вівторок, 31 березня 2015 р.

Коректор Maybelline Affinitone #2 /Maybelline Affinitone Concealer #2

Я люблю косметику Maybelline і доволі активно нею користуюсь, але іноді трапляється щось таке, що я навіть не знааю... От приблизно така ж історія вийшла в мене з коректором Maybelline Affinitone #2, про який я вам розповім сьогодні.

I love Maybelline cosmetics and I use it quite often, but sometimes I get something, that... well, I don't know, what should I do with it XD... That is about the same story came from my  Maybelline Affinitone Concealer # 2 I'll tell you about now.


Купувала я його ще давненько - для сцени переважно. Бо під кількома шарами тоналок і пудр для виступу цей коректор виконував свою роль відмінно. А роль й нього була сховати ВСЕ. І оформлення в нього гарне - зручна туба, приємний пензлик, серйозний як для такого засобу об'єм. На жаль, коректор випускають тільки у двох відтінках - у мене найсвітліший. І я вважаю, що це мінус. Чому? Тому, що цей світлий тон не моїй шкірі ні краплі не світлий) От взагалі. Хоча в тубі він підступно виглядає цілком підхощящим.

I've bought it a while ago, mainly for the stage. Because under a several layers of foundations and powders for perfomance this concealer works perfectly. And he has a role to hide EVERYTHING. And he has a good design - convenient tube, nice brush, serious for such product capacity. Unfortunately, concealer goes only in two shades - I've bought the lightest. And I think this is a minus. Why? Because it does not looks light my skin not a bit) Not at all. Although in the tube it looks quite suitable.


Але при нанесенні на шкіру коректор підсихає і його тілесний стає яскравою плямою, котра мене зовсім не влаштовує і зовсім не підлаштовується під тон шкіри. А якщо його надто розтушовувати, тоді втрачаються  власне перекриваючі властивості. До речі, так, перекриває він чудово - можна замаскувати і серйозні почервоніння, і синці, і будь-які неприємності. Але якщо на шкірі є підсушені ділянки - краще оминайте їх, бо коректор дуже підкреслює такі місця. Як на мене, то для повсякденного носіння він надто важкий - густа текстура і покриття не сприяють створення вельми "легкого" тону, а от для сцени і фотосесій - саме воно.

But when applied to the skin, concealer dries and it's nude color becomes a bright spot, which I wasn't happy about and which doesn't adjusts to your skin tone. If you mix it into the skin too much, concealer loses it's covering properties. By the way, yes, it is perfectly hides everything - you can mask serious redness and bruising, and any other trouble. But if the skin has dry areas - better bypass them, because concealer will show these places. As for me, for everyday wear it's too heavy - a thick texture and coverage are not useful for creating a very "light" tone, but for stage and shoots - it's perfect.

Отож, якщо він підійде вам по відтінку, то матимете гарний метод "важкої артилерії" для будь-яких цілей. Якщо ж ви білосніжка, як і я, тоді не рекомендую цей засіб.

So if the shade is suitable for you, it will be a good "heavy artillery" for any purpose. If you are a Snow White, as I am, then I can't recommend this product.

А який ваш улюблений "серйозний" консилер?
What is your fav "serious" concealer?

Коректор Maybelline Affinitone #2 можна знайти на сайті  Parfumeria.ua

32 коментарі:

  1. Виглядає майже як синець( Пробувала від eveline у подібному флаконі? Я від нього у захваті!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Помаранчевий синець( Ні, не пробувала... зверну увагу) Я зараз користуюсь консилером BeautyUK - обожнюю його, бо тон по блідості маайже мій)

      Видалити
  2. Наталко, дякую за огляд, думала про нього)), бiльше не буду))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. В мене він викликає тепер тільки сумні асоціації, ех)

      Видалити
  3. Покупала однажды, мне понравился, но не настолько, чтоб повторить) А сейчас подобными средствами вообще не пользуюсь.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я мне просто не подошел) Я тоже стараюсь обходится без корректора, но для выступлений или фотосессий - очень даже нужная вещь)

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Well, it's useful for some events, but overall this shade isn't for a "snow-white" type(

      Видалити
  5. в мене зараз такий, в відтінку 02. мені підійшов ідеально, дуже гарно веде себе в тандемі з моїм ВВ кремом і підрою. Дійсно, ним можна перекрити будь-який недолік) мабуть, просто відтінок не твій(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отож, я була права, що він не безнадійний) Ну мені, крім відтінку, не подобається, як він на шкірі лежить... Але таки так - індивідуальна це річ. Мені взагалі завжди проблемно підібрати консилер, щоб був світлий і при підсиханні світлим залишався.

      Видалити
  6. Я в пошуку, в магазині консилер світлий, а вдома темний( Не можу знайти дійсно світлий

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, я при магазинному освітленні взагалі відтінки вибирати боюсь( завжди щось не те

      Видалити
  7. Цікаво-цікаво :) В мене зараз маскуючий від Беліти Вітекс - досить непоганий, і відтінків там більше - для себе підібрала добре.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за рекомендацію, я їх ще не пробувала))

      Видалити
  8. редко использую корректоры, но иногда приходится ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, це річ не на щодень) Але все ж на коректорах зазвичай лежить відповідальне завдання!

      Видалити
  9. да, очень жаль, что корректор не подошел((( Ната, спасибо, что рассказала и показала наглядно))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну я не дуже сумую, бо все ж він іноді виконує свої функції) Але так, треба шукати кращий варіант!

      Видалити
  10. Ой, я как-то с корректорами не дружу, предпочитаю тоналкой все маскировать. Спасибо за наглядный пост ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. У меня просто кожа проблемная, иногда надо лучше маскировать все)

      Видалити
  11. дякую за огляд, буду мати на увазі засіб.

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую за огляд!
    Дуже гм...інтенсивний колір у нього ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Є таке....( Шкода, коли засіб в тубі і на шкірі виглядають зовсім по-різному

      Видалити
  13. я бы попробовала в качестве корректора для синячков возле глаз, спасибо за обзор))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. До речі, варіант) Але обережно, якщо є мімічні морщинки - він в них дуже любить розміститись.

      Видалити
  14. не пробовала) тоже борюсь с синячками)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Для синяків в мене зараз палетка консилерів Дермакол в дії_)))

      Видалити
  15. в мене така ж біда з цим консилером((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Що ж, бачу, що я далеко не одна, у кого з ним не склалось)

      Видалити