субота, 7 березня 2015 р.

L'Oreal Paris Elseve Fibralogy маска для збільшення густоти волосся

У мене доволі довге волосся, котре потребує постійного догляду - особливо в таку пору, як зимова холоднеча та весняний авітаміноз. Засоби L'Oreal вже проявили себе з кращого боку в моїх експериментах, тому в пошуках нової маски я мимоволі одразу ж звернула увагу на їхній асортимент. І сьогодні розповім вам про ефекти, які принесла мені L'Oreal Paris Elseve Fibralogy маска для збільшення густоти волосся.


Опис від виробника:
"Волокно тонкого волосся, позбавленого густоти, містить менше внутрішньої матерії. Тонке волосся виглядає менш пишними, йому не вистачає об'єму, воно погано піддається укладанню. Що, якби наука могла заповнити те, що не дано природою?
Вперше L'Oreal Paris представляє Elseve Фібрологія - революційну лінію засобів з Філоксаном, що сприяє збільшенню густоти волосся. Активна молекула Філоксан проникає всередину волокна тонкого волосся, розширюється і потовщує його зсередини. Після кожного застосування Філоксан накопичується всередині, роблячи волосся більш густим надовго.
Маска Elseve Фібрологія збагачена пом'якшувальною сироваткою для легкого розчісування і ліпідними компонентами для догляду та живлення тонкого волосся без додавання важкості, а її тануча текстура рівномірно розподіляється по волоссю від коренів до кінчиків, дозволяючи вам отримати розкішне густе волосся".



Маска знаходиться в зручній великі банці, котра звужується донизу - зручно набирати, зручно закривати, зручно транспортувати. У кожної серії L'Oreal Paris Elseve є своя палітра кольорів, котра дозволяє з першого погляду визначити, що це за засіб. У серії "Фібрологія" це балкитний та вишневий. Якщо чесно, мені видається, що цей дизайн надто яскраво-наляпано виглядає. Але це вже деталі) Сама маска світло-рожева, кольору дитинства і жувальної гумки. Запах у неї якийсь змішаний: косметичний, свіжий і ледь солодкий. Консистенція однорідна, густа, кремова.

Я наношу її на волосся на хвилин 5-10, довше сидіти не вистачає терпіння)) Потім треба ретельно промити водою, щоб маска гарно вимилася з волосся. І ловити позитивні ефекти) З ефектів я помітила, що волосся м'яке й легке, гарно укладається та розчісується без проблем. на швидкість, з котрою жирніє волосся, маска не вплинула. Щодо густоти, то візуально вплив наче є, але взагалі моє волосся і саме по собі доволі густе, тому я не бачу справді великих змін. Але маска точно додає об'єму.


Думаю, мені треба було взяти цю маску восени, коли я страждала від "волоссяпаду". Тоді я могла б краще побачити ефект, бо мені здавалось, що волосся реально стало ледь не наполовину менше. Зараз ситуація стабілізувалась і добре) Загалом, L'Oreal Paris Elseve Fibralogy - приємна у використанні маска, яка мені не принесла ніяких особливих ефектів. Серія проти посічених кінчиків сподобалась більше - мабуть, тому що проблема посічених кінчиків для мене куди актуальніша, ніж проблема густоти волосся)

Цю та інші маски L'Oreal Paris Elseve  можна придбати на сайті Parfumeria.ua. 

28 коментарів:

  1. У меня были шампунь и бальзам из этой серии. Неплохие.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я только маску взяла) но у меня шампунь из другой серии Elseve

      Видалити
  2. а ты и на корни наносшь? мне обычно такие маски жирнят сильно и я наношу отступив сантиметров 5 :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наношу) В мене волосся нормально реагує і не жирніє передчасно. А от якщо бальзам нанести на корені, то навпаки дуже швидко треба мити голову знову.

      Видалити
    2. Понятно. Спасибо за ответ :)

      Видалити
    3. Сподіваюсь, стане в нагоді!)

      Видалити
  3. это хорошо что ситуация стабилизировалась!!!
    маску взяла на заметку. спасибо

    ВідповістиВидалити
  4. А я тільки купила шампунь Garnier з ефектом більш густого та об`ємного волосся. Чекаю на диво))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Розкажеш, як вийде)) У мене з Garnier не складається - волосся не любить їхніх шампунів і все тут(

      Видалити
  5. Я маски тоже всегда наношу на корни, мне кажется они так неплохо подпитываются, но не жирнятся)) Ната, спасибо за подробности))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, без живлення ми нікуди) Рада, якщо стане у нагоді!

      Видалити
  6. Яка цікава маска) Мені подобається косметика для волосся цієї фірми

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж) Хоча деяка не працює з моїм волоссям, але деяка дуже навіть вдалі ефекти дає!

      Видалити
  7. Я очень люблю розовую серию у Эльсеф "питание и блеск кристалл" .Шампуню уже 2 года не изменяю)) А маску чередую с масочкой dr. Sante. Спасибо за обзор!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я цю серію не пробувала, але може й до неї ще доберусь. Люблю змінювати засоби) А Dr.Sante для волосся нічого не пробувала - теж треба придивитись, дякую за рекомендацію!

      Видалити
  8. Цікава маска, давно я нічого подібного не купувала, треба реабілітовуватись:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, з початком весни хочеться, щоб волосся гарно "почувалось" і тішило)

      Видалити
  9. Дякую за відгук, я якраз в пошуках хороших засобів для догляду за волоссям)

    ВідповістиВидалити
  10. марка хорошая, люблю маски, нужно попробовать))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага) Я думаю я в них потрохи весь асортимент перепробую)

      Видалити
  11. Я пробовала сыворотку для секущихся кончиков - мне понравилась ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, мені теж) Вона мені дуже гарно допомагає)

      Видалити
  12. такой цвет розовый красивый)) я думаю ни маски на шампуни не влияют на густоту((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну, я буду вірити, що вони гарно впливають на шккіру голови, а вона вже - на ріст волосся))

      Видалити