середа, 11 березня 2015 р.

L'Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3 зміцнюючий шампунь

Засоби L'Oréal Paris Elseve у мене є майже завжди: люблю їхній вплив на моє волосся і бюджетність зараз актуальна, як ніколи. Недавно закінчила баночку шампуню з серії проти посічених кінчиків і придбала собі зміцнюючий шампунь L'Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3. Сьогодні ділюсь враженнями!

Інформація від виробника:
"Відкрийте для себе перший зміцнюючий шампунь з формулою потрійної дії. Гамма засобів Ельсів Сила Аргініну х3 містить Арігінін - амінокислоту, життєво важливу для росту волосся! Унікальна формула шампуню діє відразу в трьох напрямках:
1. Зміцнює волокно волосся
2. Живить волосяні цибулини
3. Волосся росте більш сильним

Волосся + 124% сильніше
- 64% втрати волосся вже після одного застосування."


Я завжди доволі поблажливо ставлюсь до всіх цих рекламних текстів, де пишуть про неймовірні ефекти для волосся та колосальне посилення тощо - все тут індивідуально і все треба випробовувати на собі. От і випробовую) У зміцнюючої серії засобів L'Oréal Paris Elseve упаковки в чорному кольорі, тому в мене виникають асоціації з чоловічими засобами. Але крапля рожевого все виправляє) Пляшечка загалом симпатична, зі зручною кришкою - приємна у використанні і все таке. Сам шампунь білого кольору, гарно піниться і приємно пахне.


Навіть не знаю, що про нього ще розповісти - у мене завжди так з написанням відгуки про засоби, які цілком хороші і нема ні зауважень, ні неймовірної похвали. Загалом, я промиваю волосся з цим шампунем стандартно два рази, іноді три. Після використання воно дуже гарно пом'якшене, не пересушене, так і розлітається за весняним вітром. Два дні маю перфектну чистоту, на третій день мию голову і знову задоволена результатом. Шампунь не сушить, не робить волосся важчим - мене цілком влаштовує. Щодо випадання волосся, то воно справді трохи знизилось, але в цей період я зазвичай не дуже страждаю від "волоссяпаду". Загалом, хороший засіб на свою бюджетну ціну =)

Шампунь L'Oréal Paris Elseve Arginine Resist X3 можна придбати на сайті Parfumeria.ua

А ви користувались цією серією? 

30 коментарів:

  1. Не пробовала такой шампунь, интересно было почитать. :):):)

    ВідповістиВидалити
  2. Thanks for such a detailed post!
    Kisses dear, have a good evening! xo

    ВідповістиВидалити
  3. Аргинин - отличный компонент, для себя заметила, что дорогущие средства от Керастаз очень похожи на Эльсев, так что есть все шансы пользоваться тем же средством за меньшие денежки))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буду знати) Я ним не так довго користуюсь, але в перспективі тоді має бути кращий ефект)

      Видалити
  4. Этой серией не пользовалась) Спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
  5. мене поки що не один зміцнюючий шампунь не врятував, від спрейчиків бачу більше користі)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які спреї дієві?
      У мене наразі є лише для розчісування))

      Видалити
  6. Мне раньше очень нравились шампуни Эльсев, ностальгия! надо освежить воспоминания)) Ната, спасибо за отзыв!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я на них відносно недавно "підсіла") Наразі вельми приємні враження)

      Видалити
  7. Був такий. Враження зілишись приємні) Дійсно пом'якшує волосся)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, те, що треба на весняну погоду, коли волосся вилазить з-під шапок)

      Видалити
  8. не пользовалась таким, моим любимчиком до сих пор остается клир вита абе)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я його не пробувала) Але люблю експериментувати!

      Видалити
  9. Как раз подбираю себе шампуньку :) Спасибо за наводку)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. завжди рада) Як на мене, цей шампунь - гарний варіант на свою ціну)

      Видалити
  10. Я зараз відійшла від цієї марки забів, пробую білоруську:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я з білоруською косметикою наразі не особливо знайома) Але цікаво відкривати "нові горизонти"

      Видалити
  11. I love L'Oreal hair products! Makes my hair so soft <3

    Beautiful blog btw!

    www.graceoira.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую за відгук. Багато хорошого чула про цю серію))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Про все серію не скажу, але шампунь цілким хороший)

      Видалити
  13. Цікавий шампунь, я кілка раз в періоди посиленої линьки задивлялась на нього і чомусь не купувала. Чомусь з описів в мережі складалось враження, що він повинен жирнити волосся (як бачу, помилкове).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вірюв силу фрази "все індивідуально") Але ні, мені він цілком ок)

      Видалити