2015)

Є такі історії, які залишаться в пам'яті і викликають усмішку і тоді, коли тобі 4 роки, і коли 24 теж. Одна з них - історія про те, що добро і сміливість перемагають, а кожна дівчина може потрапити на чарівний бал та принаймні потанцювати з принцом =) Про що це я? Ну, звичайно про "Попелюшку", котру Дісней екранізував і випустив на екрани саме до початку весни!


Сюжет "Попелюшки" не треба переказувати - всі ми його знаємо, навіть, якщо обробка час від часу змінюється. В цій історії від Діснея є все, що потрібно для гарного вечора і гарних вражень: ніжна і романтична героїня, у першу закоханість котрої хочеться вірити. Красива і нещасна мачуха зі своїми вередливими доньками, принц... ну, принци - це діло персональне, справа смаків, але цей був непоганим. Ще й Робб Старк в "Гри Престолів" у минулому)


Робота костюмерів дууже вдала: ніжно-романтичні образи самої Елли-Сіндерелли, всі такі повітряні, блакитні й рожевенькі, яскраві і "гострі" костюми її мачухи, котра не зраджує червоній помаді, аляпуваті та смішні сукні сестер-злючок. Сукня Попелюшки для балу викликає просто захоплення - це такий потік блакитного туману і зоряного сяйва, котрий приковує погляди... А кольори! А музика! А карета, котра схожа на ялинкову прикрасу!


І апофеоз з балом - відчуваєш все захоплення героїні і самому якось хочеться усміхатись і вірити в казку, в оці вогні, феєрверки, палацові сходи і архітектуру, наче з листівки старого Дрездену. Хочеться танцювати в цих залах, де канбелябри високо, а на паркеті сукні всіх барв веселки, де є балкони в сутінках і таємні сади, і зовсім трохи магії, а кришталеві туфельки - зручні. Виходиш із кінозалу з усмішкою і думаєш собі: "От би все так працювало і в реальності!". І світ довкола стає крапельку добрішим.


А ви дивились нову екранізацію "Попелюшки"?)

18 коментарів:

  1. Я ещё не смотрела.Ходили с подругой в кинотеатр на 8 марта хотели как раз пойти на Золушку,но там все билеты уже были раскуплены.
    Пришлось на Дуxless-2 идти)))Но обязательно схожу и на Золушку)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цей фільм абсолютно-абсолютно чудовий)) Навіть у всій своїй ванільній наївності)))

      Видалити
  2. Ні не дивилась :) Мене з дитинства Діснеївска Попелюшка пробивала на ха-ха, бо классі ще в першому чи дугому я прочитала неадатповану версію. Агя, тяжке дитинтсво. ))
    Але як вийде на ДВД обов*язково гляну, все таки дісней і всьо такоє.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Середньовічний оригінал? Вау))
      Дісней - він такий) Вміє закинути в дитинство і романтичний настрій)))

      Видалити
    2. Не впевнена що саме середньовічній оригинал, але момент з відрізанням п'яток там був.
      А в подруги знайшла ще радянську книжку з неадаптованими казками Андерсена, так вони взагалі жосткі. Мій улюблений Еверс тільки покуює в сторонкі.

      Видалити
    3. Так, мені в дитинстві така "жесть" не траплялась, але я читала статті про те, як казочки виглядали в оригіналі. Що ж, давні часи були суворішими. І мені здається в казказ тоді було більше зловісності та містицизму, а зараз вони навпаки налаштовані на світлі емоції.

      Видалити
  3. Я не смотрела еще этот фильм, но уже понятно, что сказка очень красивая))

    ВідповістиВидалити
  4. дивно, але в мене щось не дуже душа до казок лежить. Виключенням є лише "Аліса" Керолла) В кіно подобається ходити на пригодницькі фільми, або на щось серйозне-серйозне.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж більше по пригодах і фантастиці... Але останні роки заново відкриваю для себе Діснея))

      Видалити
  5. Ще не дивилась, я чомусь думала, что це мультфільм))

    ВідповістиВидалити
  6. I am still considering whether to go and see it :) Definitely love the trailer! xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  7. Ще не дивилася, але планую! Ти так чудово його змалювала...))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я люблю милі Діснеївські історії)) А тут ще такі костюми! Мімімі)

      Видалити