четвер, 26 березня 2015 р.

Перлова пудра Magic Minerals / Magic Minerals Pearl Powder

Про користь перлів у догляді за шкірою я вже чула неодноразово, а взитмку навіть тестувала чудову перлинну маску, але мова сьогодні не про неї. Сьогодні я розповім вам про перлову пудру від Magic Minerals, котра стала чудовим весняним поповненням моєї косметички!

The benefitsI have heard a lot about benefits of pearls in skin care, and even tested wonderful pearl mask this winter, but this post is not about it. Today I'll tell you about the pearl powder from Magic Minerals Store, which was a wonderful spring replenishment my beauty bag!


Що пишуть про неї на сайті Magic Minerals:
"Перлинна пудра покращує обмін речовин і виводить вільні радикали, зміцнюючи захисні сили клітин організму, надає потужний омолоджуючу дію. При використанні перлинної пудри шкіра стає більш пружною, свіжою, еластичною, матовою, шовковистою, з'являється здоровий рум'янець, розгладжуються зморшки."

Info from Magic Minerals Store:
"Pearl powder improves metabolism and removes free radicals, strengthening defenses cells, provides a powerful rejuvenating effect. During the use of  Pearl powder skin becomes more supple, fresh, elastic, matte, silky, healthy glow appears, wrinkles get smoothed."


Пудру я замовила в невеликій баночці з сіфтером, щоб було зручно її набирати, і не прогадала. Взагалі, я читала про нанесення мінеральної пудри пензлем кабукі та методом втирання у шкіру, але моя баночка надто маленька для кабукі, тому я експериментувала зі своїм пензлем для рум'ян і залишилась вдоволена результатом.

I've ordered a powder in a small jar with sifter to apply it easier and it has paid off. Actually, I've read about applying mineral powder with kabuki brush  and by rubbing it to the skin, but my jar is too small for kabuki, so I experimented with my blushes brush and remained satisfied with the result.

У баночці пудра нагадує білосніжний порошок дуже дрібного помолу. На шкірі його не видно. Взагалі) Звичайно, для фото я нанесла побільше, щоб хоч якось показати, що пудра там є, але в реальності після нанесення ніхто не запідозрить, що на вас є якась там пудра, що ви) З ефектів, які я помітила: якісно, ефективно матує, при цьому не перетворюючи обличчя в матову маску, як це іноді буває після того, як нанесеш і тон, і пудру надто щедро. В плані приховування проблем шкіри пудра працює по-своєму: вона не перекриває їх, але трохи "пригашує" почервоніння, тощо. Але найбільше мені сподобався її ефект "затирки" - пори магічним чином кудись зникають, а шкіра виглядає так, наче по ній пройшлися фільтром інстаграму "зробити все добре" - гладенько, матово, делікатно. Задоволена) Щодня не ношу цю пудру, але на літо вона точно стане моїм постійним другом. 

The pearl powder reminds snow white dust of a very fine grind in a jar. It's not visible on the skin. Generally) Of course, I've applyed more for photo to  show you somehow, that there is a powder there, but in reality after application no suspect that you have some powder on you) Effects I've noticed: high quality, efficient matte effect, without turning your face into a dull  mask, as sometimes happens after applying  foundation and powder too generously. In terms of skin problems hiding powder runs in its own way: it does not hide them, but makes redness a little less visible, and so on. But most of all I liked the effect of "smoothing" - pores magically disappear somewhere, and the skin looks as if there is an Instagram filter "Make everything well" - smooth, matte, delicatel. I'm really satisfied) I don't wear this powder every day, but in the summer it will be my constant friend.

А ви користувались перловою пудрою чи іншими засобами для шкіри з перлів?
Have you used pearl powder or other pearl products for skin care?

Ціна в магазині Magic Mineral: 75 UAH за 5 г

 Засоби надані для незалежного тестування магазином magicminerals.com.ua

24 коментарі:

  1. О, дякую за відгук, вона мені потрібна! Пори теж хочу "кудись подіти" lol

    ВідповістиВидалити
  2. У мене теж вона є) треба ще раз дістати, щодо пор подивитися))

    ВідповістиВидалити
  3. оооо! Це, напевно те, що мені треба спробувати. Дякую за відгук!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, вельми цікава штука) Безпроблемній шкірі так взагалі супер!

      Видалити
  4. Цікава штучка! Саме із перлів я не пробувала, але брала рисову і шовкову, сподобались :)

    ВідповістиВидалити
  5. Такую пудру не пробовала, но наверняка она отлично ложится на кожу

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, лягає вона в прямому сенсі невидимою вуаллю)

      Видалити
  6. У меня когда-то была "отсыпушка" этой пудры, очень понравилась))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вирішила зразу маленьку баночку взяти на пробу, бо мені її дуже хвалили)

      Видалити
  7. Цікава пудра. Дякую за знайомство:)

    ВідповістиВидалити
  8. Вже хочу i собi таку "перлину" в косметичку

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Варто спробувати)) Скоро літо і хочеться все легшої косметики)

      Видалити
  9. класна пудра, у мене був її пробничок, дуже гарно все розказала, мені було цікаво почитати))

    ВідповістиВидалити